Aah, jij gaat vaste prik, Manhattan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Have fun, Vasje! Ik ga lekker thuis autisten met mijn ps3 tot ik opgehaald word
Nee, London tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aah, jij gaat vaste prik, Manhattan?
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Heerlijk een nachtje naar de kelauwte gaan weerJullie blijven allemaal thuis?
Oh lolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, London tochIk vertrek vannacht.
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Vliegtuig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh lolMet de eurotunnel, boot of vliegtuig?
Ahh jaloers! Doctor P komt vanavond toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
5 days off day 3: circus @ paradiso
Klopt jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahh jaloers! Doctor P komt vanavond toch?
Londonquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, London tochIk vertrek vannacht.
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n vriendin is afentoe zo blond, ik vraag hoelan haar bus erover doet. Zegt ze: 30 min.
Dus ik: Oke, dan kom ik je bij de bushalte halen. Zegt ze: Waar, badhoevedorp of leidse.
Conjo
Zolang ze niet vraagt hoeveel Pond-cent iets kost is er nog niet veel aan de hand.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
M'n vriendin is afentoe zo blond, ik vraag hoelan haar bus erover doet. Zegt ze: 30 min.
Dus ik: Oke, dan kom ik je bij de bushalte halen. Zegt ze: Waar, badhoevedorp of leidse.
Conjo
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Conjo
He wat?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang ze niet vraagt hoeveel Pond-cent iets kost is er nog niet veel aan de hand.
Toen ik met school in het derde jaar naar Londen ging. "Hey, Id_do_her, hoeveel Pond-cent kost dit? He? Hoeveel Pond-cent?"quote:
Jumi gaat naar Londen he, niet Vasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik met school in het derde jaar naar Londen ging. "Hey, Id_do_her, hoeveel Pond-cent kost dit? He? Hoeveel Pond-cent?"...
Mensen noemen jou irl Id_do_herquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen ik met school in het derde jaar naar Londen ging. "Hey, Id_do_her, hoeveel Pond-cent kost dit? He? Hoeveel Pond-cent?"...
Is dat raar dan?quote:
Weet ik, maar Vas vroeg, dus Vas krijgt antwoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |