quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij stal vroeger zeker ook geld uit de bank als je monopoly speelde.
Hij struikelde... was geen schwalbe, maar ook geen penal of rood.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Die verdediger klaagde trouwens ook niet zo heel erg veel. Ik zou hem flippen.
Maar ook niks voor De Jong om niet gewoon door te lopen en te scoren...
Twente is uit veel beter, Hunter is er misschien niet eens bij. Daarbij moeten ze om te scoren wel in de buurt van het doel komen, heb ik ze vandaag nauwelijks zien doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Schalke is thuis veel sterker dan uit + Huntelaar
Ik ook jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Ik hoopte eerst rood voor de jong wegens schwalbe.
Valencia met een walk overquote:
Het handje raakte ook Mertens zijn beenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Hij tikte hem wel aan hoor, waardoor Luuks rechterbeen naar links werd geduwd en hij tegen zn linker standbeen kwam..
Suarez zou jaloers zijn op zo,n schwalbe .quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht eerst rood voor de jong wegens schwalbe.
Damn... ik had t moeten weten. Maak die fout vaker als er een stomme c in het woord zitquote:
Zet de Jong en Mertens nou eens naast elkaar. Van wie geloof je dan eerder dat ie bewust een schwalbe maakt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Nu hoor je niks hoor, maar bij Mertens wel..
Oke, ik kom d'r aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan naar buiten vechten jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |