abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116610721
Note is geüpdate naar ICS, is nog steeds retesnel tho.

Simlockvrij en niet gebrand. Zelfs geen T-Mobile software op, had de HTC van m'n ma wel ^O^

Ik ben er trouwens over aan het denken om een Mugen 2650 mAh extra batterij te kopen. Aan te raden voor zo'n 40 euro?

[ Bericht 20% gewijzigd door J.Appleseed op 11-09-2012 08:06:48 ]
pi_116654057
Mijn standaard ROM vreet erg veel batterij. Eerst dus maar even een factory reset doen.
pi_116654942
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 06:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Kan iemand met een Note van T-Mobile zeggen of het toestel branded is of een simlock heeft?
Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).
pi_116656140
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).
Uiteindelij bleek de mijne 't ook niet te hebben. Erg leuk vind ik dat ^O^

Vroeger stond op elk toestel nog zo'n lelijk ingegraveerd vodafone/t-mobile logo, wanneer (en waarom) zijn ze daar vanaf gestapt?
En op de HTC Desire S van mijn moeder zat nog T-Mobile software, zijn ze daar tegenwoordig ook mee gestopt?
pi_116750613
Het standaard Samsung of Android keyboard in portrait stand is te klein voor mijn worstvingers, en ik heb geen zin om elke keer de stylus te gebruiken. Iemand een suggestie voor een goed toetsenbord wat goed in te stellen is?
pi_116751045
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Juup© het volgende:
Het standaard Samsung of Android keyboard in portrait stand is te klein voor mijn worstvingers, en ik heb geen zin om elke keer de stylus te gebruiken. Iemand een suggestie voor een goed toetsenbord wat goed in te stellen is?
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg groot :o

Ik geloof dat je het Android-toetsenbord ook in T9-modus kunt zetten, toch?
pi_116768634
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg groot :o

Ik geloof dat je het Android-toetsenbord ook in T9-modus kunt zetten, toch?
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.
pi_116768949
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 september 2012 08:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.
Oh, zo. Ik mis dan weer de komma links naast de spatiebalk, haha :+

Wel een enorm voordeel aan het Note-toetsenbord is de statische numerieke rij, heel handig _O_
pi_116773620
Even een update:

Nu ik mijn Note alweer een week of wat terug heb merk ik dat de batterij langer meegaat dan voorheen.
Men heeft ook gelijk alles naar versie 4.0.3 geupdat. Iig ben ik een tevreden gebruiker en heb er gelijk een hoesje bij zoals op onderstaande foto tegen krassen en al wat niet meer.

pi_116788176
Het batterykalibratieproces moet nog afgerond worden maar al halverwege is mijn batterijduur significant verbeterd. Vrij intensief gebruikt vandaag en na 9 uur zit er nog 20% in.
De laatste 2 uur ging 't flink omlaag omdat ik 'm snel leeg wil hebben nu (GPS, Bluetooth, max brightness, WiFi, ...).

pi_116810188
Een vraag een iedereen met een Note.

Hebben jullie het nou ook dat Whatsapp gewoon beltegoed van je simkaart afhaalt zonder dat je er erg in hebt en je toch duidelijk bij opties hebt aangegeven dat alleen met WIFI bereik contact mag worden gelegd? Ik krijg steeds meer zin om dit 'dieven'progje eraf te flikkeren want dit is niet de eerste keer dat ineens fiks beltegoed tot praktisch nul is gereduceerd.
pi_116810383
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2012 11:40 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag een iedereen met een Note.

Hebben jullie het nou ook dat Whatsapp gewoon beltegoed van je simkaart afhaalt zonder dat je er erg in hebt en je toch duidelijk bij opties hebt aangegeven dat alleen met WIFI bereik contact mag worden gelegd? Ik krijg steeds meer zin om dit 'dieven'progje eraf te flikkeren want dit is niet de eerste keer dat ineens fiks beltegoed tot praktisch nul is gereduceerd.
Geen idee, heb gewoon een abonnement en Whatsapp staat altijd aan.
pi_116810471
Nee, daar heb ik geen last van (maar ik heb dan ook een internetabonnement).

Heb je al geprobeerd om Gegevenspakketten gebruiken uit te vinken in Instellingen » Draadloos en netwerken » Meer... » Mobiele netwerken?
pi_116841189
Ik heb alles wat uit kan ,uitgezet dus ook die gegevenspakketten.
Toch blijf ik mij erover verbazen dat het apparaat toch op een of andere manier ene weg vindt om je beltegoed zo snel op te maken zonder dat je er erg in hebt. Maar goed.

Iets anders: Heeft 1 van jullie hier al de nieuwe iPhone bekeken?

Ik wel en ik heb er zo mijn twijfels over of ik wel de nieuwe iPhone moet aanschaffen te meer ik al een Note heb en eigenlijk als echte grote optische verandering bij de iPhone 5, een groter,langer scherm zie,iets dat de Note en Samsung III al hebben en er dus eigenlijk aan de buitenkant voor mij weinig indrukwekkends aan zit.
pi_116842134
quote:
6s.gif Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb alles wat uit kan ,uitgezet dus ook die gegevenspakketten.
Toch blijf ik mij erover verbazen dat het apparaat toch op een of andere manier ene weg vindt om je beltegoed zo snel op te maken zonder dat je er erg in hebt. Maar goed.

Iets anders: Heeft 1 van jullie hier al de nieuwe iPhone bekeken?

Ik wel en ik heb er zo mijn twijfels over of ik wel de nieuwe iPhone moet aanschaffen te meer ik al een Note heb en eigenlijk als echte grote optische verandering bij de iPhone 5, een groter,langer scherm zie,iets dat de Note en Samsung III al hebben en er dus eigenlijk aan de buitenkant voor mij weinig indrukwekkends aan zit.
Ik vind de nieuwe iPhone niet geweldig indrukwekkend. Wat mij betreft is 't meer zoiets als de 4-naar-4S-update. En zoals je al zegt, ik denk dat 'ie nog steeds uitziet als een speelgoedje vergeleken met de Note.

Een vraag, trouwens: mijn camera-app 'vergeet' telkens mijn aangepaste snelkoppelingen, hoe kan dat?

Wie wil me overigens helpen een custom ROM op mijn Note te zetten? Mijn Desire S had ik tot in de puntjes aangepast (custom recovery, ROM, overclocked) maar mijn Note is tot nog toe enkel geroot en overclocked.

Ik heb begrepen dat de methode om een ROM op de Note te flashen erg verschilt dan die van de Desire S dus ik had hier graag wat hulp bij :+

[ Bericht 14% gewijzigd door J.Appleseed op 16-09-2012 13:05:47 ]
pi_116945290
Oké, inmiddels dus al een custom ROM, kernel, recovery geflasht en ook heb ik root-toegang verkregen. Alles gaat dus prima :D

Geen risico meer op de brickbug dus :P

Wel de triangle away-app gebruikt, uiteraard :)

[ Bericht 40% gewijzigd door J.Appleseed op 18-09-2012 19:04:09 ]
pi_117021977
Goed om te lezen dat je vraag beantwoord is.

Ik heb een vraag een ieder alhier: Klopt het dat wanneer je de Samsung Note aansluit op een Mac deze niet herkent wordt en je (schijnbaar) aparte software eerst moet installeren om het te laten werken? Op mijn Windows machine (XP/W7) wordt de Note gelijk herkent.
pi_117104344
* GrupoBalanca is sinds 2 dagen in een bezit van een Note. DAMN fijn toestel!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_117106339
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Goed om te lezen dat je vraag beantwoord is.

Ik heb een vraag een ieder alhier: Klopt het dat wanneer je de Samsung Note aansluit op een Mac deze niet herkent wordt en je (schijnbaar) aparte software eerst moet installeren om het te laten werken? Op mijn Windows machine (XP/W7) wordt de Note gelijk herkent.
Geen idee, aangezien Kies niet werkt op Mountain Lion heb ik Kies gewoon in een virtuele Windows 8 geïnstalleerd.
Maar volgens mij is het gewoon een native app, dus het zou out of the box moeten werken.

Als je het over USB-opslag hebt ziet mijn Mac de telefoon wel gewoon in o.a. de Finder, Spotify en Kies Air (o.i.d.).
pi_117251912
Als ik op de home knop druk ga ik naar het 4e scherm ipv het 1e.. Heel irriant.
En ik vind nergens waar ik dit kan instellen ;(
pi_117261993
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik op de home knop druk ga ik naar het 4e scherm ipv het 1e.. Heel irriant.
En ik vind nergens waar ik dit kan instellen ;(
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Run rabbit, run.
pi_117262071
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:

[..]

Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Bedankt.
pi_117263419
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:

[..]

Ik krijg dan alleen de schermen en een trashcan te zien, maar ik kan de schermen ordenen idd,
pi_117320258
Hey allen,

Ik heb mijn samsung note nu een week en het bevalt me erg. Echter heb ik sinds 2 dagen last van lagging :? Had voorheen er geen last van. Zoals je kunt zien op het filmpje loopt ie niet echt smooth.. als ik bijvoorbeeld naar galerij wil.. krijg ik eerst een zwart beeld (zie filmpje) ook van menu naar home gaat niet meer smooth. Hij is gewoon geupdate naar laatste firmware versie, heb verder geen rare apps gedownload oid. er draaien ook geen apps op het achtergrond. Waar zou het aan kunnen liggen? Want dit is echt super irritant.

Filmpje in kwestie
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_117426445
Net de Note 2 ge pre-ordered bij HI =D
Ja, hoi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')