Dit dacht ik dus eigenlijk, maar wilde niet weer op die chicks gaan haten hierquote:
Maar daarom postte ik het hier, want vond dit best wel ver gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus eigenlijk, maar wilde niet weer op die chicks gaan haten hier
Gaat het ook. Koekjes maken voor FOK!ers en dan ook nog echt de moeite nemen om al die UI's na te maken zodat je weer een topic kan makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daarom postte ik het hier, want vond dit best wel ver gaan.
Neeeeeeeeeee.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Die chick is zo overdreven lief dat ik het hinderlijk vind
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
Die chick is zo overdreven lief dat ik het hinderlijk vind
Kijk die sma's bitchen op die TS daar danquote:
Al is ze wel een aandachtssloeriequote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik snap dat de mensen die het niet op een koekje hebben geschopt erg balen nu.
Maar willen jullie stoppen met die haat DM's ?!
![]()
![]()
Edit: oh, spuit 11.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef rosepetals het volgende:
Oke ik snap dat de mensen die het niet op een koekje hebben geschopt erg balen nu.
Maar willen jullie stoppen met die haat DM's ?!
![]()
![]()
Via een quickscan viel mijn oog op "Had sterk de uiterlijk van Judeska", even topic lezen dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:56 schreef o.us het volgende:
Ik had maar even een kuttopic geopend om haar af te leiden. Zonder succes weliswaar.
Gaat nergens over, had gewoon zin om te schrijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Via een quickscan viel mijn oog op "Had sterk de uiterlijk van Judeska", even topic lezen dus.
Allochtoon.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Gaat nergens over, had gewoon zin om te schrijven.
Tevens, O.us-topicsquote:
Haters gaan hatenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allochtoon.
[..]
Tevens, O.us-topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |