Fijn, thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]ze sturen de nieuwe kwastjes op!
Succes nog !!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Vier uur in de auto, nog zo'n zes te gaan.... Jottem!
vanavond kom ik wel een beetje bijlezen enzo denk ik!
Later chicks!
Zo lolligquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Straks zijn ze gewoon keihard aan het kutten en is het toch pas over 2 weken
Oeh, wanneer en waar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeiemorgen!
Trix, wil jij ook niet mee naar The Night of Terror?
Haha, sterkte nog ff!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Vier uur in de auto, nog zo'n zes te gaan.... Jottem!
vanavond kom ik wel een beetje bijlezen enzo denk ik!
Later chicks!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:14 schreef Incantrix het volgende:
O
[..]
Oeh, wanneer en waar?
Oh, en Hugo was echt![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
Straks zijn ze gewoon keihard aan het kutten en is het toch pas over 2 weken
Ooow, half april is een beetje lastig hier, dan heb ik.. 5 verjaardagen, incl. die van mijn liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ehh, in Amsterdam half april. Ergens in lif heeft Mss een apart meettopic met uitleg erover gemaakt
Priem, waar had jij het recept van die vistimbaaltjes gevonden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens; ereader is echt uber super gaaf![]()
Leest erg makkelijk en ligt fijn in de hand. I have a happy
Ben alvast begonnen met the hunger games
![]()
Ik had er een paar uitgezocht en toen toen mocht Mick kiezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow, half april is een beetje lastig hier, dan heb ik.. 5 verjaardagen, incl. die van mijn lief
Hot damn, ik heb zoveel nieuwe mooierds in mijn helmer dat ik van gekkigheid niet weet wat ik als eerste moet lakken zo
http://www.heefthetgesmaa(...)alm-heilbot-en-kaas/quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Priem, waar had jij het recept van die vistimbaaltjes gevonden?
(skjoe hier)
Ah jammer!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow, half april is een beetje lastig hier, dan heb ik.. 5 verjaardagen, incl. die van mijn lief
Hot damn, ik heb zoveel nieuwe mooierds in mijn helmer dat ik van gekkigheid niet weet wat ik als eerste moet lakken zo
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:04 schreef Incantrix het volgende:
En unf, ik hou het wel in mijn achterhoofd hoor, just in case
Oh, dan kan het wellicht nog welquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dusss..... wellicht is het toch vandaag niet![]()
*pakt nog een bakje koffie* Wel een rustig dagje vandaag dus![]()
Mezelf opgenaaid voor niksquote:
je ridgefiller?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:14 schreef Incantrix het volgende:
En nu heb ik dat gedrocht eindelijk binnen! HARRR!!
waarom zou het dit weekend niet zijn? Het is pas kwart over elfquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mezelf opgenaaid voor niksKutzooi
Bij eerste vrij gezellen verzamelden we om 8u.. Bij 2de om 10u30. We kunnen ons voorstellen dat het bij ons later is; omdat mijn familie eerst 2 uur moeten rijden... Maar... Kweetniequote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou het dit weekend niet zijn? Het is pas kwart over elf
Noowpquote:
De mijne wist wel de dag, maar niet wat en hoe laat enzo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus wist vantevoren wanneer het was want we haten allebei surprisezooi
Ik zou je pas om 14.00 op halen, gewoon om je te fuckenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij eerste vrij gezellen verzamelden we om 8u.. Bij 2de om 10u30. We kunnen ons voorstellen dat het bij ons later is; omdat mijn familie eerst 2 uur moeten rijden... Maar... Kweetnie
Oh ze wist wel hoe laat maar niet watquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne wist wel de dag, maar niet wat en hoe laat enzo.
Voor sommigen is dat ook gewoon beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ze wist wel hoe laat maar niet wat
Bowlen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
je weet helemaal niet wat er gepland is, misschien gaan ze vanavond wel discobowlen
Ja dat dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou gek worden als ik niet wist wanneer
Ja achteraf zeiden we ook: We hadden beter 10 weekenden opgegeven; dan kun je het toch nooit zeker weten en hoef je er niet zo over na te denkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga er gewoon van uit dat er niks gebeurt, hoef ik ook niet te stressen
Oehhh wel tofquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook nog poetsen wat running dinner vanavond
Hier Inca:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jeeej wat een goed berichtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Oh, thnx Mss!
En ohai Bambi! Nu aan de slag in je kamer or what?
Tevens: woohoo! Ik had geen geld terugverwacht met de belastingaangifte, maar samen met de zorgtoeslag waarvan ik niet wist dat we er recht op hadden krijgen we gewoon bijna 2000 euro terug
Hihi, nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Oh, thnx Mss!
En ohai Bambi! Nu aan de slag in je kamer or what?
Tevens: woohoo! Ik had geen geld terugverwacht met de belastingaangifte, maar samen met de zorgtoeslag waarvan ik niet wist dat we er recht op hadden krijgen we gewoon bijna 2000 euro terug
En gisteren hoorden we ook nog dat mijn lief anderhalve maand netto extra krijgt omdat zijn werkgever naar de beurs gaat (nu weten jullie allemaal waar hij werkt, tihi)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej wat een goed berichtHoop dat jullie er wat fijns mee kunnen gaan doen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:11 schreef Incantrix het volgende:
Dit is wel slecht nieuws voor het gat in mijn hand, trouwensOf althans, het gat in mijn hand slecht nieuws voor dit goede nieuws
Of nouja
Moe, dikke wallen onder m'n ogen, strontverkouden, maar wel goed geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Moe, dikke wallen onder m'n ogen, strontverkouden, maar wel goed geloof ik.
Het was gewoon heel naar om te zien. Want aneurysma was niet geknapt, maar was gaan lekken, waardoor het dus heel lang duurde voor opa daadwerkelijk overleed.
Nee... Donderdagnacht waren we er om uuuh... iets voor 2'en. Tegen half 10 weer 'even' naar huis gegaan voor 3 uurtjes slaap. En toen van 4 tot half 9 weer daar gezeten. En rond half 10 belde mams op om te zeggen dat opa was overleden. En toen kreeg ik de eer om dat aan m'n broertje te gaan vertellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en jullie zijn de hele tijd in het ziekenhuis bij hem gebleven?
Na z'n 2e pijnaanval hebben ze de morfine omhoog gegooid... En daarna is ie ook niet meer helder geweest. Af en toe ineens z'n ogen open, maar verder ook niks.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
och jeetje jacq, wat lijkt me dat vreselijkwas hij wel buiten bewustzijn? Hele dikke knuf
Ochjeequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nee... Donderdagnacht waren we er om uuuh... iets voor 2'en. Tegen half 10 weer 'even' naar huis gegaan voor 3 uurtjes slaap. En toen van 4 tot half 9 weer daar gezeten. En rond half 10 belde mams op om te zeggen dat opa was overleden. En toen kreeg ik de eer om dat aan m'n broertje te gaan vertellen.
Ja nou ja... Kwam niet als verrassing natuurlijk... En we zijn het er allemaal wel over eens dat het goed is zo. Hij is tot op het laatst nog echt opa geweest.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ochjeedat lijkt me moeilijk zeg.
Heel veel sterkte nogmaals
Whahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh![]()
komt net thuis (die was om half 12 weggegaan om te werken) komt ie net thuis dat ie pas om 2u moet werken
Not a happy camper
Dat is wel heel fijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja nou ja... Kwam niet als verrassing natuurlijk... En we zijn het er allemaal wel over eens dat het goed is zo. Hij is tot op het laatst nog echt opa geweest.
Ja dat las ik gisteren op verschillende blogs, dat hij wss pas volgende week in de winkel ligtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
Maaaaar.. Weer over tot de orde van de dag.
Las ik nou dat die Catrice pas de 15e komt?? Want dan hoef ik natuurlijk niet speciaal te loeren bij de Kruidvat.
Hij moet ook gewoon beter zijn rooster checkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
WhahahaJouw vriend heeft wel grappige acties hoor!
Nou ja, meer in de zin van koppig en eigenwijs. En grapjes maken. Hij ging op een gegeven moment z'n scootmobiel en rollator al verdelenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijnMijn opa was helemaal niet meer zichzelf op het einde.
Oooh ok... Dan ga ik vanmiddag in ieder geval even kijken, maar weet ik dat ik niet hoef te rennen om op tijd te zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat las ik gisteren op verschillende blogs, dat hij wss pas volgende week in de winkel ligt
Dat is natuurlijk wel een mooi doel voor zoveel geld !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef Incantrix het volgende:
Sterkte nogmaals, JacqHet is beslist niet makkelijk om toe te moeten kijken op zoveel leed bij een geliefde en niets voor ze te kunnen doen..
Haha, nee, nobuy is tot nader order nog van krachtMijn lief kwam net met het briljantste plan EVER om het belastinggeld aan te besteden: we willen al een hele tijd zonnecellen of een dergelijk iets, dus die gaan we hiervan laten installeren
Scheelt in de maandlasten en is duurzaam en milieuvriendelijk
Ik ben er helemaal hyperdepieper van
Wat fijn dat jullie dat kunnen gaan realiserenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef Incantrix het volgende:
Sterkte nogmaals, JacqHet is beslist niet makkelijk om toe te moeten kijken op zoveel leed bij een geliefde en niets voor ze te kunnen doen..
Haha, nee, nobuy is tot nader order nog van krachtMijn lief kwam net met het briljantste plan EVER om het belastinggeld aan te besteden: we willen al een hele tijd zonnecellen of een dergelijk iets, dus die gaan we hiervan laten installeren
Scheelt in de maandlasten en is duurzaam en milieuvriendelijk
Ik ben er helemaal hyperdepieper van
Agree, een duurzamere manier van energie gebruiken staat al heel lang op ons verlanglijstje, wij proberen toch wel milieuvriendelijk te leven (binnen het redelijke hoor) dus dan is dit echt een geweldige kansquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een mooi doel voor zoveel geld !
Jah, wij zijn van die eppo's die een tweedehands kinderkamer kopen vanuit milieu-overwegingenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat fijn dat jullie dat kunnen gaan realiserenEn dan je er zo hyper van wordt
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nou ja, meer in de zin van koppig en eigenwijs. En grapjes maken. Hij ging op een gegeven moment z'n scootmobiel en rollator al verdelen![]()
En op gegeven moment zat oma (zijn al 35 jaar uit elkaar) allemaal van de fiets-val-verhalen te vertellen en ging opa geluiden maken alsof ie haar aan het uitlachen was.
Ik ga ook zo nog even kijken denk ik, vandaag wordt een dag voor mij van: 'Doe maar gewoon normaal, dan ben je ook niet ziek'quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oooh ok... Dan ga ik vanmiddag in ieder geval even kijken, maar weet ik dat ik niet hoef te rennen om op tijd te zijn
Heerlijk toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, wij zijn van die eppo's die een tweedehands kinderkamer kopen vanuit milieu-overwegingen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit is toch pure diefstal?
http://www.ebay.com/itm/E(...)076813#ht_500wt_1180
http://www.ebay.com/itm/E(...)584938#ht_540wt_1165
Jah, gelukkig welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heerlijk toch?helemaal als jullie het allebei zijn
Oh echt? Ik dacht dat ze nog gewoon te koop warenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Discontinued he, dan krijg je dat...
Bwhehehequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, gelukkig welEen persoon die daar heel erg niet van is zou denk ik niet met mij samen kunnen leven, ik ben daar soms een beetje naar in. Ik vind het grote onzin om telkens nieuwe dingen te produceren als je ook oude kunt hergebruiken.
Wij gebruiken voor Stef ook wasbare luiers bijvoorbeeld. Zelfs onze vrienden die op een woongroep wonen, enorm macrobiotisch linksdraaiend veganistisch zijn en bezig zijn hun eigen waterzuiveringsinstallatie te ontwerpen vinden dat we gek zijn
Ik heb alleen 3 glitters: Edward (nooit opgehadquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:36 schreef Incantrix het volgende:
Nou echt he, Bella en Edward heb ik ook nog liggen voor mezelf, ik begin serieus te overwegen ze over een paar weken op ebay te gooien, ookal vind ik ze zelf wel mooi. Twintig euro!
Carrie kan je goed geld voor krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb alleen 3 glitters: Edward (nooit opgehad) Carrie, en Troy
Succes!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, ik ga het weer trotseren. Eens kijken of ik die outfit voor de bruiloft compleet kan krijgen.
Daaag!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:45 schreef Incantrix het volgende:
En nu ga ik trouwens de tafel dekken, want we eten zo pannenkoeken![]()
Ohjaa, unf, er zat nog iets bij de post vandaagHeb iets voor je
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:42 schreef Debsterr het volgende:
Goeden topictitel. Gisteravond nog een dikke vette onderhuidse puist kunnen uitknijpen. Kwamen uit 3 hoeken tegelijk pus.
Oeh lekker pannenkoekenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:45 schreef Incantrix het volgende:
En nu ga ik trouwens de tafel dekken, want we eten zo pannenkoeken![]()
Ohjaa, unf, er zat nog iets bij de post vandaagHeb iets voor je
Jaa donderdag volgens mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Zo'n opluchting toen die zooi eruit was!
Uft, ben je al benaderd voor je adres voor de nagelvijlen?
Ja het verbaasde me dat ze zo snel waren eerlijk gezegd, ik hoor wel eens om me heen dan sommige meiden echt weken moeten wachten voordat ze uberhaupt iets horen van een bedrijf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zo. Net bedrijf, goede respons enzo
.
lulzquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:44 schreef Incantrix het volgende:
SKOE! Wil je raden wat er net bij de post zat?![]()
Ohai wanneer mag ik aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef Loqi het volgende:
haaalloooo,
volle koelkast is vol, bier, wijn kaas, worst, komkommerts
U have a party yesh?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:33 schreef Loqi het volgende:
haaalloooo,
volle koelkast is vol, bier, wijn kaas, worst, komkommerts
Zitten wij in winterberg met het werk.......... om te skiënquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgende week zaterdag wordt het 20 gradon
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zitten wij in winterberg met het werk.......... om te skiën![]()
Mijn nagellakjes zijn toch veel belangrijker dan scheppenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hier kwam ie wel!
Met 2 scheppen.
Heb nu trouwens wel dit nummer in mijn hoofd.
Ik denk dat het weekend voornamelijk uit aprčs-skiën zal bestaanquote:
is normaal geloof ik..39 graden is koortsquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHHAHAH
https://twitter.com/#!/ee(...)s/178471380013158400
![]()
Dat is die ninjaninja
Hmmpfffquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn nagellakjes zijn toch veel belangrijker dan scheppen
ik mag geen open deur intrappen, ik mag geen open deur intrappen, ik mag geen open deur intrappenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHHAHAH
https://twitter.com/#!/ee(...)s/178471380013158400
![]()
Dat is die ninjaninja
Jup vandaar ook mijn reactiequote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ging toch mensen oplichten endezo
Dezelfde lakjes als die ze mensen van hier had beloofd?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup vandaar ook mijn reactieZie inderdaad dat ze weer spullen op marktplaats heeft gezet
Kleancolors van 2 dollar 5 euro voor 4 euro?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze heeft nu sale dus als je opgelicht wilt worden
Oeh... doe het...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik mag geen open deur intrappen, ik mag geen open deur intrappen, ik mag geen open deur intrappenWat verleidelijk om even op ze te reageren!
Wie? Die Nina? En dat kondigde ze van te voren aan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ging toch mensen oplichten endezo
2 halen 3 betalenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kleancolors van 2 dollar 5 euro voor 4 euro?
O nee dat weet ik zo niet... heb wel de oplichterij dingesen gelezenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dezelfde lakjes als die ze mensen van hier had beloofd?Of dat nog net niet?
![]()
Nope; die heeft hier in ruiltopic lakjes zitten verkopen. Er werd geld over gemaakt; maar de lakjes werden niet verstuurd. En - als ik me niet vergis - deed ze dat bij meerdere...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie? Die Nina? En dat kondigde ze van te voren aan?.
Had je trouwens alleen scheppen in de post????quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie? Die Nina? En dat kondigde ze van te voren aan?.
half 9quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai wanneer mag ik aanwezig zijn?
morgen ish my bday yeshquote:
OEH !!! Hebben we hier te maken met een slachtoffer?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:30 schreef Mss het volgende:
OMG, als ik Twitter had, had ik gereageerd. IK WACHT NOG STEEDS OP MIJN LAKJE
.
Ja en dan 2 euro betalen en niks krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ze verkoopt Edward! Bieden voor 2 euro en dan verkopen voor 20
Of ophalenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan 2 euro betalen en niks krijgen
Maar er waren dus wel meerdere mensen die gekocht hadden en niks ontvingen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Lakje van haar gekocht, betaald en nooit gekomen. Moeizame PM wisseling met haar gehad. Mirjam heeft haar geloof ik nog een PM gestuurd. Uiteindelijk afgesproken de helft van het geld terug te krijgen 'want dat was wel zo eerlijk'. En daar heb ik lang om moeten zeiken voordat ik dat terugkreeg. Heb er uiteindelijk via haar blog benaderd en toen kreeg ik uiteindelijk dat geld terug.
De mensen die na mij iets gekocht hadden kregen het hele bedrag terug of kregen een ander lakje geloof ik.
Jep!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar er waren dus wel meerdere mensen die gekocht hadden en niks ontvingen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
Lakje van haar gekocht, betaald en nooit gekomen. Moeizame PM wisseling met haar gehad. Mirjam heeft haar geloof ik nog een PM gestuurd. Uiteindelijk afgesproken de helft van het geld terug te krijgen 'want dat was wel zo eerlijk'. En daar heb ik lang om moeten zeiken voordat ik dat terugkreeg. Heb er uiteindelijk via haar blog benaderd en toen kreeg ik uiteindelijk dat geld terug.
De mensen die na mij iets gekocht hadden kregen het hele bedrag terug of kregen een ander lakje geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
KIJK NOU
[ afbeelding ]
Deze krijg ik van mijn liefje omdat we morgen 9 jaar samen zijnIk moet ze alleen zelf bestellen want hij wist niet zo goed welke maat hij moest
Weet ik zelf ook niet trouwens
Er staat 'meet het zooltje van een goed passend paar pumps' maar ik heb heul geen pumps
Alleen die dr martens, maar daar zit geen los zooltje in.
Sorry voor deze onderbreking, rel ze
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
KIJK NOU
[ afbeelding ]
Deze krijg ik van mijn liefje omdat we morgen 9 jaar samen zijnIk moet ze alleen zelf bestellen want hij wist niet zo goed welke maat hij moest
Er staat 'meet het zooltje van een goed passend paar pumps' maar ik heb heul geen pumps
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
half 9
[..]
morgen ish my bday yeshdus parteh vandaag
So pretty! Liefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
KIJK NOU
[ afbeelding ]
Deze krijg ik van mijn liefje omdat we morgen 9 jaar samen zijn![]()
![]()
Ik moet ze alleen zelf bestellen want hij wist niet zo goed welke maat hij moest
Topvintage pumpsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
KIJK NOU
[ afbeelding ]
Deze krijg ik van mijn liefje omdat we morgen 9 jaar samen zijn![]()
![]()
Ik moet ze alleen zelf bestellen want hij wist niet zo goed welke maat hij moest
Wat een wijfquote:
En als we het er hier over hebben en Mss doet gewoon normaal dr verhaal en er wordt zo door haar op gereageerd zegt dat ook wel genoegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik lees het idd unf
Nou zo te horen heeft Mss toch meermaals van zich laten horen hoor ninja. Maar doe maar lekker bord voor je kop hebben...Je bent uiteraard ook gehéél onterecht geband wellicht
Ben je aan het checken of je het het waard vind?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang krijg je ban als je een pm bekend maakt?
Ja, ik heb uiteindelijk na HEEL VEEL mailen de helft van mijn geld teruggekregen. En dat is opzich een prima afspraak als een lakje écht kwijt raakt. Alleen kregen er na mij ook heel veel mensen niks, dus ik heb een zeer sterk vermoeden dat ze nooit iets opgestuurd heeft. En dan vind ik het wel een beetje jammer ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik lees het idd unf
Nou zo te horen heeft Mss toch meermaals van zich laten horen hoor ninja. Maar doe maar lekker bord voor je kop hebben...Je bent uiteraard ook gehéél onterecht geband wellicht
Ik moet hard lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://twitter.com/#!/Spaceinvadersz/status/178474260916998144
*Klikt ruiltopic open*quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens wat lakjes in het ruiltopic gooien..
I haz a PM, you too?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ghehehquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WORD ACHTERVOLGD DOOR MUFFIN.
Ze loopt achter me aan, als ik op een stoel zit rent ze rondjes om de stoel of ze gaat tussen mijn voeten in zitten
Dan ben je sterker als ik. Ik heb terug gepm'd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
GhehehMaar goed, ga er maar niet op in. Wat het probleem is bespreken we hier al, en mijn opmerking erover was dat ik juist niet ga bashen, dus dat ga ik dan ook niet doen
Gezelligquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WORD ACHTERVOLGD DOOR MUFFIN.
Ze loopt achter me aan, als ik op een stoel zit rent ze rondjes om de stoel of ze gaat tussen mijn voeten in zitten
Als je ban hebt dan kun je wel pmen/dmen tenzij pm/dm ban. Ook kun je in fobo's nogquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kun je dan PMen als je een ban hebt?
En waar kan ik haar nieuwe sale vinden?
Pm'en kan wel als je geband ben (lin kon ook nog pm'en toen)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kun je dan PMen als je een ban hebt?
En waar kan ik haar nieuwe sale vinden?
Maar jij had toch ook met haar geswapt oid? Als iemand dan zou doen alsof haar neus bloed zou ik ook wel even reageren.. Ik vind het zonde van m'n tijd om haar vraag te beantwoorden als het antwoord al gegeven isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan ben je sterker als ik. Ik heb terug gepm'd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar jij had toch ook met haar geswapt oid? Als iemand dan zou doen alsof haar neus bloed zou ik ook wel even reageren.. Ik vind het zonde van m'n tijd om haar vraag te beantwoorden als het antwoord al gegeven is
Zo, ga ik nu even in de stad kijken voor pumpsMust have something, anything, nooooowww
Nee ik heb helemaal niks met haar te maken gehad. Daarom net.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar jij had toch ook met haar geswapt oid? Als iemand dan zou doen alsof haar neus bloed zou ik ook wel even reageren.. Ik vind het zonde van m'n tijd om haar vraag te beantwoorden als het antwoord al gegeven is
Zo, ga ik nu even in de stad kijken voor pumpsMust have something, anything, nooooowww
Thanks!quote:
Ben benieuwd of je reactie krijgtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal niks met haar te maken gehad. Daarom net.
Jammer dat wij dan juist het tegenovergestelde doenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik vind het echt heel apart dat er allemaal mensen die niks met haar te maken krijgen een PM krijgen met de vraag om er asjeblieft over op te houden.
Exactlyquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik vind het echt heel apart dat er allemaal mensen die niks met haar te maken krijgen een PM krijgen met de vraag om er asjeblieft over op te houden.
is dat zo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef Mss het volgende:
Zij is met mij aan het pm'en geslagen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat zo?
wie doet dat dan? zijzelf?
gaat dat nog steeds over verloren gewaande lakjes?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zij is met mij aan het pm'en geslagen.
Je mag mijn pm wisseling er wel over lezen hoor.........
TOF HE !!!!!quote:
Yay dankquote:
over die ridgefillert?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, had je een vorige post gezien aan jou?
Ik wilde zeggen: 'JIJ NEGERT MIJ OP WA!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe negert mij op feestboek
Ik maakte een matigen garp
Dat!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sq, voor het geval je nette mensen op facebook hebt even hier: JEZUS WAT ZIE JIJ ER GEIL UIT ZEG!
Wat een verschil zeg, wauw!![]()
![]()
Dat !!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sq, voor het geval je nette mensen op facebook hebt even hier: JEZUS WAT ZIE JIJ ER GEIL UIT ZEG!
![]()
Oh, ik had niet gezien dat je reageerdequote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ja, gezien en op gereageerd ook... toch? Dat ie binnen was?
geseald???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik had niet gezien dat je reageerde
Maar hij kwam dus vanochtend, in een plastic zakje geseald. Dus nog thnx in elk geval
Nope! Toen ik het zag dacht ik al dat 'ie wel kapot zou zijn, maar de enveloppe was nog heel en de ridgefiller ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
geseald???
Was de enveloppe gescheurd dan?
En dik dat 'ie oogt op je nagelsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat dekt Pedal faster Suzi ontzettend kut zeg
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
quote:
We hadden er 1 voor administratie en zulks.. dat heb ik nu in 3 lades geproptquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We hadden er 1 voor administratie en zulks.. dat heb ik nu in 3 lades gepropt
repost......quote:
Op 9gag zelf bedoel ik... Ik lees echt de helft reposts daar tegenwoordig....quote:
Benen !! Figuur !! Dat wijveke!!! DIE SCHOENEN ~!!!!quote:
Ja klopt, maar deze kende ik nog nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op 9gag zelf bedoel ik... Ik lees echt de helft reposts daar tegenwoordig....
Oh ik dus welquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze kende ik nog niet
Deze dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik dus welMaar ik heb bijna heel 9gag door gelezen kuch...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze dusUbertof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
Deze dusSUPER tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
[..]
Deze dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Euh.. eum.. efteling??quote:
Bijna, a England.quote:
Bwehehe.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Owww st george en dragon??? Nonde; ik snapte hem niet![]()
?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt groepsgenoten
Ook nog wijven![]()
IN 4 HELE STUKKEN!! EINZ!!111!!!quote:
Altijd zo makkelijk om af te wachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
We moeten enquetes en interviews afnemen op scholen. Al veel scholen gemailt en nog geen reacties terug maar we zitten wel met deadlines. Dus ik zeg, als het zo blijft dan ga ik wel iets zoeken voor verder weg, en als jullie dat niet willen dan ga ik daar wel alleen heen.
JA EN ZONDER ONZE DATA ZAK JE OOK EN BLADIEBLA DIT DAN HAD JE VANTEVOREN AL SOLO MOETEN GAAN.
Nou sorry hoor maar vind je het gek dat ik aan mezelf denk?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
IN 4 HELE STUKKEN!! EINZ!!111!!!
[ afbeelding ]
Heel drama, echtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd zo makkelijk om af te wachten.
Hebben die ook vrij als ze geen college hebben?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heel drama, echt
Nu zegt ze dat ze nooit heeft gezegd dat ze niet ver weg wil, maar dat is dus wel zo
???quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben die ook vrij als ze geen college hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |