Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).quote:Op maandag 10 september 2012 06:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Kan iemand met een Note van T-Mobile zeggen of het toestel branded is of een simlock heeft?
Uiteindelij bleek de mijne 't ook niet te hebben. Erg leuk vind ik datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg grootquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Juup© het volgende:
Het standaard Samsung of Android keyboard in portrait stand is te klein voor mijn worstvingers, en ik heb geen zin om elke keer de stylus te gebruiken. Iemand een suggestie voor een goed toetsenbord wat goed in te stellen is?
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg groot
Ik geloof dat je het Android-toetsenbord ook in T9-modus kunt zetten, toch?
Oh, zo. Ik mis dan weer de komma links naast de spatiebalk, hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.
Geen idee, heb gewoon een abonnement en Whatsapp staat altijd aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:40 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag een iedereen met een Note.
Hebben jullie het nou ook dat Whatsapp gewoon beltegoed van je simkaart afhaalt zonder dat je er erg in hebt en je toch duidelijk bij opties hebt aangegeven dat alleen met WIFI bereik contact mag worden gelegd? Ik krijg steeds meer zin om dit 'dieven'progje eraf te flikkeren want dit is niet de eerste keer dat ineens fiks beltegoed tot praktisch nul is gereduceerd.
Ik vind de nieuwe iPhone niet geweldig indrukwekkend. Wat mij betreft is 't meer zoiets als de 4-naar-4S-update. En zoals je al zegt, ik denk dat 'ie nog steeds uitziet als een speelgoedje vergeleken met de Note.quote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb alles wat uit kan ,uitgezet dus ook die gegevenspakketten.
Toch blijf ik mij erover verbazen dat het apparaat toch op een of andere manier ene weg vindt om je beltegoed zo snel op te maken zonder dat je er erg in hebt. Maar goed.
Iets anders: Heeft 1 van jullie hier al de nieuwe iPhone bekeken?
Ik wel en ik heb er zo mijn twijfels over of ik wel de nieuwe iPhone moet aanschaffen te meer ik al een Note heb en eigenlijk als echte grote optische verandering bij de iPhone 5, een groter,langer scherm zie,iets dat de Note en Samsung III al hebben en er dus eigenlijk aan de buitenkant voor mij weinig indrukwekkends aan zit.
Geen idee, aangezien Kies niet werkt op Mountain Lion heb ik Kies gewoon in een virtuele Windows 8 geïnstalleerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Goed om te lezen dat je vraag beantwoord is.
Ik heb een vraag een ieder alhier: Klopt het dat wanneer je de Samsung Note aansluit op een Mac deze niet herkent wordt en je (schijnbaar) aparte software eerst moet installeren om het te laten werken? Op mijn Windows machine (XP/W7) wordt de Note gelijk herkent.
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik op de home knop druk ga ik naar het 4e scherm ipv het 1e.. Heel irriant.
En ik vind nergens waar ik dit kan instellen
Bedankt.quote:Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Ik krijg dan alleen de schermen en een trashcan te zien, maar ik kan de schermen ordenen idd,quote:Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |