abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5117010
Nog niet officieel maar wel goed mogelijk, Bruce Springsteen en dit keer met de E-Street band in het Arnhemse Gelredome. Althans, volgens een nederlandse fansite die de data zegt te weten van de Europese concerten die Springsteen & band dit jaar tijdens hun komende tour zullen geven. Volgens hun zijn dat
  • 14 oktober - Parijs in Palais Omnisports Bercy
  • 16 oktober - Barcelona in Palau Sant Jordi
  • 18 oktober - Bologna
  • 20 oktober - München
  • 22 oktober - Stockholm in Globe Arena
  • 24 oktober - Arnhem in het Gelredome
  • 27 oktober - Londen in Earls Court
  • Maar 7 concerten in Europa dus, voor dit jaar iig. Volgens de officiele website komt The Boss in 2003 terug voor een uitgebreidere tour door Europa.

dinsdag 23 juli 2002 @ 08:27:03 #2
    12969 Magic666
    Never forgive, Never forget!
    pi_5118566
    beter!
    Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
    pi_5125775
    Zijn er geen Bruce Springsteen fans op Fok! ?
    pi_5125802
    quote:
    Op dinsdag 23 juli 2002 20:02 schreef calvobbes het volgende:
    Zijn er geen Bruce Springsteen fans op Fok! ?
    Fan is een groot woord, maar de man heeft vroeger wel mooie platen opgenomen. Maar goed: ik zie al aankomen dat een concertkaartje wel weer peperduur zal zijn, en zo langzamerhand heb ik dat voor geen enkele artiest meer over, hoe goed hij of zij ook mag zijn.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_5125978
    Ik ga zeker de cd even luisteren als die uit is en als ie goed is natuurlijk ook kopen.
    A mind with a heart of it's own
    pi_5126372
    Ik heb de cd al :p erguh goed
    You only live once
      Trouwste user 2022 dinsdag 23 juli 2002 @ 20:57:54 #7
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_5126408
    Ik was erbij in 1985 in de Kuip.

Het beton stortte in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_5126530
    Ik wil ook wel gaan, maar ligt een beetje aan de prijs van de kaartjes...
      woensdag 24 juli 2002 @ 08:58:18 #9
    13640 BrakkeAap
    Tragically Unhip
    pi_5130762
    quote:
    Nog niet officieel maar wel goed mogelijk, Bruce Springsteen en dit keer met de E-Street band in het Arnhemse Gelredome.
    Euhm, vorige keer ('99 toch?) was ie ook in het Gelredome en ook met de E-street band..
    Was echt vet! Wil zeker nog een keer
    pi_5130786
    quote:
    Op woensdag 24 juli 2002 08:58 schreef BrakkeAap het volgende:

Euhm, vorige keer ('99 toch?) was ie ook in het Gelredome en ook met de E-street band..
    Was echt vet! Wil zeker nog een keer

Ja idd in Gelredome, 2 keer zelfs. Maar toch niet met E-Street? Ze roepen nu juist zo vaak dat Bruce nu wel met E-Street op gaat treden.... Hmmmm ik ga eens zoeken

Edit: Idd, E-Street band was er toen ook bij!

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 24-07-2002 09:10]

woensdag 24 juli 2002 @ 09:44:38 #11
    13640 BrakkeAap
    Tragically Unhip
    pi_5130966
    Ze roepen dat van de E-street band omdat het zo lang geleden (1984 - Born in the USA) is geweest dat ze een studio album hebben opgenomen...

Volgens mij was die tour van 1999 ook voor het eerst sinds lange tijd dat Bruce en de E-Streetband weer samen optraden..

enniewee, ik ben heel benieuwd. Zijn er toevallig al wat nieuwe nummers op internet te vinden?

pi_5137654
    Hier zat ik al een tijdje op te wachten!
    Tenzij het belachelijk duur blijkt, ben ik vast van plan om er heen te gaan.
    Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
    pi_5138834
    Volgens TT372 komt 'ie pas in 2003 naar europa... maar dat zal wel van zijn eigen officiële site afkome.... we'll see!
    pi_5140802
    quote:
    Op woensdag 24 juli 2002 21:26 schreef snellejelle het volgende:
    Volgens TT372 komt 'ie pas in 2003 naar europa... maar dat zal wel van zijn eigen officiële site afkome.... we'll see!
    Op z'n officiele site staat dat die in Oktober voor maar een paar concerten naar Europa komt. In 2003 komt die een stuk uitgebreider naar europa

edit: ik zie het staan op HiTTekst:

quote:
    Naar aanleiding van het nieuwe album The Rising gaan Bruce Springsteen & The E-Street Band op wereldtournee. The Boss geeft vanaf augustus 46 concerten in de VS.De verwachting is dat hij volgend jaar oktober een aantal concerten zal geven in Europa.
    Klopt echt geen reet van dus, hebben het maar half gelezen of zo. Wat ik al zei al komt dus van de offciele site en daar staat ook op dat de tour eindigt in de zomer van 2003 in de VS. Dus zeker niet dat ze pas Oktober 2003 naar Europa komen
    pi_5421132
    Niet de 24ste maar de 22ste. En ook niet het Gelredome maar de Ahoy':
    quote:
    Zorg ervoor dat je op zaterdag 31 augustus op tijd bij één van de
    voorverkoopadressen aanwezig bent, want dan begint om 10.00 uur de
    voorverkoop voor het eenmalig concert dat Bruce Springsteen and The
    E-Street band op dinsdag 22 oktober aanstaande geven in de Rotterdamse
    Ahoy'.

The Boss zien, is The Boss geloven!

Bruce Springsteen and The E-Street band
    Dinsdag 22 oktober 2002
    Ahoy' - Rotterdam
    Aanvang: 20.00 uur
    Entree: wordt binnenkort bekend gemaakt op http://www.mojo.nl

Kaartverkoop begint zaterdag 31 augustus

Nu nog aan kaarten zien te komen terwijl ik dan in het buitenland zit
    pi_5577405
    Kaarten kosten ¤ 55,- / ¤ 50,- / ¤ 45,-

Zaterdag start dus de vvk en maximaal 2 kaarten per persoon!!!

pi_5598409
    En heeft er iemand kaartjes?!?!?!
      zaterdag 31 augustus 2002 @ 15:34:19 #18
    2643 EyE
    probeert iets nieuws
    pi_5598638
    quote:
    Op zaterdag 31 augustus 2002 15:07 schreef calvobbes het volgende:
    En heeft er iemand kaartjes?!?!?!
    Nope! heb 200 keer (niet overdreven) op de repeat-knop van de ISDN-bedrijfstelefooncentrale gedrukt (bellen naar ticketservice), maar het mocht niet baten. Van mensen die naar het postkantoor waren hoorde ik dat zelfs de mensen die al vanaf 4 uur 's nachts lagen mis grepen! (de eersten lagen er gisteravond voor 9 uur al )

Maar ff wat anders: alle media verkondigen dat de eerste keer sinds 10 jaar is dat Bruce met de E-street band rondtourt. Waarom heb ik 'm dan een paar jaar terug in Gelredome gezien; dat was toch de E-street band erbij.
    Fout persberichtje ofzo?

pi_5598665
    quote:
    Op zaterdag 31 augustus 2002 15:34 schreef EyE het volgende:

Maar ff wat anders: alle media verkondigen dat de eerste keer sinds 10 jaar is dat Bruce met de E-street band rondtourt. Waarom heb ik 'm dan een paar jaar terug in Gelredome gezien; dat was toch de E-street band erbij.
    Fout persberichtje ofzo?

Half fout, tour was idd met E-Street, maar The Rising is het eerste ALBUM met E-Street in 10 jaar!
      zondag 1 september 2002 @ 12:58:43 #20
    2643 EyE
    probeert iets nieuws
    pi_5607171
    quote:
    Op zaterdag 31 augustus 2002 15:36 schreef calvobbes het volgende:
    Half fout, tour was idd met E-Street, maar The Rising is het eerste ALBUM met E-Street in 10 jaar!
    ahaa, mooie opheldering.
    Vond het toen in Arnhem wel heel gaaf, omdat ze natuurlijk diverse oudere nummers deden.
    The Rising vind ik een beetje tam, dus ik was sowieso nu niet naar het concert gegaan.

Overigens nog geen mensen hier die wel kaartjes hebben

pi_5608408
    quote:
    Op zondag 01 september 2002 12:58 schreef EyE het volgende:

[..]

ahaa, mooie opheldering.
    Vond het toen in Arnhem wel heel gaaf, omdat ze natuurlijk diverse oudere nummers deden.
    The Rising vind ik een beetje tam, dus ik was sowieso nu niet naar het concert gegaan.

Overigens nog geen mensen hier die wel kaartjes hebben

Nope ook hier niet gelukt, we hebben van alles geprobeerd. Maar helaas helemaal niets

Ik hoop dat er nog een extra concerten komen, als je zo snel namelijk je kaarten verkoopt dan weet je dat er nog mensen zijn die er geen hebben en dat daar dan wat extra concertjes in zitten?

pi_5608416
    quote:
    Op woensdag 28 augustus 2002 22:02 schreef calvobbes het volgende:
    Zaterdag start dus de vvk en maximaal 2 kaarten per persoon!!!
    Ik vroeg me vrijdagnacht al af wat al die oude knarren met klapstoeltjes voor het postkantoor deden... zij zullen nu wel kaartjes hebben.
    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_5608466
    Ik ben erbij!!! 2kaartjes!

En nu ga ik weg, op naar Freek!!!

You only live once
    pi_5608993
    Jep, Ik heb ook 2 arena kaarten kunnen bemachtigen.
    In Assen zaten de eerste mensen er rond 01:00 ('s nachts) al.

Ik zelf was er 4:40 uur. Toen waren er 6 mensen.

Maar om 10:15 kwamen de laatste kaarten uit de printer.

Fred Internet

pi_5613101
    quote:
    Op zondag 01 september 2002 15:16 schreef bibi het volgende:

Ik hoop dat er nog een extra concerten komen, als je zo snel namelijk je kaarten verkoopt dan weet je dat er nog mensen zijn die er geen hebben en dat daar dan wat extra concertjes in zitten?

Extra concerten komen er pas in 2003 als Springsteen uitgebreid door Europa gaat touren! Dit is effe een snel uitstapje tijdens zijn europese tour want anders hadden ze wel ruimte gehouden voor meer concerten. Denk dus niet dat er meer concerten komen of dat het concert naar het Gelredome wordt verplaatst!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')