Het raam los doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die gekke zuiderlingen ook altijd met hun taaltje, op cafe, langs iemand zitten
Wij hebben hier in de buurt ook een dorp met spraakgebrek: Volendam.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die gekke zuiderlingen ook altijd met hun taaltje, op cafe, langs iemand zitten
volendamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de buurt ook een dorp met spraakgebrek: Volendam.
Die mafkezen zeggen in de bank liggen en op bed gaan
Klopt, wat een kutdorp is dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volendam
Net zo erg als brabants en limburgs
ben er 1 keer geweest, zag wel meteen iemand falen met het parkeren/wegrijden. Gozer stond schuin tegen de dijk aan geparkeerd, wil die weg rijden komen 2 wielen van de grond (rechts voor en links achter) en die gozer maar gas blijven geven, blaast ie bijna zijn motorblok opquote:
4 weken tot de one, ga hem denk ik ook halenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Bah, wil nieuwe telefoon maar zit te wachten op de rls van de HTC One serie en de Samsung Galaxy 3
One X.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Bah, wil nieuwe telefoon maar zit te wachten op de rls van de HTC One serie en de Samsung Galaxy 3
Las wel dat de X geen metalen behuizing heeftquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 weken tot de one, ga hem denk ik ook halen
Ben ook erg benieuwd naar de specs van de SG3. Nu ben ik meer een HTC-man maar als de specs veel beter zijn..quote:
ja geen idee, heb zelf nu bb torch en die is wel zwaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Las wel dat de X geen metalen behuizing heeft
Hopelijk is ie niet zo licht als de SG2.
Specs zijn toch al zo'n beetje bekend? Of iets wat er op lijkt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de specs van de SG3. Nu ben ik meer een HTC-man maar als de specs veel beter zijn..
ja die bestaatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Bestaat er voor een HTC ook zo'n pen om mee te tekenen op het beeldscherm.Als jullie snappen wat ik daarmee bedoel?
Deze?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja die bestaat
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_phone.aspx?i=217480
De stylus, bedoel je denk ik
ja dat zei je er niet bij maar met puntje weet ik niet en probeer je het toch met een puntje van de nintendo ds ofzo die kan je vast wel ergens kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze?
http://www.htcaccessoryst(...)=217515&phone=217480
Dat ziet er nou niet echt uit als iets waar je mee kan tekenen? Meer gewoon om dingen mee te openen of om berichten mee te tikken toch? Ik zoek echt iets met een puntje.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze?
http://www.htcaccessoryst(...)=217515&phone=217480
Dat ziet er nou niet echt uit als iets waar je mee kan tekenen? Meer gewoon om dingen mee te openen of om berichten mee te tikken toch? Ik zoek echt iets met een puntje.
Tja, in de kelder verdien je geen geld he. Tenzij je je spel kan verkopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
Over brommers gesproken.
[ afbeelding ]
Maar geld
Heb je een linkje? Goed geraden overigens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let me guess..voor Draw Something?
kijk dan voor de kawa ER-6 die is ook heel mooi vooral in zwartquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
Over brommers gesproken.
[ afbeelding ]
Maar geld
mijn spel? Welk van de vele onuitgewerkte?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, in de kelder verdien je geen geld he. Tenzij je je spel kan verkopen.
Haha, die had ik ook al op het oog.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk dan voor de kawa ER-6 die is ook heel mooi vooral in zwart
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef tliciouz het volgende:
Ga nu niet allemaal zo'n ding kopen, kan er maar bij 1 achterop hoor.
daarvoor ga je toch geen stylus kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Goed geraden overigens.
ja ik zag em toen in spanje staan toen ie net nieuw was en vond die we'll heel vet, miss als ik wat ouder en wijzer ben dat ik die haalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, die had ik ook al op het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |