abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 22:08:32 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108883001


Naam: Mass Effect 3
Platform(s): PS3/Xbox360/PC
Releasedate: 9 Maart 2012

quote:
Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
Bron: IGN



* De officiele Bioware Mass Effect website
* De officiele Mass Effect Wiki-site

SPOILER: Trailers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108883230
:{w Hallo, ik ben Max en ik ben verslaafd :{

Ohja, dit is mijn eerste dag bij de MEAA (Mass Effect Anonymous Addicts)


Klotespel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben wel verslaafd. ;( Zaterdag pas weer...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:12:28 #3
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108883255
Dit is echt moment, na moment, na moment. De gesprekken zijn weer geniaal, de humor en diepgang.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_108883541
Vind hem ook weer helemaal top. Snap weinig van de kritiek die het krijgt :) (afgezien van hier en daar een bug).
pi_108883780
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:24:43 #6
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108884148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Vind hem ook weer helemaal top. Snap weinig van de kritiek die het krijgt :) (afgezien van hier en daar een bug).
De bugs vallen ook totaal in 't niet bij het totaalbeeld. Maar bij iets dat zo goed is, gaan de kleine dingen al snel opvallen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:32:18 #7
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_108884705
Net begonnen met gamen. Ik moet zeggen... het was wel even "schrikken" toen ik mijn femshep zag. Op een bepaalde manier ziet ze er toch anders uit dan in ME2 en niet alle onderdelen van haar gezicht, die zo mooi waren in ME2, lijken goed te werken met de verbeterde engine van ME3. Maar goed, dat zal gewoon een kwestie van wennen zijn. De gezichtsanimaties zien er in elk geval een stuk beter uit.

Vechten is ook weer even wennen. Het gaat allemaal wat sneller en het lijkt ook moeilijker te zijn. Kon ik in ME2 makkelijk hardcore aan, daar werd ik net in de fucking tutorial missie al afgemaakt door een stel cannibals. :D

James Vega is trouwens lang niet zo irritant als ik had verwacht. Best coole dude eigenlijk. Gevoelsman Kaiden valt tot nu toe een beetje tegen...

SPOILER: SPOILERS VOOR ME1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_108884730
Met welke squad spelen jullie meestal?
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 23:00:09 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108886655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef d1ce het volgende:
Met welke squad spelen jullie meestal?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog eentje, van wat verderop int spel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:27:17 #10
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_108888047
Damn MP is ineens wennen nu ik het zonder Widow VI moet doen met alle damage upgrades _O- _O-. Ben gewend om bijna alles te one-shotten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:29:46 #11
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_108888135
Mijn favoriete karakter uit ME2 dood. Wel een mooi moment.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator donderdag 8 maart 2012 @ 23:38:42 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108888447
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:29 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn favoriete karakter uit ME2 dood. Wel een mooi moment.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108888506
GODVER

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:49:33 #14
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108888880
Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen: TOPSPEL :D ok ok een paar kleine bugs, maar ik vermaak me zeker prima :P

James Vega is best geinig eigenlijk :P Hij vond EDI maar sexy en zo en dat ie als ze meekwam op missie dat ie een beetje afgeleid zou zijn. 1 seconde na hij dat gezegd heeft kijkt hij naar mn femsheps titties en zegt: Even more distracted :')
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:57:10 #15
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_108889202
Net de eerste echte missie gedaan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en ik vraag me nu serieus af waarom ik ooit dacht dat ik me ging ergeren aan Vega. :D

SPOILER: Spoiler over het eind van de missie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 00:20:51 #16
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108890100
Pffff (missie + Quarian, lezen op eigen risico :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:24:02 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_108890190
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pffff (missie + Quarian, lezen op eigen risico :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 00:27:42 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108890292
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108890546
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shiiiit, nu kan ik dus ME2 opnieuw gaan spelen, want

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:29 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn favoriete karakter uit ME2 dood. Wel een mooi moment.
Ik kreeg tranen toen dat gebeurde. :'(
pi_108890602
Wie er op PC speelt, trouwens: voeg Wubcake toe op Origin, kunnen we online. :)
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 00:38:52 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108890640
Even kijken of ik een autosave kan laden om te zien wat er dán gebeurt :P

edit: kak, moet dan de hele missie overnieuw doen... daar heb ik geen behoefte aan. Dan maar in een volgende playthrough.

Heb je trouwens toegevoegd, fiets :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108890690
Accepted. :)
Ben zojuist met 2e playthrough begonnen. Er zijn teveel side missions niet meer available door de reapers in mijn eerste, dus dan maar nog eens. Meteen op hardcore gooien en op level 55 beginnen. :3
En Renegade dit keer uiteraard.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef PirE het volgende:
Damn MP is ineens wennen nu ik het zonder Widow VI moet doen met alle damage upgrades _O- _O-. Ben gewend om bijna alles te one-shotten.
Dit heb ik ook trouwens. :') Maar wel in mijn eerste starter pack meteen de Turian Sentinel. Ik speel Engineer, maar was toch wel nice. :)
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 00:50:52 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108890942
Nu al bezig aan de 2e run? :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 00:51:15 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108890950
En ik wil goddomme ook een Turian! :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108890956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu al bezig aan de 2e run? :o
Ik huilde op het eind. Ik kan deze serie niet loslaten. :')
Ik had hem overigens gister al uitgespeeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')