Eentje die natuurgetrouwe tekeningen voor je maaktquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom zou je bij draw something een cheat programma willen?
Nee, ik vind het gewoon kutquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
aangezien het gratis is, en je door college's helpt maakt het toch niet uit?
Of ben je bang dat je je identiteit verliest door het spelen van een spel wat door meerdere mensen gespeeld wordt?
True, en standaard woorden die elk potje terug komenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
En wordfeud cheaten
Die game was ik sowieso snel zat met al die woorden die niet klopten etc.
Ik krijg ze na een tijdje gewoon binnen. Er zit wel een tijdslimiet op het claimen, maar dat ligt geloof ik op 30 dagen. Voor sommige challenges moet je wel VIP zijn om uberhaupt een auto te krijgen trouwens...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:30 schreef dreamzk het volgende:
Hey Pieter, ik heb nog geen unicorn cars gekregen voor mn prestaties bij de rival modesWaar kan ik ze vinden?
quote:
Als jullie nou beide nou gewoon eens stoppen met miepen, dan zou het een stuk gezelliger zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick heeft besloten om weer te gaan janken, nu niet in het topic maar op FB?![]()
gezellig is het verboden woord rossie, altijd als die valt gaat de shit los hier en gaan er weer mensen weg enzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als jullie nou beide nou gewoon eens stoppen met miepen, dan zou het een stuk gezelliger zijn...
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor maar hij blijft me persoonlijk aanspreken met een heleboel geneuzelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als jullie nou beide nou gewoon eens stoppen met miepen, dan zou het een stuk gezelliger zijn...
Wtf? Dude get fucking real manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef Doopy-X- het volgende:
Nick heeft besloten om weer te gaan janken, nu niet in het topic maar op FB?![]()
HAHAHAHA ik blijf jou aanspreken? Ga toch weg manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor maar hij blijft me persoonlijk aanspreken met een heleboel geneuzel
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf? Dude get fucking real man
Ik zeg alleen maar dat ik jou ook niet serieus hoef te nemen met je *** en die onzin, en gaat daarna zelf los hoor?
[..]
HAHAHAHA ik blijf jou aanspreken? Ga toch weg man
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor maar hij blijft me persoonlijk aanspreken met een heleboel geneuzel
Dat maakt het plaatje afquote:
Ken ik nie, hoe gaat dat?quote:
Weet ik het, ik heb zo'n scherm nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |