Ik denk dat ze de muziek harder zetten als die beginnen te zingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik hoor ook helemaal geen uitsupporters? Zijn ze er wel?
Londen?! Manchester is net iets anders hèquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef Doopy-X- het volgende:
Ook grappig, stadion zit maar half gevuld daar terwijl het in Londen uitverkocht was
Die was echt lomp, htf kom ik bij Londenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Londen?! Manchester is net iets anders hè
Toen het 2-1 voor Ajax werd, was Manchester nog steeds doorquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je doet alsof ze met 4-0 of meer hadden gewonnen!
Waarschijnlijk omdat je er allemaal iets te weinig verstand van hebt. Maar goed, ook op teletekst kun je zien waar de wedstrijd isquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die was echt lomp, htf kom ik bij Londen!
1 goal erbij en wij waren door. Waren gewoon beter dan ManU. Niet dat het iets boeit in die kut EL maar tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen het 2-1 voor Ajax werd, was Manchester nog steeds door
Heerlijke wedstrijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef SoldMayor het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH WAT KANKER SLECHT HOERIG KANKER PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er allemaal iets te weinig verstand van hebt. Maar goed, ook op teletekst kun je zien waar de wedstrijd is
Ja maar wil je nu zeggen dat Man U ook maar 1 moment onder de indruk is geweest van Ajax?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1 goal erbij en wij waren door. Waren gewoon beter dan ManU. Niet dat het iets boeit in die kut EL maar toch
Dat word zondag nog veel ergerquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet huilen van dit PSV, wat een treurnis
Jij had hem uitgezet toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet huilen van dit PSV, wat een treurnis
Beste resultaat ooit van Nederlandse ploeg daar. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar wil je nu zeggen dat Man U ook maar 1 moment onder de indruk is geweest van Ajax?!
En fijn dat je beter bent geweest, het gaat dan ook over 2 wedstrijden hè
DrPringles Music Productions 2011quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
Er is wel een voordeel aan deze wedstrijd.
We hoeven de return teminsten niet meer te kijken.
Serieus dude? Nee, gewoon NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |