Jep. Toch heerlijke beelden. Had graag een camera en staties gehad om hier in de avond opnames te maken. Nog even doorsparenquote:Op maandag 7 maart 2016 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Met een sluitertijd waar je u tegen zegt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef -CRASH- het volgende:
MMmmmm.... Weer een kans
Te mooi om waar te zijn
[ afbeelding ]
Maar voor degene die willen fotograferen:
ISO: 800
50 mm lens
20-40 secnden belichten
Ik las het, inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
GEEN kansen op PL
http://www.poollicht.info/index.php/nl/
Mooi, hè?quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
Check, vanavond gezien
In Fins Lapland![]()
Ja erg mooi, we zagen het als wit / lichtgroen. Op de foto is het echt helder groen.quote:
Ja echt heel vet ook om te zien.quote:
Jaloers isquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja echt heel vet ook om te zien.
Vanavond is de kans nog groter, en we hebben precies vanavond een sneeuwscooter safari naar het noorderlicht 😍
Ga m'n best doenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jaloers is
Veel plezier en shoot some more pictures
Pohquote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja erg mooi, we zagen het als wit / lichtgroen. Op de foto is het echt helder groen.
[ afbeelding ]
SPOILER: Tromsø, 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Simterklaas op 27-01-2017 14:09:29 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Poh
De eerste keer toen ik het zag, was het groen met rood en de tweede keer alleen groen. Erg mooi.SPOILER: Tromsø, 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor jouw foto's
Ik hoop vanavond het noorderlicht in kleur te zien, in het wit was wel vet maar in kleur nog 1000000x vetter
Op anoniem
Hoeveel kansen nog?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:12 schreef PrisTheShiz het volgende:
Helaas vandaag geen mooie foto van het noorderlicht. Wel gezien maar niet zo sterk als gisteren...
Ik ben alweer in Nederlandquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoeveel kansen nog?
Als je op een plek zit zonder al te veel lichtvervuiling, dan kan je altijd zelf erop uitgaan en wat rondkijken. Wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |