Serieus dude? Nee, gewoon NEEquote:
Ik zie ze dat echt niet 123 doen bij PSV hoorquote:
Even zijn band met Ajax daargelaten hè.... Ik denk serieus dat hij grote successen met dit team kan halen.quote:
Ik denk dat wel meer mensen dat kunnen, behalve Ruttenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Even zijn band met Ajax daargelaten hè.... Ik denk serieus dat hij grote successen met dit team kan halen.
Pech voor hen, met Louis zouden we met deze selectie kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan denk ik dat heel veel mensen hun seizoenskaart voor volgend jaar niet meer nemen
Bullshit, dit ligt echt niet allemaal aan Rutten hoor, ook de selectie die er af toen echt geen zin in heeftquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Pech voor hen, met Louis zouden we met deze selectie kampioen zijn geworden
Ik moet Tauch gelijk geven. Van Gaal laat dat echt niet gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bullshit, dit ligt echt niet allemaal aan Rutten hoor, ook de selectie die er af toen echt geen zin in heeft
Jij hoeft er ook niet over te pratenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik dacht dat we niet meer over voetbal zouden praten?
Hmm dat is een andere verhaalquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik moet Tauch gelijk geven. Van Gaal laat dat echt niet gebeuren.
Je hebt een voetbal topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jij hoeft er ook niet over te praten
Je hebt ook een politiek forum, maar ik ga toch ook niet janken als mensen het daar over willen hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |