Dat heb ik niet bij mijn apps... moest alles opnieuw installeren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:28 schreef Catch22- het volgende:
gaat zelfs automatisch. Ook je apps (uit de playstore iig) worden automatisch opnieuw geinstalleerd
Ah ok, dat is mooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef Catch22- het volgende:
nou niet meer als het goed is. Is sinds ICS
Ach als de nieuw software snel uitkomt is het probleem ook wel opgelost denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Je zou naar een samsung servicepoint kunnen gaan, daar kunnen ze je software er wel opnieuw overheen draaien, dan zouden je problemen opgelost moeten zijn
dat ga ik dan ook maar proberen, wat een kut update. Ik heb zoveel last van chrashes en lege batterij.. daar wil ik van af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Naar fabriekssettings.
Moest alles weer opnieuw installeren.
Helaas hadden meer mensen er last van en was ik niet de enige.
Ik kon daardoor ook makkelijk de oplossing zoeken van mensen die hetzelfde hadden.
Maar goed dat is allang opgelost... maar ik helaas wel meerdere crashes dan voorheen.
Achteraf had ik m misschien niet moeten updaten als ik dit allemaal van tevoren wist, marja dat is achteraf praten.
Alles backuppen enz.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
dat ga ik dan ook maar proberen, wat een kut update. Ik heb zoveel last van chrashes en lege batterij.. daar wil ik van af.
oke dankje, smsjes en telefoonnummers ga ik even backuppen dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alles backuppen enz.
Want je bent echt alles kwijt, behalve de update en de back ups.
Kan je niet in een x gewoon backuppen? of moet je echt 1 voor een als google contact op slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou even alles backuppen (beste is om alle contacten als Google contact op te slaan) en dan naar een Samsungservicecenter te gaan en te vragen of ze een verse softwareversie op je telefoon willen zetten, werkt beter dan een factory reset.
Ik heb het gisteren gedaan. Via Kies kan je al je telefoonnummers, belgeschiedenis, fotos, videos, muziek ed opslaan, maar niet je instellingen vd telefoon zelf, Wifi-wachtwoorden ed en vooral: je apps. Om die op te slaan moet je het eerst opslaan op de google-servers (kan bij instellingen, back up en terugzetten).quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kan je niet in een x gewoon backuppen? of moet je echt 1 voor een als google contact op slaan?
Kunnen die dat snel doen dan of ben je je telefoon dan even kwijt? Waar zitten die dan
Nee de update blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
oke dankje, smsjes en telefoonnummers ga ik even backuppen dan.maar je komt dan zeker te weten terug naar de oude update?
Ik merk iig een enorm batterijverschil (ten gunste) sinds die factory reset.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee de update blijft.
Tenminste wat ik heb gedaan.
Maar zorgt niet meer voor die problemen die je nu hebt.
Precies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Catch22- het volgende:
De "update" is prima, alleen kan er wat misgaan bij het updaten waardoor het kut loop. De software an sich is goed, de updateprocedure alleen niet.
en nu 13% in 7 uur, dus dat is prima.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Catch22- het volgende:
idle verbruik is sowieso beter.
Nu 12% verbruikt in 5 uur. Heb er weinig mee gedaan, buiten 15 minuten muziek luisteren op de fiets.
Dan moet je je headset aansluiten en naar fm-radio gaan bij applicaties.quote:
ik weet hoe dat werkt; mijn vraag was of je FM- of internetradio luisterde.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dan moet je je headset aansluiten en naar fm-radio gaan bij applicaties.
Overigens heeft een vriend of kennis er bij mij allerlei zaken opgezet maar ik wil eigenlijk weer terug naar stock-rom weet iemand hoe je dit makkelijk kunt fiksen
Was bij mij ook de oplossing.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik merk iig een enorm batterijverschil (ten gunste) sinds die factory reset.
Hoezo werkt dat slechtquote:Op maandag 30 juli 2012 08:23 schreef Juup© het volgende:
Weet er iemand een goede kalender voor de Note? De S planner synchroniseert slecht met Google, wat dat betreft vind ik de HTC kalender ideaal.
Niet mee gooien is ook een optie. Heb 'm ruim 7 maand maar is nog krasvrij.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Rarekwast_ het volgende:
Heb sinds vanmiddag mijn Note binnen![]()
Ik als Android maagdheb nog een hoop te ontdekken.
Iemand suggesties voor een nieuw valbestendig jasje voor de Note? dus niet die flip cover
Hier synchroniseert het niet zo lekker helaas, ik gebruik nu even aCalendar om te testen. Zal de Google app eens bekijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat slecht? Hier werkt het prima en synchroniseert hij direct.
Anders heb je nog de app van Google Agenda in de Play Store
Ik gebruik een Casemate, die flipcover vind ik super onhandig.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Rarekwast_ het volgende:
Heb sinds vanmiddag mijn Note binnen![]()
Ik als Android maagdheb nog een hoop te ontdekken.
Iemand suggesties voor een nieuw valbestendig jasje voor de Note? dus niet die flip cover
In hou het denk ik nog geen 7 dagen uit zonder bescherming voor de Note, ik ben soms zo super onhandigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet mee gooien is ook een optie. Heb 'm ruim 7 maand maar is nog krasvrij.
Geldig zo lang de voorraad strekt. Ik heb de mijne 1,5 week geleden binnengekregen, maar vind het maar een onding. Heb nu een pouch van Samsung besteld voor de Note.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Verrek,was vandaag even wat aan het neuzelen in de kast
en vond de doos van mij aangeschafte Note met daarop de
keuze om zo een flipover? aan te schaffen/krijgen? Iemand
die weet of dat voor altijd open blijft? want tis alweer een paar
maandjes geleden dat ik de Note kocht en heb dus al die tijd
die mogelijkheid laten liggen.
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook een note als opvolger van mijn HTC desire. Ik vind het tot nu toe een erg fijn toestel.
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.
Desire was mijn eerste smartphone maar het scherm maakt mijn ogen toch moe door de grootte waardoor ik hem dichtbij moet houden en vaak sterk moet focussen.
Was was jou indruk op het eerst met de note? Is het verschil groot als je lange tijd een desire hebt gebruikt en opeens een 5.3 scherm voor je hebt?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 06:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Hier twee note gebruikers.. Ik heb spijt dat ik weer voor Samsung koos..
Sinds die rot update, is de batterij te snel leeg. En flipt het scherm wel eens allemaal lijnen die over je scherm.heen komen dan stopt het even en staat t scherm vast dan moet je even locken en terug gaan en dan doet hij het weer.
Heb ik al gedaan maar er veranderd nietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.
Garantie? Is niet normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar er veranderd niets
Kan het ook nergens vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef ChewChew het volgende:
Iemand die splitview werkend krijgt? Ik zag dat net op internet staan op de site van samsung maar krijg niet gevonden hoe je dat dan kan gebruiken. Je scherm verdelen in 2 waardoor je 2 verschillende dingen naast elkaar hebt staan. Muziek/internet bijvoorbeeld
dat is een foutje denk ik? Het is toch echt alleen voor de note 2... Ofwel moet er een software update komen.quote:Op maandag 3 september 2012 07:20 schreef ChewChew het volgende:
nee want als je op galaxy note kijkt bij gewoon de 1e dan staat splitview er ook gewoon tussen.
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?quote:Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
Hier hetzelfde idd.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
https://play.google.com/s(...)googlequicksearchbox
Er is een update van de Google search app, maar ik krijg de volgende melding:
[..]
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de 4.0.4 update voor de note (pre-jellybean). Die schijnt de battery drain van ICS aan te pakken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:04 schreef Iwanius het volgende:
Soms merk ik ook dat hij wat trager (fractie van een seconde) op mijn
aanrakingen reageert,zaken die ik eerder niet had.
Ik draai nog lekker 2.3.6. Ik wacht dus nog wel ff tot december met upgraden.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef emil23 het volgende:
[..]
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.
Nja, ik weet het niet. Mijn moeder heeft haar HTC Desire S toentertijd bij de T-Mobile winkel gehaald en daar wil ik de Note ook gaan halen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:16 schreef Catch22- het volgende:
Dat ligt compleet aan waar je hem hebt aangeschaft.
Ik ben al erg bekend met custom ROMs, zowel op mijn oude LG Arena als op mijn HTC Desire S. Alleen lijkt het me logisch dat de Samsung-manier van ROMs flashen erg verschilt van de HTC-manier dus daar moet ik me eerst nog in verdiepenquote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Nee, geen enkele.
Maar ik hoor je al heel dapper praten over andere ROMs, dus dan zou ik me over het branded gedeelte geen zorgen maken. Simlocks zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer en daarbij zijn die er ook af te slopen.
Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).quote:Op maandag 10 september 2012 06:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Kan iemand met een Note van T-Mobile zeggen of het toestel branded is of een simlock heeft?
Uiteindelij bleek de mijne 't ook niet te hebben. Erg leuk vind ik datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg grootquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Juup© het volgende:
Het standaard Samsung of Android keyboard in portrait stand is te klein voor mijn worstvingers, en ik heb geen zin om elke keer de stylus te gebruiken. Iemand een suggestie voor een goed toetsenbord wat goed in te stellen is?
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg groot
Ik geloof dat je het Android-toetsenbord ook in T9-modus kunt zetten, toch?
Oh, zo. Ik mis dan weer de komma links naast de spatiebalk, hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.
Geen idee, heb gewoon een abonnement en Whatsapp staat altijd aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:40 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag een iedereen met een Note.
Hebben jullie het nou ook dat Whatsapp gewoon beltegoed van je simkaart afhaalt zonder dat je er erg in hebt en je toch duidelijk bij opties hebt aangegeven dat alleen met WIFI bereik contact mag worden gelegd? Ik krijg steeds meer zin om dit 'dieven'progje eraf te flikkeren want dit is niet de eerste keer dat ineens fiks beltegoed tot praktisch nul is gereduceerd.
Ik vind de nieuwe iPhone niet geweldig indrukwekkend. Wat mij betreft is 't meer zoiets als de 4-naar-4S-update. En zoals je al zegt, ik denk dat 'ie nog steeds uitziet als een speelgoedje vergeleken met de Note.quote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb alles wat uit kan ,uitgezet dus ook die gegevenspakketten.
Toch blijf ik mij erover verbazen dat het apparaat toch op een of andere manier ene weg vindt om je beltegoed zo snel op te maken zonder dat je er erg in hebt. Maar goed.
Iets anders: Heeft 1 van jullie hier al de nieuwe iPhone bekeken?
Ik wel en ik heb er zo mijn twijfels over of ik wel de nieuwe iPhone moet aanschaffen te meer ik al een Note heb en eigenlijk als echte grote optische verandering bij de iPhone 5, een groter,langer scherm zie,iets dat de Note en Samsung III al hebben en er dus eigenlijk aan de buitenkant voor mij weinig indrukwekkends aan zit.
Geen idee, aangezien Kies niet werkt op Mountain Lion heb ik Kies gewoon in een virtuele Windows 8 geïnstalleerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Goed om te lezen dat je vraag beantwoord is.
Ik heb een vraag een ieder alhier: Klopt het dat wanneer je de Samsung Note aansluit op een Mac deze niet herkent wordt en je (schijnbaar) aparte software eerst moet installeren om het te laten werken? Op mijn Windows machine (XP/W7) wordt de Note gelijk herkent.
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik op de home knop druk ga ik naar het 4e scherm ipv het 1e.. Heel irriant.
En ik vind nergens waar ik dit kan instellen
Bedankt.quote:Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Ik krijg dan alleen de schermen en een trashcan te zien, maar ik kan de schermen ordenen idd,quote:Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |