Ik weet niet tegen wie ze volgende week moeten, maar dan missen ze ook weer 2 basiskrachtenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Godzijdank nog een puntje aan over gehouden. Hoe dat mogelijk is mag ook een wonder heten
Twente - Feyenoord, zonder Bakkal en Neelom iddquote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie ze volgende week moeten, maar dan missen ze ook weer 2 basiskrachten
Hebben ze de makkelijke uitwedstrijd tegen FC Twente.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie ze volgende week moeten, maar dan missen ze ook weer 2 basiskrachten
Dat zou wel gunstig zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kunnen ze er nog een gelijk spelletje uitslepen
Ik teken er voorquote:Op zondag 11 maart 2012 16:37 schreef Milou__ het volgende:
Misschien kunnen ze er nog een gelijk spelletje uitslepen
Als Graafschap nou ff z'n plicht doet, vandaag en inhaal tegen Twente, dan wordt het nog leukquote:
Vorig jaar heeft de Graafschap in eigen huis ook 1-1 gespeeld tegen Twente als ik me niet vergisquote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Graafschap nou ff z'n plicht doet, vandaag en inhaal tegen Twente, dan wordt het nog leuk
Al wordt de kans dan weer groter dat Ajax kampioen wordt
Ongesteldheid enzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef Milou__ het volgende:
Sorry Lien! Zullen we nu girlsthings bespreken?
Heb jij daar ook altijd zoveel last van ja?quote:
Op zondagquote:Op zondag 11 maart 2012 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb jij daar ook altijd zoveel last van ja?
Dadelijk pubquizen!
Blijkbaar! was druk! 21 teamsquote:
En en en? Linker rijtje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |