Aah, jij gaat vaste prik, Manhattan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Have fun, Vasje! Ik ga lekker thuis autisten met mijn ps3 tot ik opgehaald word
Nee, London tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aah, jij gaat vaste prik, Manhattan?
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Heerlijk een nachtje naar de kelauwte gaan weerJullie blijven allemaal thuis?
Oh lolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, London tochIk vertrek vannacht.
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Vliegtuig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lolMet de eurotunnel, boot of vliegtuig?
Ahh jaloers! Doctor P komt vanavond toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
5 days off day 3: circus @ paradiso
Klopt jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahh jaloers! Doctor P komt vanavond toch?
Londonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, London tochIk vertrek vannacht.
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n vriendin is afentoe zo blond, ik vraag hoelan haar bus erover doet. Zegt ze: 30 min.
Dus ik: Oke, dan kom ik je bij de bushalte halen. Zegt ze: Waar, badhoevedorp of leidse.
Conjo
Zolang ze niet vraagt hoeveel Pond-cent iets kost is er nog niet veel aan de hand.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n vriendin is afentoe zo blond, ik vraag hoelan haar bus erover doet. Zegt ze: 30 min.
Dus ik: Oke, dan kom ik je bij de bushalte halen. Zegt ze: Waar, badhoevedorp of leidse.
Conjo
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Conjo
He wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang ze niet vraagt hoeveel Pond-cent iets kost is er nog niet veel aan de hand.
Toen ik met school in het derde jaar naar Londen ging. "Hey, Id_do_her, hoeveel Pond-cent kost dit? He? Hoeveel Pond-cent?"quote:
Jumi gaat naar Londen he, niet Vasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik met school in het derde jaar naar Londen ging. "Hey, Id_do_her, hoeveel Pond-cent kost dit? He? Hoeveel Pond-cent?"...
Mensen noemen jou irl Id_do_herquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik met school in het derde jaar naar Londen ging. "Hey, Id_do_her, hoeveel Pond-cent kost dit? He? Hoeveel Pond-cent?"...
Is dat raar dan?quote:
Weet ik, maar Vas vroeg, dus Vas krijgt antwoord.quote:
Half 7 in m'n bed en half 10 weer op, ik voel me zo fit als een hoentje. Kuchquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kænker, 5 uur in je bed liggen en 10u alweer wakker zijn, ben nogsteeds helemaal f'd up. Pizza bestellen vanuit de waggie om 3u 's nachts bij 24/7 Pizza en gewoon een random adres opgeven en wachten tot 'ie aankomt
![]()
![]()
.
Wel o.a. 2 Gin 'n Juice blunts gerooktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half 7 in m'n bed en half 10 weer op, ik voel me zo fit als een hoentje. Kuch
Komt omdat je hebt gesnoeptquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half 7 in m'n bed en half 10 weer op, ik voel me zo fit als een hoentje. Kuch
Je wordt oud.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kænker, 5 uur in je bed liggen en 10u alweer wakker zijn, ben nogsteeds helemaal f'd up. Pizza bestellen vanuit de waggie om 3u 's nachts bij 24/7 Pizza en gewoon een random adres opgeven en wachten tot 'ie aankomt
![]()
![]()
.
interessant!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pizza bestellen vanuit de waggie om 3u 's nachts bij 24/7 Pizza en gewoon een random adres opgeven en wachten tot 'ie aankomt![]()
![]()
.
Ik ben pas oud als ik de respectabele leeftijd van krio bereikt hebquote:
quote:
Iedereen is weg dus deel het nou maarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Er is meer animo nodig voor ik zulks een epos deel.
is Milou er ook?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Het terrein van HU en UU is echt episch, kenker
Ja best groot idd. Daar zit alles bij elkaar behalve die kunststudies, heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Het terrein van HU en UU is echt episch, kenker
10 Uur geslapen, topfit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben pas oud als ik de respectabele leeftijd van krio bereikt heb.
Nou?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Goedemorgen
Willen jullie iets grappigs horen?
Klopt, maar ook echt 5 meter van dat gebouw waar mondzorgkunde zit staan van die studenten containers.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja best groot idd. Daar zit alles bij elkaar behalve die kunststudies, heb ik mij laten vertellen.
Heb ik dus ook elke keer als ik naar school ga, eerst precies langs de Bijlmerbajes, dan die lelijke containerwoningen (oke, wel chill als je 1 min lopen van school woontquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ook echt 5 meter van dat gebouw waar mondzorgkunde zit staan van die studenten containers.
Fucking lelijke dingen wel ik zou daar niet in willen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |