Geldig zo lang de voorraad strekt. Ik heb de mijne 1,5 week geleden binnengekregen, maar vind het maar een onding. Heb nu een pouch van Samsung besteld voor de Note.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Verrek,was vandaag even wat aan het neuzelen in de kast
en vond de doos van mij aangeschafte Note met daarop de
keuze om zo een flipover? aan te schaffen/krijgen? Iemand
die weet of dat voor altijd open blijft? want tis alweer een paar
maandjes geleden dat ik de Note kocht en heb dus al die tijd
die mogelijkheid laten liggen.
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook een note als opvolger van mijn HTC desire. Ik vind het tot nu toe een erg fijn toestel.
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.
Desire was mijn eerste smartphone maar het scherm maakt mijn ogen toch moe door de grootte waardoor ik hem dichtbij moet houden en vaak sterk moet focussen.
Was was jou indruk op het eerst met de note? Is het verschil groot als je lange tijd een desire hebt gebruikt en opeens een 5.3 scherm voor je hebt?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 06:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Hier twee note gebruikers.. Ik heb spijt dat ik weer voor Samsung koos..
Sinds die rot update, is de batterij te snel leeg. En flipt het scherm wel eens allemaal lijnen die over je scherm.heen komen dan stopt het even en staat t scherm vast dan moet je even locken en terug gaan en dan doet hij het weer.
Heb ik al gedaan maar er veranderd nietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.
Garantie? Is niet normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar er veranderd niets
Kan het ook nergens vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef ChewChew het volgende:
Iemand die splitview werkend krijgt? Ik zag dat net op internet staan op de site van samsung maar krijg niet gevonden hoe je dat dan kan gebruiken. Je scherm verdelen in 2 waardoor je 2 verschillende dingen naast elkaar hebt staan. Muziek/internet bijvoorbeeld
dat is een foutje denk ik? Het is toch echt alleen voor de note 2... Ofwel moet er een software update komen.quote:Op maandag 3 september 2012 07:20 schreef ChewChew het volgende:
nee want als je op galaxy note kijkt bij gewoon de 1e dan staat splitview er ook gewoon tussen.
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?quote:Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
Hier hetzelfde idd.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
https://play.google.com/s(...)googlequicksearchbox
Er is een update van de Google search app, maar ik krijg de volgende melding:
[..]
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de 4.0.4 update voor de note (pre-jellybean). Die schijnt de battery drain van ICS aan te pakken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:04 schreef Iwanius het volgende:
Soms merk ik ook dat hij wat trager (fractie van een seconde) op mijn
aanrakingen reageert,zaken die ik eerder niet had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |