Net gelezen op Facebook zeker?!quote:
quote:
Dat denk ik wel, maar dan zal het wel echt eind september worden ofzoquote:Op zondag 11 maart 2012 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zomer zullen ze ook niet halen denk ik
10 tegen 10 jaquote:Op zondag 11 maart 2012 13:47 schreef badboynova het volgende:
Zal ik ook maar deze inzetten "10 10 10 10 10 10"
Mijn voorspellende gave heeft weer gewerktquote:
Oeh, over omhoog gaan op de ranglijst gesproken. We hebben na vandaag een nieuwe nummer 2quote:Op zondag 11 maart 2012 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis toch jammer dat een team dat zoveel plezier brengt bij mensen op de 15 plaats staat. Gelukkig gaan ze na vandaag wat omhoog op de ranglijst.
Zoveel plezier hebben ze bij NAC niet hoor, kijk de spandoeken maarquote:Op zondag 11 maart 2012 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis toch jammer dat een team dat zoveel plezier brengt bij mensen op de 15 plaats staat. Gelukkig gaan ze na vandaag wat omhoog op de ranglijst.
In de omgeving van Amsterdam doet NAC het prima deze zondagquote:Op zondag 11 maart 2012 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoveel plezier hebben ze bij NAC niet hoor, kijk de spandoeken maar
De geluidjes in ieder gevalquote:Op zondag 11 maart 2012 11:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zo zie op die website vrees ik het ergste. Ik krijg geen enkel cs gevoel als ik dit zo zie
i likequote:Op zondag 11 maart 2012 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In de omgeving van Amsterdam doet NAC het prima deze zondag
?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Doop kap nou eens met stoken. Het is echt gruwelijk irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |