SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kun je iets verkeerd installeren?
Gewoon slepen en klaar toch?
Normaalgesproken is het een paar keer klikken, maar je weet maar nooit wat mensen allemaal door elkaar gooien.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
Dat krijg je vooral als je met je domme kop dingen verkeerd installeert.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kun je iets verkeerd installeren?
Gewoon slepen en klaar toch?
Dat is nergens een succes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef Bozz187 het volgende:
Het "ik heb je moeder aangeraakt" lied is geen succes om op het werk te zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Purmerend. Het Helmond van Noord-Holland. Altijd gedoe, altijd gezeik. We schreven inmiddels een miljoenmiljard lol- & wtf-topics over dit sympathieke tuigdorp aan de A7.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:06 schreef KoningStoma het volgende:
Helemaal nietsDat is een goeden grapjen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Doop, Geenstijl vat het wel mooi samen he!
[..]
Lucky you, nog steeds een van de beste sets ooitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha ik heb die live-set in het eggie gezienWas awesome
Die en die oude liveset van Rammstein. Die met al dat vuurquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lucky you, nog steeds een van de beste sets ooit
In Parijs bij Bercy mag ik hopen dan ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ha ik heb die live-set in het eggie gezienWas awesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |