Ik ben jaloers op jou, trutquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Die nieuwe KLB kliek die elkaar meteen weer even moeten beschermenHoe oud zijn jullie?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Die nieuwe KLB kliek die elkaar meteen weer even moeten beschermenHoe oud zijn jullie?
Mother Of All Bombs, krijg je bij 25 kills zonder dood te gaan in MW3, ik had er 24 en werd gekilledquote:
Ontwijk mijn vraag nou niet. En 21, jij?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Dat zijn van die dagen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mother Of All Bombs, krijg je bij 25 kills zonder dood te gaan in MW3, ik had er 24 en werd gekilled.
Idd, zijn jullie 12 of zo, ga koekjes bakken. Oh wacht.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb dan wel geen MW3 maar inderdaad schijt irritant als je op het punt staat op iets te winnen en je word verslagen. Woedeaanval als een autist danquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mother Of All Bombs, krijg je bij 25 kills zonder dood te gaan in MW3, ik had er 24 en werd gekilled.
Wil je de jouwe met jelly?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, zijn jullie 12 of zo, ga koekjes bakken. Oh wacht.
Ontken ik ook nergens, ik had het meer over die ' kliek' van jullie die opeens elk KLB topic komen verneuken met oninteressante off-topic gesprekken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof jij niet altijd bij KLB hebt gehoord.
U mad?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ontken ik ook nergens, ik had het meer over die ' kliek' van jullie die opeens elk KLB topic komen verneuken met oninteressante off-topic gesprekken.
Ik ben ook blijquote:
ben je soms jaloers?????? :s wrm haat je?????quote:
ja wtf geen koekje voor mijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
ben je soms jaloers?????? :s wrm haat je?????
Ja in de 3e klas met school, echt een super vette stad. Leuker dan Rome zelfs, die mensenquote:
Daw..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
ja wtf geen koekje voor mijwtfness HUGE wtfness my life has no purpose.
Wtf, ik ook met de 3de klas van school.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in de 3e klas met school, echt een super vette stad. Leuker dan Rome zelfs, die mensen. Ik hoop ooit nog te gaan met vriendinnen etc. om lekker uit te gaan en shit.
Ah, tofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja in de 3e klas met school, echt een super vette stad. Leuker dan Rome zelfs, die mensen. Ik hoop ooit nog te gaan met vriendinnen etc. om lekker uit te gaan en shit.
Om 12 uur buiten lopen en met dronken mensen pratenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wtf, ik ook met de 3de klas van school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |