Nee, ze heeft alleen af en toe iemand die het doet voor de starfuck.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft zij eigenlijk wel een man/vrouw? Kan me namelijk totaal niet voorstellen dat je daarnaast zou willen wakker worden.
Gadverdammequote:Op maandag 12 maart 2012 13:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, ze heeft alleen af en toe iemand die het doet voor de starfuck.
Laten we het maar niet over vrouwen & humor gaan hebben, daar wordt niemand beter vanquote:
Ik ga naar JayZ en Kaynequote:Op maandag 12 maart 2012 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over vrouwen & humor gaan hebben, daar wordt niemand beter vanAl zijn ze er wel, maar niet voor op het podium.
Woensdag naar Acda en De Munnik
Als jij hem voor me maakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Bløf dat je een spandoek meeneemt: Kanye, do you like fishdicks?
Ik ben ook weer weg. Johoooquote:
Die wordt toch niet gejat.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:33 schreef Bravebart het volgende:
Op de faculteit erachter komen dat je fiets thuis niet op slot staat is nooit grappig
Wat een kutdag zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 12 maart 2012 15:06 schreef jna het volgende:
[..]
Die wordt toch niet gejat.HUHUHUHUHUH ='DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Telemarketing is a bitch.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:58 schreef Piles het volgende:
Ik wist niet dat mobiele nummers tegenwoordig ook al lastig gevallen werden met telemarketing
Sowieso.quote:
Luc, Caroline Tensen of Anita Witzier?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Heerlijk weer wederom vandaag
Lucquote:Op maandag 12 maart 2012 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Heerlijk weer wederom vandaag
Zo makkelijk...quote:
HA JE TROLT JAIR HAHAHAquote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kies ik toch maar voor mezelf.
Ja in de praktijk komt het daar toch wel op neer, maar nu vraag ik je gewoon wie je zou kiezen als je moest.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kies ik toch maar voor mezelf.
Dan ga ik voor Anita.quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja in de praktijk komt het daar toch wel op neer, maar nu vraag ik je gewoon wie je zou kiezen als je moest.
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja in de praktijk komt het daar toch wel op neer, maar nu vraag ik je gewoon wie je zou kiezen als je moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |