Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 06:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Hier twee note gebruikers.. Ik heb spijt dat ik weer voor Samsung koos..
Sinds die rot update, is de batterij te snel leeg. En flipt het scherm wel eens allemaal lijnen die over je scherm.heen komen dan stopt het even en staat t scherm vast dan moet je even locken en terug gaan en dan doet hij het weer.
Heb ik al gedaan maar er veranderd nietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.
Garantie? Is niet normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar er veranderd niets
Kan het ook nergens vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef ChewChew het volgende:
Iemand die splitview werkend krijgt? Ik zag dat net op internet staan op de site van samsung maar krijg niet gevonden hoe je dat dan kan gebruiken. Je scherm verdelen in 2 waardoor je 2 verschillende dingen naast elkaar hebt staan. Muziek/internet bijvoorbeeld
dat is een foutje denk ik? Het is toch echt alleen voor de note 2... Ofwel moet er een software update komen.quote:Op maandag 3 september 2012 07:20 schreef ChewChew het volgende:
nee want als je op galaxy note kijkt bij gewoon de 1e dan staat splitview er ook gewoon tussen.
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?quote:Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
Hier hetzelfde idd.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
https://play.google.com/s(...)googlequicksearchbox
Er is een update van de Google search app, maar ik krijg de volgende melding:
[..]
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de 4.0.4 update voor de note (pre-jellybean). Die schijnt de battery drain van ICS aan te pakken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:04 schreef Iwanius het volgende:
Soms merk ik ook dat hij wat trager (fractie van een seconde) op mijn
aanrakingen reageert,zaken die ik eerder niet had.
Ik draai nog lekker 2.3.6. Ik wacht dus nog wel ff tot december met upgraden.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef emil23 het volgende:
[..]
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.
Nja, ik weet het niet. Mijn moeder heeft haar HTC Desire S toentertijd bij de T-Mobile winkel gehaald en daar wil ik de Note ook gaan halen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:16 schreef Catch22- het volgende:
Dat ligt compleet aan waar je hem hebt aangeschaft.
Ik ben al erg bekend met custom ROMs, zowel op mijn oude LG Arena als op mijn HTC Desire S. Alleen lijkt het me logisch dat de Samsung-manier van ROMs flashen erg verschilt van de HTC-manier dus daar moet ik me eerst nog in verdiepenquote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Nee, geen enkele.
Maar ik hoor je al heel dapper praten over andere ROMs, dus dan zou ik me over het branded gedeelte geen zorgen maken. Simlocks zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer en daarbij zijn die er ook af te slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |