Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Voorzet vanaf links, draaide iets weg van de doelmond, achter Bianchi. Hij draait zich om en maakt vanaf randje zestien een zieke omhaal in de hoek.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak net een zieke omhaal met Bianchi in de 85" minuut, staat ie niet tussen de herhalingen.
Hoe doe je datquote:
Ja, maakt alles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef psychedelicate het volgende:
Heb enkele dagen geleden mijn Serie B silvers verkocht, inclusief Bianchi. Aardige speler, redelijk beast. Gast komt met koppen/springen hoger dan iedere verdediger.
Neu, daar hebben ze de zak voor uitgevondenquote:
Haal if Nocerinoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Neu, daar hebben ze de zak voor uitgevonden
Lindgren help mij eens...
Ik heb nu teampje met Ibra en SIF Adebayor als ST in 442.
Maar daarvoor moet ik een milan cm hebben maar heb ook sneijder gekocht, want beest.
Ik weet het ff nie meer -.-
http://www.futhead.com/12/squad/145824
Heb je toevallig ook ervaring met Pique? Zijn pace lijkt me echt een zware tegenvaller.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef psychedelicate het volgende:
Heb enkele dagen geleden mijn Serie B silvers verkocht, inclusief Bianchi. Aardige speler, redelijk beast. Gast komt met koppen/springen hoger dan iedere verdediger.
sterker nog, heel mijn ps3 loopt vastquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik werd er volgens mij uit gegooid.
edit: heel fut loopt zelfs vast
Zeg de jouwne maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is je draw something naam Rijstje
Ik, sta weer op 0,50 DNFquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:33 schreef Fenomeno het volgende:
EA naait me de hele dag al na elk potje van de server waardoor mijn dnf naar de neuk is, meer mensen last van?
Nee, de koopjeshunter in me kwam naar boven ( geen coins meer, vandaar) en heb m net voor 30k op gepikt. Nu weer ff voor 38 ofzo er op gooien.quote:
Iedereen die nog niet uitgeschakeld is heeft kansquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd wie het toernooi gaat winnen. Koenie95, Paul en Lindgren hebben kans
True, maar ik denk dat het een moeilijke wordt om van hun te winnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen die nog niet uitgeschakeld is heeft kans
Met Robben en UP Nani. Dat je maar eng mag dromen ervanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
1-0 voor op Toefjes na de eerste helft. Alleen daarna viel mijn ps3 uit. Morgen spelen we de tweede helft uit.
Hoe zien ze dat dan? Ik heb daar bijvoorbeeld last van, maar ik heb het nooit gemeld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:41 schreef Reemi het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1517472.page
Ending the End-Of-Game Disconnects
For some time now, a number of FUT gamers on PlayStation 3 and PC have suffered disconnections at the end of games. This was a problem associated with certain types of router hardware that resulted in very small but very important bits of data being blocked at the conclusion of a game.
We will be deploying a fix for this problem as part of this update.
Since those who were affected most severely suffered a serious degradation of their game experience, we will also be compensating those people with a haul of FUT content significant enough to demonstrate just how thankful we are for sticking with us while we tackled the problem.
Eerst wat biertjes drinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Robben en UP Nani. Dat je maar eng mag dromen ervan
Jij hebt van Lindgren gewonnen, ik heb van jou gewonnen, jij wint van Quel, ik verlies van Quel, dus iedereen kan het toernooi winnen of er in de eerste ronde uit liggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat het een moeilijke wordt om van hun te winnen
Voor jou genoeg andere klagers.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe zien ze dat dan? Ik heb daar bijvoorbeeld last van, maar ik heb het nooit gemeld.
Ja, dat snap ik. Maar hoe weten zij wie er last van hebben of krijgt iedereen een compensatie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:43 schreef Reemi het volgende:
It will now only be possible to send trade offers to people on your friends list.
[..]
Voor jou genoeg andere klagers.
Kan nu ook al hoor, of ben je al op bed?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil morgen wel eens voor de lol tegen je nieuwe elftal spelen Toefjes
Oh, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar hoe weten zij wie er last van hebben of krijgt iedereen een compensatie?
Wat bedoelen ze daarmee? Ik ben niet zo slim.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:45 schreef Reemi het volgende:
New Prize types have been added with additional Packs and Items. (tournaments)Klinkt leuk.
[..]
Oh, dat weet ik niet.
Dat je ipv coins ook pakjes kan krijgen als prijs bij een toernooi denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze daarmee? Ik ben niet zo slim.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat je ipv coins ook pakjes kan krijgen als prijs bij een toernooi denk ik
hmmm, okee, denk dat de community dan helemaal op hol slaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat je ipv coins ook pakjes kan krijgen als prijs bij een toernooi denk ik
Ja, lig een beetje mobiel te fokken nog, morgen kan ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan nu ook al hoor, of ben je al op bed?
Is inderdaad goed als je met andere spelers zijn pace compenseert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind Seedorf ook wel baas eigenlijk.
Nopequote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
De +10 op de IF players bug, staat die er ook bij?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nope
Bidding Changes
When you are outbid on an auction, the new amount will be highlighted in red beside the current bid. This is to warn you of a potential drastic change in bid prices where some people have been tricked in to losing many coins.
The Bid button will be delayed for 2 seconds if you have been outbid. This ensures everyone has fair time to review the latest bid.
Daag bid bumpers.
Welk bedrijf doet dat nou niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lijkt erop dat EA toch z'n minpunten wilt verbeteren, nice!
Wat mijn rechtsback op dit moment dacht:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voorzet vanaf links, draaide iets weg van de doelmond, achter Bianchi. Hij draait zich om en maakt vanaf randje zestien een zieke omhaal in de hoek.
EA begint er nu pas aanquote:
dat vond ik ook wel raar, dan moet je wel met coins betalen en random giveaways kunnen dan ook niet meer...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
FIFA 12 Ultimate Team
Trading
To better keep you protected, you can now only send trade offers to friends
Dit vind ik wel jammer
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef x1N2ition het volgende:
Er begint over een uur een nieuw toernooi, je kunt er 2000 coins mee winnen en dit is de eis om mee te doen:
Exact aantal spelers uit MLS: 18 basisspelers en wisselspelers in je team.
Let the pace begin!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef x1N2ition het volgende:
Er begint over een uur een nieuw toernooi, je kunt er 2000 coins mee winnen en dit is de eis om mee te doen:
Mooi. Traden!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef x1N2ition het volgende:
Niet eens aan gedachtquote:
Cr7quote:
Ik ookquote:
M'n MLS gaat nu wel de pijp uit, kan ik een IF Ramires van halenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:58 schreef poker4lifee het volgende:
dat toernooi is toch gewoon troep? met brons mls team kan je beter aan brons toernooi meedoen.. + je wint iets meer + je komt niet tegen zilveren/gouden teams itt dat nieuwe MLS toernooi..
Ik heb drie CAM's gehaald 4-1-2-1-2 voor 400 coins.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:59 schreef Toefjes het volgende:
een 4-1-2-1-2 Donovan voor 950c. Wel als CF. Maar ja, verlies je niet veel op op zich.
Mooi!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef x1N2ition het volgende:
Traag, met name als ik zo'n 10 tabs in Firefox open heb. Films kijken is helemaal drama, gaat ie stotteren enzo...quote:
Bronsjes gaan niet duurder worden denk ik. Die hebben de boost al gehad door het bronzen toernooi. De gouden rakkers moet je hebben nuquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vraag me af of bronsjes wel duur worden..
Hij heeft een kutstemquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:06 schreef BDIL het volgende:
Nigga's AA9skillz streamt nu fifa street hele spel!!!!
wtf dat is echt debielquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
FIFA 12 Ultimate Team
Trading
To better keep you protected, you can now only send trade offers to friends
Dit vind ik wel jammer
Poorten opengooien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef Quare het volgende:
Ik heb erg lang het probleem dat ik geen fut wedstrijd kan spelen tegen een vriend. Er staat dan 'de verbinding met je tegenstander is verbroken'. Weet iemand hoe je dit oplost?
Oké bedankt, ga het morgen proberen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Poorten opengooien.
www.portforward.com
Geen probleem! Als je vriend 't ook ff doet kunnen jullie morgen gamenquote:
Ja, dus hoe vaker je het probeert een toernooi te winnen, des te minder wordt de beloning o.i.d.? Meer dynamiek zou welkom zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Tournaments
New Prize types have been added with additional Packs and Items.
The prizing on offer for each tournament will now be displayed before you select one to enter.
A new tournament reward structure has been introduced, varying the prizing depending on the number of times a tournament has been entered.
We have introduced new tournament types, with entry criteria that allows for teams of mixed leagues, mixed nationalities or mixed clubs.
A new tournament type will only allow users a limited number of attempts over time.
[li]Your team's eligibility for tournament entry is now visible on the Squad screen, and requirements that aren't being met will be highlighted.
We have introduced a new difficulty level - Ultimate Difficulty. The toughest difficulty level in the game, it combines Legendary AI with a chemistry rating of 100.
Dit is wel interessant
quote:Additionally, the update to the game will coincide with an upgrade for the FUT Web App. This work will require that the Web App is taken offline during the deployment of the update. We expect that the Web App will be offline from 12th March at around 7am GMT until approximately the same time on 16th March.
Gewoon alles op de kop van Zlatan leggen met dat linkerpootje van 'm.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/161691
RVP op links(( anders gaat het niet -.-'
Niks mis mee hoor, korte hoek is goud waard en veel minder voorspelbaar aangezien iedereen dit jaar naar binnen gaat om te krullen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/161691
RVP op links(( anders gaat het niet -.-'
Dan heb je teveel betaald voor Gerald hoor.quote:
Haha, UP Nani als structurele invaller bij mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom er net achter dat die IF-bug ook geldt voor UP-spelers..als ik Labyad laat invallen wordt hij nooit moe en gaan er geen contracten af..
Toch niet met training kaart hequote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, UP Nani als structurele invaller bij mij
Toch niet nodig man, die spelers zijn al goed genoegquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee, doe ik wel na het fok toernooi
Ja zit ook wel wat in..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, korte hoek is goud waard en veel minder voorspelbaar aangezien iedereen dit jaar naar binnen gaat om te krullen.
Ik was ook altijd meer fan van een linkspoot vanaf rechts, maar ben daar wel een beetje vanaf gestapt.
ja, is ook wel zo. Nani is eigenlijk de grote ster van dit elftal, doeltreffender dan Aguero. Haha, die is ook een UPquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch niet nodig man, die spelers zijn al goed genoeg
Komt goed, Amerikanen hebben in de evolutie toch een bepaalde stap gemist, waardoor ze een stuk dommer zijn dan wij. Die gaan blind spelers kopenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Heb mijn MLS'jes er een nachtje opgegooid voor belachelijke prijzen.
Lavezzi 2 assists, voorzet voor de own goal en gescoord uit een pingel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:01 schreef DutchSL het volgende:
Napoli wint met 6-3 van Cagliari, maar niemand met meer dan 1 goal en de scorende verdedigers slikten ook gewoon 3 tegentreffers dus er zal wel geen IF uit voortkomen (.
Of het moet bij de tegenstander zijn, daar maakte Larrivey een hattrick, maar dat zal een matige silver IF worden.
Dat wordt dan een SIF toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi 2 assists, voorzet voor de own goal en gescoord uit een pingel.
Jup, maar zal wel niet, want EA ziet alleen 1 goal (pen)quote:
Wat is ongeveer jouw ratio van goede pakjes? Ik heb al meer dan 100 bronzen pakjes gekocht en de meest waardevolle spelers was Otsemobor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net mijn 2e Gardner in korte tijd (minder dan 12 uur volgens mij) Dat is weer makkelijk verdienen, maar ik wil liever Pogba. Ik kreeg die CB Pogba uit de Ligue 2, succesvolle troll van EA dus.
Zó heerlijk dit. Ik had nog 14 Ekpo's op m'n TP staan. Ze gaan nu stuk voor stuk voor +10k. Dat betekent ongeveer 5-6k winst per verkochte Ekpo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:53 schreef x1N2ition het volgende:
mls only, bank en basis. 2k winstbonus online.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft er iemand details van het toernooi voor me?
Duurt ook 2 weken?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mls only, bank en basis. 2k winstbonus online.
2 paginas terug heeft iemand de hele lijst gepostquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:41 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zie iets staan op twitter over een update
Bij mij net voor de examens en tijdens de examens is ie er terugquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:02 schreef el-blanchito het volgende:
Ah dankje! Opzich wel fijn dat de web app down gaat in mijn proefwerkweek
433, rcm. Heb nu vdv-Essien-carrick en op de plaats van carrick wil ik iemand andersquote:
T'is maar net wat je fijner vindt spelen, maar ik vind Modric dan vele malen beter uit evaring.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
433, rcm. Heb nu vdv-Essien-carrick en op de plaats van carrick wil ik iemand anders
Dat is up Silva, maar zie mm editquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
T'is maar net wat je fijner vindt spelen, maar ik vind Modric dan vele malen beter uit evaring.
http://futhead.com/12/compare/4931/9676
Als je mijn edit had gelezen wist je het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat is up Silva, maar zie mm edittoch bedankt
Zweinsteigerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Als je mijn edit had gelezen wist je het ook.
---------
Wie op de CDM in Bundesliga squad?
Neen, in 41212.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Spelverdeler met lage pace. Je bedoelt toch als middenste in 433? Of echte Cdm want dan niet
Gustavo ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Als je mijn edit had gelezen wist je het ook.
---------
Wie op de CDM in Bundesliga squad?
Dan moet ik zwijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:35 schreef Walxie het volgende:
[..]
Neen, in 41212.
Hij heeft aanvallend workrate: high maar defensive ook.
ja if bender of gus, zijn volgens mij niet echt veel betere optiesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:36 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb tot nu toe Bender, maar ik wil de CDM positie upgraden.
Ik bedoel die van Dortmund, die IF heeft dezelfde ratings.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja if bender of gus, zijn volgens mij niet echt veel betere opties
Hoeveel coins heb je nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:40 schreef stoereboii het volgende:
Mijn team dus: young-Torres-gervinho
Vdv-essien-modric
Clichy-Touré-David luiz-richards
Hart
Nog tips?
Lb is daar ook zo'n dramapositie in Bundesligaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja if bender of gus, zijn volgens mij niet echt veel betere opties
Sweaty hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:40 schreef stoereboii het volgende:
Mijn team dus: young-Torres-gervinho
Vdv-essien-modric
Clichy-Touré-David luiz-richards
Hart
Nog tips?
Ja, alleen Pander of IF Pander is goed.bquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lb is daar ook zo'n dramapositie in Bundesliga
Inderdaad, zoals al werd gezegd Walker en verder geen idee.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als ik modric heb 3k ofzo. Maar heb nog 10k op tp. En ik kan wat potjes spelen ook
Wil je een match? Had Walker maar iedereen zei richardsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sweaty hoor
Zet Walker op RB
In zo een team als de zijne gaat het om pacequote:
Later vandaag, moet m'n team nog even fixen en ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wil je een match? Had Walker maar iedereen zei richards
Omdat ik een degelijke voorhoede heb draait het echt niet om pacequote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In zo een team als de zijne gaat het om pace
Okayquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Later vandaag, moet m'n team nog even fixen en ik lig nog in bed
93-86-91 pace, das best snelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Omdat ik een degelijke voorhoede heb draait het echt niet om pacedan stonden daar agbon en wright-phillips
Ja lijkt me ook beter dan een spits en winger met 50 pace die dus sneleid nodig hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
93-86-91 pace, das best snel
Zijn team is bijna identiek qua pace als mij 5 at the back pacehoerteamquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Niet iedereen selecteert zijn spelers op pace GJE.
Vdv 67, Essien 75, modric 79. Richards op rb, hou toch op manquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn team is bijna identiek qua pace als mij 5 at the back pacehoerteam
Nee man, heb dat team toch al weggedaan, speel nu met veel tragere spelersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:55 schreef poker4lifee het volgende:
iemand hier wil zichzelf wel heel graag beter laten voelen
/hatersgonnahate
Ah, middenveld heb ik niet op gelet, daar had ik Andersson en Ramiresquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vdv 67, Essien 75, modric 79. Richards op rb, hou toch op man
Noem me dan geen pacehoerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, middenveld heb ik niet op gelet, daar had ik Andersson en Ramires
Heb ik dat ooit gezegd?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gezegd?
Nee, dus ga dan niet weer steeds het laatste woord willen hebben als iemand een foutje maakt
Karma is een bitchquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De tegenstander leavet en mijn FIFA freezed! Kut met peren
Zijn ook golds toegestaan. Dus je mindere kunnen ze gebruiken op de bank maar niet kandji en oduro iigquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het handig om nu m'n gehele MLS de markt op te gooien of moet ik nog wachten?
Gelijk doen. Op de dag dat het toernooi afloopt is de meerwaarde van je MLS 0. De dag daarvoor ietsjes meer, maar niet veel, etc etc. Het toernooi is net begonnen, dus met je spelers kunnen anderen nog ruim 13 dagen vooruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het handig om nu m'n gehele MLS de markt op te gooien of moet ik nog wachten?
Stuur je net een DM hahaha...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelijk doen. Op de dag dat het toernooi afloopt is de meerwaarde van je MLS 0. De dag daarvoor ietsjes meer, maar niet veel, etc etc. Het toernooi is net begonnen, dus met je spelers kunnen anderen nog ruim 13 dagen vooruit.
Wowquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:15 schreef Toefjes het volgende:
Toch maar gekozen voor de voorhoede:
Ronaldo - UP Benzema - Di Maria
In de rust wisselen en dan krijg je:
Ronaldo - UP Aguero - Robben
Is Up Aguero de traagste van de 3
Gisterenavond een zooi Donovans, Henry's en Beckhams gekocht. 20K profit voor 10 minuten inkopenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga ze er voor 5k per stuk op zetten met uitzondering op Cuesta, Kandji, Oduro en Balchan. Kijken welke idioot ze koopt
Ik ook. Heb ze echt voor niks kunnen oppikken dus is het proberen wel waardquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga ze er voor 5k per stuk op zetten met uitzondering op Cuesta, Kandji, Oduro en Balchan. Kijken welke idioot ze koopt
Dat is het goede werk, op die manier kan ik m'n Chelsea team echt maken zoals ik wilquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond een zooi Donovans, Henry's en Beckhams gekocht. 20K profit voor 10 minuten inkopen
Het ergste is nog...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisterenavond een zooi Donovans, Henry's en Beckhams gekocht. 20K profit voor 10 minuten inkopen
Warme chocomel in de ochtendquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:43 schreef Dudeweiser het volgende:
I love the smell of coffee in the morning
Biertje in de ochtendquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Warme chocomel in de ochtend
Dan heb je wel stijlquote:
Succesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:54 schreef Joodnl het volgende:
Ben er vandoor... Zoonlief voetbalwedstrijd!
latex
Verdedigend wel, aanvallend niet.quote:
Koop Torres', wat een baas. Match spelen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb nu Sturridge en Ivanovic, benieuwd hoe dit speelt
Oeps, moest andersom zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind dat Essien al genoeg meekomt
Oh, en wie is overall beter?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oeps, moest andersom zijn.Essien is aanvallend beter.
Ligt geheel aan speelstijl en formatie. 4-2-2-2 zou ik Essien nemen, 4-1-2-1-2 Toure.quote:
Ben 433quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ligt geheel aan speelstijl en formatie. 4-2-2-2 zou ik Essien nemen, 4-1-2-1-2 Toure.
Op een week 1m gemaakt?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, ik sta in de top 100 bij weekly trading... en net niet bij monthly. Volgens mij ben je dan opeens een stuk interessanter voor hackers...
Ja ik heb al mijn spelers verkocht, stond gister nog 50e maar nu al 65e. Hoop dat ik er snel vanaf ben.quote:
Ze weten je emailadres enzo toch niet? Zit je ps3?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb al mijn spelers verkocht, stond gister nog 50e maar nu al 65e. Hoop dat ik er snel vanaf ben.
dan stopt ie even met postenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zometeen Stoereboii, ik ga ff eten, 20 minuten wil ik wel spelen
Ik?quote:
Klopt, dit was pas je 35e post deze ochtendquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik post echt niet veel.
Dan ga ik ff douchen
Valt best meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, dit was pas je 35e post deze ochtend
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tel maar na, is best irritant voor overige forum gebruikers en forum lezers.
Je bent gewoon weer aan het stoken manquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
okee, iedereen is heel blij met je posts. Ik heb niks gezegd. Ga vooral zo door.
Had geen bankquote:
ik kan er niet eens naar kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:42 schreef vandermar het volgende:
Ik schijt echt 7 kleuren als ik dat spel moet spelen.
Is wel epic om te kijken, ik heb hem alleen na 11 minuten op pauze gezetquote:
Je neefje heeft 4-2 gewonnen met voetbalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel epic om te kijken, ik heb hem alleen na 11 minuten op pauze gezet
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je neefje heeft 4-2 gewonnen met voetbal
Die heb ik uitgespeeld, valt hartstikke meequote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:42 schreef vandermar het volgende:
Ik schijt echt 7 kleuren als ik dat spel moet spelen.
Ik ben een angsthaas 1e klas héquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik uitgespeeld, valt hartstikke mee
Amnesia is nog ergerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik schrok af en toe al bij zijn Dead Space 2 filmpjes
Weet ik niet hij stuurde me net dat berichtje uit het nietsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
[..]is hij alweer overnieuw begonnen? Hij kocht gister allemaal pakjes en wilde compleet overnieuw beginnen
Leuk ook als je net een nieuwe headset met noise block hebt en iemand je ineens op je schouder aanraaktquote:
Desperate times need desperate measures.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nou mooi gewonnen hoor
Nadat ik 2-0 voorstond kwamen de sweaty crosses
Sweaty? Ik trok naar binnen met gervinho en dan passte ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nou mooi gewonnen hoor
Nadat ik 2-0 voorstond kwamen de sweaty crosses
Ik bleef gewoon spelen zoals ik altijd speelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Desperate times need desperate measures.
rennen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bleef gewoon spelen zoals ik altijd speel
Na op de laakte schietenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat heeft stoereboii harde mazzel, 2x gescoord uit een rebound
Kan je vanavond?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:04 schreef Toefjes het volgende:
ok GJE, ik wil revanche voor de 0-7 nederlaag.
heb ik ook veel te vaak last vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:18 schreef OurLadyPeace het volgende:
Schiet ik er een bal van weet ik veel hoever er in met Elm (en dat lukt me niet zo vaak) staat ie niet bij de hoogtepunten.
![]()
En de lelijke kansen die ik mis met Guidetti en Manolev wel.
Echt veel te lucky was jijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Laten we het op 5-1 voor mij houden
Rotspelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik ook veel te vaak last van
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt goed, Amerikanen hebben in de evolutie toch een bepaalde stap gemist, waardoor ze een stuk dommer zijn dan wij. Die gaan blind spelers kopen
misschien ben je wel gewoon slecht. Heb ik ook last van hoor.quote:
kutspel ja. Jammer dat het zo verslavend isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:20 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
RotspelIk maakte 4 goals en de andere 3 stonden er wel, terwijl die van Elm by far het mooiste was
Hoogtepunten. pftss
Hij scoorde 2x op een rebound en 2x door een lange bal naar voren met m'n 69 pace defensequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien ben je wel gewoon slecht. Heb ik ook last van hoor.
[..]
kutspel ja. Jammer dat het zo verslavend is
Ashe, bronze voor 4.2k en een Donovan voor het dubbele van wat ik 'm kocht.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ashe, bronze voor 4.2k en een Donovan voor het dubbele van wat ik 'm kocht.+ twee CAM's voor het dubbele.
quote:
Dan ga ik mijn bronze MLS ook maar is te koop zetten, heb ook nog wat leuke spelers liggenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ashe, bronze voor 4.2k en een Donovan voor het dubbele van wat ik 'm kocht.+ twee CAM's voor het dubbele.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:04 schreef Toefjes het volgende:
ok GJE, ik wil revanche voor de 0-7 nederlaag.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
aziz bezemhoofd
Geen idee, volgens mij van FOK!.
Waz met jou bezemhoofd.quote:
Op m'n console werd ik er ook afgetraptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |