Komt door de NetworkAddOnMod. Heb ik ook altijd last van gehad. Geen idee of t op te lossen is, maar hij crasht steeds als je met je cursor over een gebouw gaat wat in die mod zit (elevated rail bijv).quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:33 schreef thomsc4 het volgende:
Mijn simcity crasht ook erg vaak, zonder reden, het maakt niet uit hoe groot de stad is hij valt soms gewoon uit, vandaar dat ik elke 5 minuten moet opslaan om niet te veel te verliezen. erg irritant maar het weerhoud me er niet van om simcity te spelen. erg leuk en verslavend spel
hier werkt dat anders prima..?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:53 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Komt door de NetworkAddOnMod. Heb ik ook altijd last van gehad. Geen idee of t op te lossen is, maar hij crasht steeds als je met je cursor over een gebouw gaat wat in die mod zit (elevated rail bijv).
tot nu toe waren de crashes die ik had te herleiden tot het volgende:quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:42 schreef thomsc4 het volgende:
[..]
heb je gelukzal misschien ook de combinatie van NAM-PC zijn..??
en bij hoeveel inwoners heb je een TE grote stad?? of ligt dat aan je PC?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe waren de crashes die ik had te herleiden tot het volgende:
-mods die elkaar bijten
-een TE grote stad voor SC4..
heel erg situatie afhankelijk, ik heb crashes gehad bij steden van half miljoen mensen en kwart miljoen mensen, maar die deed zeker al 5 a 10 minuten ongebruikelijk sloomquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:04 schreef thomsc4 het volgende:
[..]
en bij hoeveel inwoners heb je een TE grote stad?? of ligt dat aan je PC?
ik denk dat je in budgetbakken misschien nog geluk hebt. maar ik kan op internet geen goedkopere als 10 euro vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
Ergens waar ik voor 5 eu oid simcity 4 kan kopen? Op steam is hij 10 maar dat vind ik achterlijk voor zo'n oude game.Daarbij had ik hem ooit gekocht maar kan de cd niet vinden.
Eens, al helemaal niet als de game legit voor 10 euro verkrijgbaar isquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een topspel als SC4 piraat je niet
Een tijd geleden had ik hem bij FRS in een bak gevonden voor een euro. Maar 10 euro is het meer dan waard!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:59 schreef Typisch het volgende:
Ergens waar ik voor 5 eu oid simcity 4 kan kopen? Op steam is hij 10 maar dat vind ik achterlijk voor zo'n oude game.Daarbij had ik hem ooit gekocht maar kan de cd niet vinden.
Heb hem geleend van een maatje van mij, hij draait nu maar valt soms random gewoon uit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Een tijd geleden had ik hem bij FRS in een bak gevonden voor een euro. Maar 10 euro is het meer dan waard!
Waarschijnlijk omdat je meerdere cores hebt? Dan moet je als je SC draait in taskmanager hem op single core zetten. Daarnaast raad ik je aan om deze mod te installeren: http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=78quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem geleend van een maatje van mij, hij draait nu maar valt soms random gewoon uit.Gelijk geen zin meer.
bij random crashes moet je even proberen met maar 1CPU core te draaien, in snelkoppeling -CPUCount:1 toevoegen achter simcity.exequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem geleend van een maatje van mij, hij draait nu maar valt soms random gewoon uit.Gelijk geen zin meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |