Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
De kat is niet doorgegaan helaas. Maar als ik ooit een kind krijg, noem ik het Kandjiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
Weer een Kandji TT. En we hebben het niet eens echt over hem gehad, mag wel wat minder wmb
Hahaha beter doe je hem (of haarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kat is niet doorgegaan helaas. Maar als ik ooit een kind krijg, noem ik het Kandji
Kandji Toefjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha beter doe je hem (of haar) niet aan
Ik ga even de layout aanpassen als dat kan zonder account. Ik verander uiteraard geen standenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Is voor het PS3 toernooi.
Gelieve eigen standen erop zetten, niet met de standen gaan kloten
Wat een zooitje. Is het niet gewoon overzichtelijker:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aanpassen kan zonder account.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een zooitje. Is het niet gewoon overzichtelijker:
Toefjes - Reemi 2 - 2
Reemi - Toefjes 3 - 0
En:
1 Reemi 4 10
2 Toefjes 2 1
In elk geval een splitsing van poules en gespeelde wedstrijden in plaats van alles door elkaar?
Dat is toch niet echt je achternaam hè?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, beiden! Eerst maar een mevrouw Toefjes zoeken, maar dat is lastig te combineren met FUT
Maak rechten aan tenzij je dalijk wil dat alles verkloot word.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Fuszy klaar is met editen gooi ik er een restrictie opquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Maak rechten aan tenzij je dalijk wil dat alles verkloot word.
De twijfel, heerlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt je achternaam hè?
Iedereen weet zijn uitslagen toch nog wel...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Maak rechten aan tenzij je dalijk wil dat alles verkloot word.
Ja. 4-0.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
ik dacht dat Lindgren had gewonnen van GJE?
1-0 van gewonnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
ik dacht dat Lindgren had gewonnen van GJE?
UP Koné zuigt ballen en die keeper is ook om te janken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/157238leuke hybrid met Mangala en UP Kone
Iemand misschien verbeteringen? Graag geen 80+ rated spelers ook al heb ik er nu wel 2 van.
Drie Kandji's in één team.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
Weer een Kandji TT. En we hebben het niet eens echt over hem gehad, mag wel wat minder wmb
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
UP Koné zuigt ballen en die keeper is ook om te janken.
Is van Dudeweiser, weet ik nu alquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
''mooi tabelletje gr gr anita en de kids''!!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:31 schreef laucas het volgende:
Toefjes gaat een dikke, lange negerin trouwen en het kind Kandji noemen
nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is van Dudeweiser, weet ik nu al
quote:
wat is het nouquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:31 schreef laucas het volgende:
Toefjes gaat een dikke, lange negerin trouwen en het kind Kandji noemen
Kak, weer aan de gang dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die spelers wel ja, ballen zuigen niet.
Is even zonder dollen, ik won 1-0quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee.
[..]
[..]
wat is het nou
SIF Hooper voor 12k trouwens
ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is even zonder dollen, ik won 1-0
Dan niet.quote:
Ik heb hem gelockt, één of andere sukkel zat een hakenkruis te tekenenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb hem gelockt, één of andere sukkel zat een hakenkruis te tekenen
Ik had mijn sweaty team hier nooit moeten posten. Sindsdien ze ik ze hier steeds vaker langskomenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef zerokil het volgende:
Mijn nieuw teampje.
http://www.futhead.com/12/squad/157299
Gervinho op RW zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:37 schreef zerokil het volgende:
Mijn nieuw teampje.
http://www.futhead.com/12/squad/157299
Maar toch speelt ie snellerquote:
ib4 backfirequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
Torres in de spitsje wilt ook niet scoren hé.
Geef trouwens even toe dat ik van je won, voorkomt verwarringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zonder grappen: Ik won met 50-0 van GJE.Was gewoon een rebound hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zonder grappen: Ik won met 50-0 van GJE.HA HASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA H
HA
Ha.....
Lol, als jij zo graag wil zeggen dat ik dat gedaan heb moet je dat vooral doenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lol, als jij zo graag wil zeggen dat ik dat gedaan heb moet je dat vooral doen
DEZE MANquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:49 schreef Fuszy het volgende:
https://docs.google.com/s(...)lBVeFU4MHNhQlE#gid=1
Zo is het wat overzichtelijker.
Silva is echt heel allround. Draagt aanvallend zn steentje bij en verdedigend issie ook heel sterk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/157238
Dit wordt mijn nieuwe Hybridvraag mij af of ADRIEN Silva wat is. Goede Def en Heading
Ik snap er helemaal al niets van hoe je dat gedaan hebquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu nog even een formule maken, in zoverre ik dat kan.
Zo heel moeilijk is het niet. Gewoon een duidelijke layout gemaakt en de standen zijn nu gewoon bij elkaar opgeteld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal al niets van hoe je dat gedaan heb
Waarom moet jij alles weten van iedereenquote:
quote:
Er ontbreekt nog een stand. De 2e wedstrijd tussen Paul en mij was 2-2quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom moet jij alles weten van iedereen
Omdatappelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom moet jij alles weten van iedereen
Geen zorgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer iets doen voor mijn mede FOK!kers zonder dat ik opgezocht word
quote:
Zag er gisteren een gaan voor 720k.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu 1 van de zeldzaamste spelers van het spel: http://www.futhead.com/12/player/8254
Ik maak een 4-3-2-1 Serie B bronze om hem heen. UP Ciano op LW en Giacomelli of Sansovini op RW en hij als ST.
Ik snap er helemaal niets vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Het doelsaldo past iig automatisch aan. De puntendeling is voor mij te complex om dat met een formule te doen.
Geef die link eens?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Het doelsaldo past iig automatisch aan. De puntendeling is voor mij te complex om dat met een formule te doen.
Ook met 8 chem? 4-4-2 staat er voor 6K bin op en dat is mij te gortigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geef die link eens?
@Vandermar: Tennismaestro en ik vonden de NIF Ahamada beter dan de IF...
Op de Xbox had ik hem als CAM voor 115k BIN (iemand had al 110k geboden) dus ik probeerde hem voor meer te verkopen maar hij werd niet gekocht voor 140k SP 190k BIN. Dus dan ga ik hem maar eens uitproberen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zag er gisteren een gaan voor 720k.
Het is gewoon een optelling van de gescoorde goals. Niets meer niet minder.quote:
Wat is de formule van de punten eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is gewoon een optelling van de gescoorde goals. Niets meer niet minder.
Je voert gewoon
2 - 1 in en dan krijgt er iemand 2 doelpunten bij en een ander krijgt er 1 bij. Wedstrijden, volgorde en punten moeten wel zelf aangepast worden.
Kan ook wel, alleen dan moet je best een gecompliceerde if statement makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wedstrijden, volgorde en punten moeten wel zelf aangepast worden.
Die is er dus niet, die heb ik niet gemaakt want die snap ik niet of het kost teveel tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is de formule van de punten eigenlijk?
Je kan het in excel van office doen, maar dat doe je dan met een als dan formule. Geen zin om dat te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan ook wel, alleen dan moet je best een gecompliceerde if statement makenWeet niet hoeverre dit kan in excel.
Laat maar, thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is er dus niet, die heb ik niet gemaakt want die snap ik niet of het kost teveel tijd. Die moet je gewoon handmatig invoeren. Dus bij winst er gewoon 3 bij.
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan het in excel van office doen, maar dat doe je dan met een als dan formule. Geen zin om dat te maken.
Keurig zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef Fuszy het volgende:
Heb er maar even 1-0 van gemaakt twee maal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb ook 2x tegen Reemi verloren, weet alleen niet meer met hoeveel![]()
Volgens mij was het Reemi-GekkeGerrit 4-2, en GekkeGerrit-Reemi 0-2quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb er maar even 1-0 van gemaakt twee maal.
Had het nog in m'n iPhone staanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij was het Reemi-GekkeGerrit 4-2, en GekkeGerrit-Reemi 0-2
Edit: GJE weet het nog.
Je wordt zeer bedankt, had dit zelf niet kunnen doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
Iig een leuk sjabloon gemaakt. Nu moeten de wedstrijden nog gespeeld worden
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wordt zeer bedankt, had dit zelf niet kunnen doen
Jammer van zijn lakse instelling, erg goede voetballer maar zijn instellingquote:
Tja, eeuwig talent. Altijd een goede voetballer gevonden, maar die laksheid inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer van zijn lakse instelling, erg goede voetballer maar zijn instellinghad veel meer kunnen bereiken.
Ach, zo ken ik er nog wel een paar. Leonardo, Mounir (in mindere mate), Jenner, etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, eeuwig talent. Altijd een goede voetballer gevonden, maar die laksheid inderdaad
Thanks, ik wist het ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reemi 5-2 GekkeGerrit
GekkeGerrit 0-2 Reemi
Dat was het
Reserve aanvoerder van Salzburg men.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leonardo is dit jaar zo overrated met 88 pace en 84 dribbling
Hij zou eigenlijk een bronze moeten zijn
Ik moet nog bank doenquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet nog bank doen
@Poker, natuurlijk
20 - 20 op vrije trappen en pingels in FM2009quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet nog bank doen
@Poker, natuurlijk
http://www.futhead.com/12/squad/154365
Barreto, ex baas van NEC
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
20 - 20 op vrije trappen en pingels in FM2009
Volgens mij vanaf FM 2008 elk jaar Verratti halen en die nigeriaanse keeper.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]ik had hem toen wel in mijn team bij Feyenoord aan het begin
was wel aardige speler voor de eredivisie. Di Maria was ook altijd cheap
of dat was FM2010. Voor 4 miljoen had je hem en hij was bizar goed.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf FM 2008 elk jaar Verratti halen en die nigeriaanse keeper.
Enyeama ja, ziek goedkoopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf FM 2008 elk jaar Verratti halen en die nigeriaanse keeper.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enyeama ja, ziek goedkoopAreola van PSG dacht ik, 16 jaar en ook ziek goed wordt hij of werd hij altijd. Verrati stond bij mij op 10 en liep beter dan 1 op 1. Gourcuff altijd rond zijn 25e gratis oppikken met Feyenoord omdat ik CL al had gewonnen 2x ofzo en goede reputatie. Goeie ouwe tijd
Ik ga FM10 maar weer eens doen, Gourcuff, Verrati, Otamendi, Alaba (ook ziek goed)
hoeveel bronze packs koop jij per dag?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gardner in een 400c pack
Ik heb op mijn andere account bijna niks omdat ik daar Sy had gekocht voor 115k. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik dat daar terug heb gewonnen.
OVER 9000quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel bronze packs koop jij per dag?
Is dat die van Portsmouth?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lebohang Mokoena, kennen jullie die?
7 uur onze tijd, plus een rerelease van 96 IF Messiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Vanavond happy hour toch?
Eens zorgen dat mijn consumable en trade piles wat ruimte hebben.
Dat is Aaron Mokoena toch?quote:
Oh ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is Aaron Mokoena toch?
Wat een achterlijk goed team had ik toch in FM10
Ik ben dan ook al in seizoen 2018-2019
Jep, ook goede keeper in FM.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over talenten gesproken: kennen jullie Fiorillo nog van FIFA 10? Hij had 69 overall en hij werd de beste keeper van het spel met 91 ofzo. Hij is nu in UT een 64 rated bronze.
Velosoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik kocht altijd die portugese CDM. Ben even zijn naam kwijt, maar hij had altijd een clausule in zijn contract staan. Ongeveer 5 miljoen.
Volgens mij is de SPL best wel underrated (sowieso de silvers) Ze hebben een hele goede silver LB (Wallace) 87 pace, 76 defending, 77 heading. Voor de rest nog Templeton met 5* weak foot, 87 pace en 4* skills en natuurlijk IF Mulgrew.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
die stats van SIF Hooper zijn echt te ziek voor woorden trouwens, maar 17k waard omdat ie in de SPL speelt
Centrale CB en die RM vaak genoeg in packs gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die wat spelers heeft van dit team?
http://futhead.com/12/squad/2709
Geen fatsoenlijke spits, de pacehoeren kunnen niet schieten en de schutters zijn retetraag..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij is de SPL best wel underrated (sowieso de silvers) Ze hebben een hele goede silver LB (Wallace) 87 pace, 76 defending, 77 heading. Voor de rest nog Templeton met 5* weak foot, 87 pace en 4* skills en natuurlijk IF Mulgrew.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Centrale CB en die RM vaak genoeg in packs gehad.
Edit: Zie ineens je sig, ik ga ook naar the D in HMH
Die Morgan had ik als beste speler in een pack gisterenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die wat spelers heeft van dit team?
http://futhead.com/12/squad/2709
Dan brengen ze packs uit van 25k met 3 rare spelers (waarvan 1 heel vaak silver is) Ik las dat ze vandaag andere packs uit gaan brengen, waarschijnlijk die van 50k met 12 rare spelers. Maar het is het totaal niet waard.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef fetss het volgende:
Wat is happy hour precies? Extra rare player? En altijd op vaste tijdstippen?
Agogoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke spits, de pacehoeren kunnen niet schieten en de schutters zijn retetraag..
IF Samaras nog de beste (maar slechts 70 pace).
Met happy hour kan iemand je account hacken gewoon gratis en voor niets.!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef fetss het volgende:
Tijdens happy hour, heb je meer kans op een in form speler. Iig dat zeggen ze en het is nog nooit bewezen. Er komen wel vaak andere packs op de markt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef fetss het volgende:
Met 3 rare spelers heb je misschien wel meer kans op een IF maar je hebt ook meer kans om veel coins te verliezenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tijdens happy hour, heb je meer kans op een in form speler. Iig dat zeggen ze en het is nog nooit bewezen. Er komen wel vaak andere packs op de markt.
Torres, Van Persie, Thiago Silva en meer in 25k packs gehad. Uiteindelijk wel verlies gedraaid, maar het is wel leuk als je een keer wat hebt in die packs.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met 3 rare spelers heb je misschien wel meer kans op een IF maar je hebt ook meer kans om veel coins te verliezen
Ik heb dit jaar nog geen 1 25k pack geopend (gelukkig)
Ok, thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tijdens happy hour, heb je meer kans op een in form speler. Iig dat zeggen ze en het is nog nooit bewezen. Er komen wel vaak andere packs op de markt.
Maar als je genoeg 15k of 7.5 (of zelfs 5k) packs opent kun je ook een keer geluk hebben. Ik vind die packs van 25k het totaal niet waard, in FUT10 waren ze 10k en toen waren ze er alleen op speciale momenten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Torres, Van Persie, Thiago Silva en meer in 25k packs gehad. Uiteindelijk wel verlies gedraaid, maar het is wel leuk als je een keer wat hebt in die packs.
En vaste tijdstippen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee moet je niet vanuit gaan. Je draait gewoon verlies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als je genoeg 15k of 7.5 (of zelfs 5k) packs opent kun je ook een keer geluk hebben. Ik vind die packs van 25k het totaal niet waard, in FUT10 waren ze 10k en toen waren ze er alleen op speciale momenten.
ik had al zo'n ideequote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:50 schreef koenie95 het volgende:
GJE
Cutback in de 90e minuut waardoor het 2-2 wordt
Was een dubbelvierkantje crossquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:50 schreef koenie95 het volgende:
GJE
Cutback in de 90e minuut waardoor het 2-2 wordt
Dan is het nog wel een cutbackquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was een dubbelvierkantje cross
Naja sorry dan, wil je dat ik mijn doelpunt weglaat dan? 2-1?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dan is het nog wel een cutback
Een van mijn slechtste wedstrijden die ik ooit heb gespeeld volgens mij, wat een bagger.
Nee 2-2 is 2-2, was ook ijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naja sorry dan, wil je dat ik mijn doelpunt weglaat dan? 2-1?
Er vlogen wel wat ziektes door de kamer hier toen jij scoorde uit mijn falende inworpquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:54 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Nee 2-2 is 2-2, was ook ijn eigen schuld.
Als ik gewoon meer erin had geknald had het weer 5-2 geweest
Bij mij ook toen jij je eerste en tweede goal maakte, maarja zo gaat dat he.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er vlogen wel wat ziektes door de kamer hier toen jij scoorde uit mijn falende inworp
Die eerste kans van mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Bij mij ook toen jij je eerste en tweede goal maakte, maarja zo gaat dat he.
Komt denk ik doordat Paul minder wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Fuszy, hoe kan ik mijzelf verwisselen met Paul?
Ik sta 2e nu maar sta 3e
Mijn Lukaku had ook nog een lekker schot op de paal,quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die eerste kans van mij
Kruisinglat
Gepricefixed naar 250K ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
RB Whittaker neer zetten![]()
En eigenlijk IF Mulgrew, maar die moet je maar net kunnen betalen
Wel knap van je dat je niet gaat ontkennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was een dubbelvierkantje cross
Ik handelde gewoon uit paniek, ik had 3 man op me vanuit alle hoeken
Ja, daar vraag je me watquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Fuszy, hoe kan ik mijzelf verwisselen met Paul?
Ik sta 2e nu maar sta 3e
Gewoon 130k op xbox.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gepricefixed naar 250K ofzo dacht ikof paar weken terug stonden er 10 op voor 150K en allemaal zelfde eigenaar.
Bedoel je Barcelona nadoen als in 10 minuten de bal hebben? Ik speel op possession met ultra attacking. Ik heb niet 10 minuten de bal zoals Barcelona maar ik ga wel voor de steekpass en ik speel zo weinig mogelijk lange ballen (tenzij ik echt onder druk sta maar dan kopt mijn tegenstander hem zo weer naar voren) Helaas krijg ik ineens heel veel goals tegen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
Het is weer zover, 5-1 voor en een disconnectaids spel. 3x Nilmar en 1x Lima en 1x Varela tegen een eikel met gouden BPL pace team van 4* terwijl alles goud is
ik kom 1-0 achter en die eikel op Ultra defensive ik kom in de 60e minuut op 1-1 door Nilmar die vakkundig David Luiz eruit loopt en beheerst raakschiet. Daarna solo met Nilmar omdat meneer van Ultra defensive afgaat en ik dus meer ruimte krijg en de 3-1 een smerige cutback omdat hij Barcelona wilde nadoen met dat kut gepass en daarna Varela naar fijne solo en uiteindelijk Nilmar die raak schiet van 20 meter. 87e minuut wordt ik door EA eruit gegooid
eikels dat het zijn.
Hahaha laat ik ookquote:
Pff, Whittaker is beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahaha laat ik ookDadelijk wordt ik bestempelt als racist
Nu is mijn team nog multicultureel hahahha
in busstation forum doorlezen like a bossquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Op de fiets het forum doorlezen, like a boss ...
lol ik vind het de fijnste spits tot nu toe en ik heb niet eens de upquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik Aguero moet gebruikenIk ga hem denk ik sellen. Heeft me wel zo'n 150k velriest gekost. Dat maakt het extra pijnlijk
![]()
Welke koningskoppel kan ik voor ibra zetten? Ik zat te denken aan SIF Podolski en nog een duitser.
Ik ben gewoon slechtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef laucas het volgende:
[..]
lol ik vind het de fijnste spits tot nu toe en ik heb niet eens de up
UP Schurrle?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef Rijst het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik Aguero moet gebruikenIk ga hem denk ik sellen. Heeft me wel zo'n 150k velriest gekost. Dat maakt het extra pijnlijk
![]()
Welke koningskoppel kan ik voor ibra zetten? Ik zat te denken aan SIF Podolski en nog een duitser.
Ik kan niks met hem Hij wordt oz makkelijk van de bal gezet. 15 wedstrijden 5 goals.......quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
UP Schurrle?
Wat is er mis met Aguero dan?
Nah gewoon meer kutten met Kun en ik vind 'm juist wel sterk aan de bal en wint ook veel ballen terug, de rat. En als je een echt sterke spits wil, probeer Lukakuquote:
Dit dus, Lukaku gaat erdoorheen alsof het niks isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Nah gewoon meer kutten met Kun en ik vind 'm juist wel sterk aan de bal en wint ook veel ballen terug, de rat. En als je een echt sterke spits wil, probeer Lukaku
Hij schiet de bal door het net heen en dribbelt als een Messi. Gewoon blijven proberen, het is een echte baas. Alleen wel vaak geblesseerd, en daarom ga ik hem misschien vervangen door UP RvPquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan niks met hem Hij wordt oz makkelijk van de bal gezet. 15 wedstrijden 5 goals.......
Torres - Lukakuquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:08 schreef Rijst het volgende:
Ik vind Reus beter dan SchurrleIk zit nog te denken aan
IF Reus - Podolski
UP Benzema - SIG Higuain
IF Giroud - SIF Remy
Edit:
Drogba - Lukaku
ibra
Lukaku danquote:
Who cares?quote:
Weet ik niet. Heb ngg nooit met hem gespeeld. Aguerro en Tevez zet ik dan voorlopig op de bank. En dan ga ik die 2 negerzoenen halenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku danKost niks, is 78 rated en is gewoon een fantastische spits.
[..]
Who cares?
N'Gog is ook een baasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb ngg nooit met hem gespeeld. Aguerro en Tevez zet ik dan voorlopig op de bank. En dan ga ik die 2 negerzoenen halen
Dat heb ik dus met Drogba XDquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef DannyDeko het volgende:
Lukaku is altijd een beest tegen mij maar zelf kan ik er helemaal niets mee
applaus..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou we gaan weer verder waar we gisteren gebleven waren. Toernooi 4, de vorige 3 achter elkaar gewonnen. 1e ronde ging erg makkelijk, de 2e ronde was iets lastiger, uiteindelijk met 2-1 gewonnen. Nooit echte dreiging geweest maar het afmaken lukte gewoon niet.
De halve finale dan, ik kom relatief snel op voorsprong en creeër een hoop kansen. Hij komt halverwege de 2e helft op gelijke hoogte. Ik heb denk ik wel 4x de lat geraakt uit een goede scoringspositie. In de 2e minuut van de verlenging komt hij met 2-1 voor, zwaar onterecht maar ok. Heb weer een paar grote kansen maar het lukt me niet. Tot Di Natale in de 120e minuut de bal van buiten de 16 zo om de keeper heen krult... Penalties. Ik stop zijn 3e en het is beslist.
In de finale speel ik tegen iemand met een bij elkaar geraapt 'zooitje'. 442 met Eto'o, CR7of9 en wat bpl serie a spelers bij elkaar gezet. Ik win uiteindelijk met 4-1, Giovinco maakt nog een prachtig doelpunt... Voorzet was wel met LB+Y maar hij volleerd hem van buiten de 16 keihard in de kruising, om je vingers bij af te likken!
Sinds de grote verkoop:
Wins: 16 Losses: 0
Hoe zit het met dat toernooiquote:
QFTquote:
1 puntje teveel haha, was niet slecht bedoelt;pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er is weer een nieuwe troll... Don't look, just keep walking.
haha maf dat kan helemaal niet! Dan heeft ie 40 meter nodig ofzo, haha lolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lukaku heeft wel de draaicirkel van een limousine zeg
Hoeveel heb je gezopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha maf dat kan helemaal niet! Dan heeft ie 40 meter nodig ofzo, haha lol
Jij bent opa, opaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:01 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Damn....Doe je nu wel ff rustig aan dan? Je moet de hele avond nog Opa
Ik moest lachenquote:
Wat een zielige kk mongoolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
Lol, ik krijg het volgende bericht via XBL:
That goal your scored against me yesterday has been nominated as goal of the month on fifa 12 ultimate team. I uploaded it for you and it has already 500 votes. Check it out.
Daaronder stond een link naar een website. Ik kwam uit bij een exacte kopie van de EA site en nog geen seconde nadat ik die pagina had geopend gaf Norton aan dat het een phising site is.
FAAL!
Comp.+ nat of zelfde clubquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:19 schreef Pobberd het volgende:
Wanneer krijg je een dubbele link? Als de spelers van dezelfde club zijn, óf van dezelfde nationaliteit? En zorgt een dubbele link altijd voor 9 chem?
Dus Messi en Zanetti zouden geen dubbele link krijgen, maar Zanetti en Lavezzi wel? Gewoon even een random voorbeeld.quote:
haha sorry ik haal de namen doorelkaar. Ik bedoelde ThorB. Nog ff alles op een rijtjequote:
Klopt. Landenlink = 1.5quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dus Messi en Zanetti zouden geen dubbele link krijgen, maar Zanetti en Lavezzi wel? Gewoon even een random voorbeeld.
Doe eens een linkje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb gewoon zin om m'n Chelsea team weer de pijp uit te doen
Zoals echte fans dat doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb gewoon zin om m'n Chelsea team weer de pijp uit te doen
Heb een 433 team, zie hieronderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zoals echte fans dat doenhad je Torres'/drogba? 433 dan ben ik interested
of cm? Essien/mereiles, heb nog 1 nodig
Als ik die stats zie dan moet dat wel lekker spelen. Misschien Drogba ipv Lukaku en anders torres. Anders zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/146657
Ok, Pic want mobielquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb een 433 team, zie hieronder
Ja, of ik had gewoon een missertje deze wedstrijd, die kerel slidde me alleen maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik die stats zie dan moet dat wel lekker spelen. Misschien Drogba ipv Lukaku en anders torres. Anders zou ik het niet weten
Zag je post niet sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/146657
Futhead kan mobiel
hommosukelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zag je post niet sorryMaar denk dat ik toch maar zelf ga zoeken vr spelers want Chelsea is niet echt super
Ja je heb gelijk, het middenveld is niet super, kan beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Naja er zijn betere dan Mata en je cms en enkel die plaatsen zijn nog leeg
Sarcasme? Lol?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja je heb gelijk, het middenveld is niet super, kan beter
Nee hoor, ik vind alleen Ramires nice, Mikel en Meireiles spelen so far helemaal niet zo superquote:
Essien en Torres' moet je hebbequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen Ramires nice, Mikel en Meireiles spelen so far helemaal niet zo super
Van jou ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef pascal08 het volgende:
Lol, ik krijg het volgende bericht via XBL:
That goal your scored against me yesterday has been nominated as goal of the month on fifa 12 ultimate team. I uploaded it for you and it has already 500 votes. Check it out.
Daaronder stond een link naar een website. Ik kwam uit bij een exacte kopie van de EA site en nog geen seconde nadat ik die pagina had geopend gaf Norton aan dat het een phising site is.
FAAL!
Huidige is leukerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
of mijn huidige team
[ afbeelding ]
En Cole, maar geld heb ik nietquote:
Sowieso niet die met 5 at the backquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
of mijn huidige team
[ afbeelding ]
Oh, ik ben bezig met bale, torres, Essien en andere bazenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En Cole, maar geld heb ik niet
Ben ongeduldig, excuse moi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:25 schreef Pobberd het volgende:
[..]
En 1.5 betekent? Sorry, ben hier niet zo bekend mee
Dan speel je veel meer dan mij, ik zit net op 80kquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh, ik ben bezig met bale, torres, Essien en andere bazenmaar hoezo ben je nog steeds zo arm? Ik heb op maand een half 150k matchcoins
Dat betekent dat er +1,5 chem bij komtquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat betekent dat er +1,5 chem bij komt
Hoeveel coins heb je? Met IF Santana en IF Hummels staat je verdediging goed hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:45 schreef Pobberd het volgende:
Ik wil een Bundesliga team maken met Robben, alleen de verdediging is kut. Iemand ideetjes?
Aangezien hij net uitgelegd krijgt hoe chemistry werkt gok ik op weinig, maar hij heeft blijkbaar wel geld voor Robbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je? Met IF Santana en IF Hummels staat je verdediging goed hoor.
Vooral Santana is een tank. Hummels is wat langzaam. Volgens mij is deze week weer een IF verdediger uitgekomen met 80 pace.
Santana is een tank ja, heb ik al vaker gehadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je? Met IF Santana en IF Hummels staat je verdediging goed hoor.
Vooral Santana is een tank. Hummels is wat langzaam. Volgens mij is deze week weer een IF verdediger uitgekomen met 80 pace.
Edit: http://futhead.com/12/player/9986
Ik heb rond de 350k. Had meer kunnen hebben maar maak altijd verlies als ik mijn spelers verkoopquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aangezien hij net uitgelegd krijgt hoe chemistry werkt gok ik op weinig, maar hij heeft blijkbaar wel geld voor Robben
quote:
Sturridge vind ik persoonlijk ook beter hoor. Wendbaarder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik scoor helemaal niks met m'n spits, ik denk dat Lukaku weggaat voor Sturridge. Handig of niet?
koop Agbonlahor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik scoor helemaal niks met m'n spits, ik denk dat Lukaku weggaat voor Sturridge. Handig of niet?
Dat heb ik dus ook, Lukaku kan alleen maar rechtdoor lopen, kan niet normaal bewegen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sturridge vind ik persoonlijk ook beter hoor. Wendbaarder.
quote:
Hoe duur is Robben? is dit dan inclusief of exclusief robben?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:57 schreef Pobberd het volgende:
Zou iemand een hybrid willen maken met Robben erin rond de 350k? Ik ben er heel erg slecht in, en sommige van jullie hebben geniale teamsMaar niks moet
Formatie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:55 schreef Fuszy het volgende:
Wie kan er dan een team maken voor rond de 350k met Ibra en de normale Aguero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |