Nee de update blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
oke dankje, smsjes en telefoonnummers ga ik even backuppen dan.maar je komt dan zeker te weten terug naar de oude update?
Ik merk iig een enorm batterijverschil (ten gunste) sinds die factory reset.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee de update blijft.
Tenminste wat ik heb gedaan.
Maar zorgt niet meer voor die problemen die je nu hebt.
Precies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Catch22- het volgende:
De "update" is prima, alleen kan er wat misgaan bij het updaten waardoor het kut loop. De software an sich is goed, de updateprocedure alleen niet.
en nu 13% in 7 uur, dus dat is prima.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Catch22- het volgende:
idle verbruik is sowieso beter.
Nu 12% verbruikt in 5 uur. Heb er weinig mee gedaan, buiten 15 minuten muziek luisteren op de fiets.
Dan moet je je headset aansluiten en naar fm-radio gaan bij applicaties.quote:
ik weet hoe dat werkt; mijn vraag was of je FM- of internetradio luisterde.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dan moet je je headset aansluiten en naar fm-radio gaan bij applicaties.
Overigens heeft een vriend of kennis er bij mij allerlei zaken opgezet maar ik wil eigenlijk weer terug naar stock-rom weet iemand hoe je dit makkelijk kunt fiksen
Was bij mij ook de oplossing.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik merk iig een enorm batterijverschil (ten gunste) sinds die factory reset.
Hoezo werkt dat slechtquote:Op maandag 30 juli 2012 08:23 schreef Juup© het volgende:
Weet er iemand een goede kalender voor de Note? De S planner synchroniseert slecht met Google, wat dat betreft vind ik de HTC kalender ideaal.
Niet mee gooien is ook een optie. Heb 'm ruim 7 maand maar is nog krasvrij.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Rarekwast_ het volgende:
Heb sinds vanmiddag mijn Note binnen![]()
Ik als Android maagdheb nog een hoop te ontdekken.
Iemand suggesties voor een nieuw valbestendig jasje voor de Note? dus niet die flip cover
Hier synchroniseert het niet zo lekker helaas, ik gebruik nu even aCalendar om te testen. Zal de Google app eens bekijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat slecht? Hier werkt het prima en synchroniseert hij direct.
Anders heb je nog de app van Google Agenda in de Play Store
Ik gebruik een Casemate, die flipcover vind ik super onhandig.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Rarekwast_ het volgende:
Heb sinds vanmiddag mijn Note binnen![]()
Ik als Android maagdheb nog een hoop te ontdekken.
Iemand suggesties voor een nieuw valbestendig jasje voor de Note? dus niet die flip cover
In hou het denk ik nog geen 7 dagen uit zonder bescherming voor de Note, ik ben soms zo super onhandigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet mee gooien is ook een optie. Heb 'm ruim 7 maand maar is nog krasvrij.
Geldig zo lang de voorraad strekt. Ik heb de mijne 1,5 week geleden binnengekregen, maar vind het maar een onding. Heb nu een pouch van Samsung besteld voor de Note.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Verrek,was vandaag even wat aan het neuzelen in de kast
en vond de doos van mij aangeschafte Note met daarop de
keuze om zo een flipover? aan te schaffen/krijgen? Iemand
die weet of dat voor altijd open blijft? want tis alweer een paar
maandjes geleden dat ik de Note kocht en heb dus al die tijd
die mogelijkheid laten liggen.
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook een note als opvolger van mijn HTC desire. Ik vind het tot nu toe een erg fijn toestel.
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.
Desire was mijn eerste smartphone maar het scherm maakt mijn ogen toch moe door de grootte waardoor ik hem dichtbij moet houden en vaak sterk moet focussen.
Was was jou indruk op het eerst met de note? Is het verschil groot als je lange tijd een desire hebt gebruikt en opeens een 5.3 scherm voor je hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |