Fijn, thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]ze sturen de nieuwe kwastjes op!
Succes nog !!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Vier uur in de auto, nog zo'n zes te gaan.... Jottem!
vanavond kom ik wel een beetje bijlezen enzo denk ik!
Later chicks!
Zo lolligquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Straks zijn ze gewoon keihard aan het kutten en is het toch pas over 2 weken
Oeh, wanneer en waar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeiemorgen!
Trix, wil jij ook niet mee naar The Night of Terror?
Haha, sterkte nog ff!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Vier uur in de auto, nog zo'n zes te gaan.... Jottem!
vanavond kom ik wel een beetje bijlezen enzo denk ik!
Later chicks!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:14 schreef Incantrix het volgende:
O
[..]
Oeh, wanneer en waar?
Oh, en Hugo was echt![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Straks zijn ze gewoon keihard aan het kutten en is het toch pas over 2 weken
Ooow, half april is een beetje lastig hier, dan heb ik.. 5 verjaardagen, incl. die van mijn liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ehh, in Amsterdam half april. Ergens in lif heeft Mss een apart meettopic met uitleg erover gemaakt
Priem, waar had jij het recept van die vistimbaaltjes gevonden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens; ereader is echt uber super gaaf![]()
Leest erg makkelijk en ligt fijn in de hand. I have a happy
Ben alvast begonnen met the hunger games
![]()
Ik had er een paar uitgezocht en toen toen mocht Mick kiezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow, half april is een beetje lastig hier, dan heb ik.. 5 verjaardagen, incl. die van mijn lief
Hot damn, ik heb zoveel nieuwe mooierds in mijn helmer dat ik van gekkigheid niet weet wat ik als eerste moet lakken zo
http://www.heefthetgesmaa(...)alm-heilbot-en-kaas/quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Priem, waar had jij het recept van die vistimbaaltjes gevonden?
(skjoe hier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |