abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2003 @ 21:14:04 #76
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_11628117
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:37 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik kocht ze bij de etos, lekker makkelijk, je kan ze zelf pakken en kan dus ook even op je gemak kijken welke je moet hebben. Ik gedroeg me niet anders als anders, alleen keek die muts achter de kassa me zo raar aan...Schaam je je niet omdat je ze koopt, zorgt zij wel weer dat je je wel schaamt :s

Waar is die Etos??? Hier in de omgeving hangen ze altijd achter de kassa, zodat altijd het 'hoge' woord eruit moet!
...That makes kinda two of us...
pi_11632078
de eerste keer dat ik ze kocht was met 2 jongens dus die verkoopster keek me wel beetje raar aan
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:37:12 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11635579
Ik vind het geen probleem om ze te kopen, maar ik weet nog wel dat ik een jaartje of 18 was en achter de counter stond en ze dus moest verkopen. Toen was ik niet degene die de condoomkopers in verlegenheid bracht, maar zij juist mij! Hoe vaak heb ik niet met eenrooide kop het wisselgeld aangepakt toen een vent naar me knipoogde..Tja ik was toen echt nog zo groen als gras.
Ik hoop trouwens altijd dan de man zelf condooms bij zich heeft want ik weet vaak niet wat te kopen. Een tijd geleden kocht ik van die Durex Avanti omdat ik die rubbergeur zo vies vind (en dat zijn condooms waar geen rubber inzit). Ze waren echt megaduur en gelijk het eerste condoom scheurde. Zonde van het geld dus. Meer mensen dit gehad? Eigenlijk schandalig, toch? Het is wel Durex?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 10:45:31 #79
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_11636730
Ach ja Durex is wel een beetje de Coca Cola onder de condooms op de markt.. maar af en toe kan het dus (flink) misgaan! Ik heb btw nog nooit last gehad van een scheurend condoom ofzo...
...That makes kinda two of us...
pi_11637448
Bij mij gaan ze af en toe nog wel eens kapot (heb nu Durex Elite, die zijn nogal dun) maar dat is geen probleem...alleen beetje rotzooi Ik voel wel duidelijk verschil tussen dunnere en dikkere (zoals Topsafe)
Zonder is nog altijd lekkerder maar ook onpraktisch

Kopen is in het begin een zenuwenklus. Gewoon groot inslaan (familiepakken van de Makro), dan hoef je niet zo vaak

pi_11683469
Ik heb Ribbed Condoms (uit Engeland), Fetherlight en Ultrathin condooms geprobeerd en nooit problemen mee gehad. Mijn vriendin kon niets merken van de Ribs op de Ribbed condoms van Durex, dus ik heb wel een Fiesta condoom maar ik weet niet of we er iets van kunnen verwachten.
Trouwens op Durex.nl heb ik al twee keer een testsetje aangevraagd waarin dan van alle durex condooms een in zit, geheel gratis. Ik zal na de zomer wel een verslag geven van wat ik van al de condooms vond.

Greet from Zell

I wander around Holland, end up in London.
pi_11730138
Ik heb woensdag ook voor het eerst condooms gehaald, ik ben gewoon naar de balie bij de kruidvat gelopen: 1 pakje durex topsafe graag, doosje van 12, klaar. Degene die mij hielp ken ik wel, heb ik bij op school gezeten, boeit mij echt nix, vond t niet spannend of wat ook.

Magoed, thuisgekomen, ik ff 1 proberen, blijkt dat ik dat condoom er maar tot halverwege om krijg? Dat lijkt me niet normaal, terwijl ik m toch 'volgens het boekje' heb aangebracht. Op de Durex site staat dat t toch zou moeten passen? Ik kan me niet voorstellen dat t zo hoort, en volgens mij heb ik ook niet zo'n extreme penis? (hij's ruim 17 cm lang en een 5 cm dik ofzo.)

Iemand tips of een oplossing?

pi_11735613
Ehhm...andersom proberen?

Greet from Zell

I wander around Holland, end up in London.
pi_11796668
gewoon kopen en vragen welke waarvoor dient en wat de kwaliteit is

pi_11797594
waar kan je die schlecker condooms dan bestellen?
En hebben mensen meer met het bestellen via internet? Welke zijn goedkoop en betrouwbaar e.d.?

Niet dat ik problemen heb met het kopen van die dingen bij de D.A., maar meestal hebben ze alleen dure merken en laten bezorgen is altijd nog makkelijker. (voor de rest koop ik nooit wat bij de drogist

dinsdag 15 juli 2003 @ 23:07:17 #86
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11797663
Durex - topsafe
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_11815796
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Durex - topsafe
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:51:52 #88
7675 Boekel
Dussss....
pi_11818819
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:59 schreef Nachezbaernon het volgende:
Ik heb een vraagje over condooms, misschien een domme vraag, maar ben toch benieuwd. Is het mogelijk om met een condoom te vrijen onder de douche of in bad? (maw kan het kwaad als zo'n ding nat wordt van water?)

Ik denk zelf dat het geen kwaad kan, maar wil even duidelijkheid hebben (kon het zo gauw nergens vinden)

Probleem is dat het glijmiddel (natuurlijk of niet) wegspoeld door het water waardoor het niet zo lekker meer glijdt.
  maandag 21 juli 2003 @ 14:54:20 #89
23755 brienen
een resize is slecht voor je
pi_11912008
de eerste keer was bij de drogist in het buurt winkeltje, waar ik vroeger als kleine jongen m'n zakjes snoep haalde. Was wel ff van welke ik moet ik hebben, maar das allemaal goed gekomen.
Helaas waren ze vrijdag weereens op en heb toen een pakje fetherlights gehaald en ook gelijk maar gevraagd of hij sensations had en die had hij in een testpakje met een performa. M'n vriendin vond de sensation wel lekker, de performa moet nog ff worden getest.
pi_11920552
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:33 schreef Res-q het volgende:
Ik heb woensdag ook voor het eerst condooms gehaald, ik ben gewoon naar de balie bij de kruidvat gelopen: 1 pakje durex topsafe graag, doosje van 12, klaar. Degene die mij hielp ken ik wel, heb ik bij op school gezeten, boeit mij echt nix, vond t niet spannend of wat ook.

Magoed, thuisgekomen, ik ff 1 proberen, blijkt dat ik dat condoom er maar tot halverwege om krijg? Dat lijkt me niet normaal, terwijl ik m toch 'volgens het boekje' heb aangebracht. Op de Durex site staat dat t toch zou moeten passen? Ik kan me niet voorstellen dat t zo hoort, en volgens mij heb ik ook niet zo'n extreme penis? (hij's ruim 17 cm lang en een 5 cm dik ofzo.)

Iemand tips of een oplossing?

Moet wel passen hoor... gewoon nog een keertje een andere proberen. ... en de goede kant boven, anders rolt het lastig en lijkt hij wellicht te klein.
pi_11920566
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 23:04 schreef athlonkmf het volgende:
waar kan je die schlecker condooms dan bestellen?
En hebben mensen meer met het bestellen via internet? Welke zijn goedkoop en betrouwbaar e.d.?

Niet dat ik problemen heb met het kopen van die dingen bij de D.A., maar meestal hebben ze alleen dure merken en laten bezorgen is altijd nog makkelijker. (voor de rest koop ik nooit wat bij de drogist

Wij hebben de schlecker dingen niet, maar wel veel andere. Wellicht dat je daar wat tussen vindt
pi_11932037
Als ik een condoom om doe (kheb gister even zitten oefenen) dan gaat het gewoon onwijs moeilijk. Er lijkt teveel huid op mijn penis te zitten als ik bijna onderaan met het condoom zit wil hij echt niet verder is mijn penis nou gewoon te dik of doe ik iets grandioos mis?
pi_11932294
owjaa ik gebruik durex fiesta
pi_12001855
jah, wat ik zo kut vind, is dat wanneer de condoom er dan eindelijk omzit, je pik al weer half slap is
en hij gaat dan ook weer moeilijker omhoog omdat die dingen bij mij redelijk strak zitten en de doorbloeding niet meer zo top gaat.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 25 juli 2003 @ 10:43:16 #95
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_12004994
Kan me herinneren dat ik me eerste condooms haalde. Ik dacht even logisch na. Ik haal ze bij de apotheek. Daar komen mensen voor de gekste medicijnen en de ranzigste ziektes....Dus een pakje condooms is hartstikke normaal daar. En zodoende haal ik ze altijd daar.

Ik heb nu ook Durex fiesta gekocht. (ging naar Salou). Maar die heb ik nog niet gebruikt. Snap zelf niet eens waarom ik ze gekocht heb. Condoom met smaak is voor het pijpen.....maar pijpen met condoom...dat lijkt me dus helemaal niks.....Iemand ervaring mee?

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_12005244
Die fiësta's zijn vervelend heb net Fetherlites gekocht 1000x beter Fiësta's zitten te strak en zijn vervelend ze stinken ook vooral die banaan
pi_12005267
btw ik koop ze altijd bij drogist zelf pakken... alleen ze vragen ALTIJD als je zo sneaky die condooms op toonbank legt "deze maar doen?" zo onzinnig
  vrijdag 25 juli 2003 @ 12:53:15 #98
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_12007949
Durex heeft nu ook weer wat nieuws... Misschien staat het er al bij maar ik heb niet alles doorgelezen..

De sensation!

"Goede sex hoeft niet altijd even gladjes te verlopen. Dat bewijst de sensation, het condoom van Durex dat met zijn honderden nopjes zorgt voor een zinderende stimulatie. De sensation is een condoom dat je de rillingen bezorgt... maar wel op een lekkere manier.

Nou mij lijkt het kut, met zo'n draadje erlangs...

Ik heb gelukkig een vaste relatie dus hoef die dingen niet meer te gebruiken..!!

vrijdag 25 juli 2003 @ 13:50:00 #99
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_12009451
Durex Sensation vond mn vriendin niks, die nopjes op die condooms vond ze maar vreemd aanvoelen ipv dat het geil was. Heb de rest van het pakje weggegooid en gewoon weer een Durex natural omgedaan, prima condooms. (Dat draadje uit de Sensation reclame is een geintje van de reclame...) Performa is trouwens ook wel ok, door het extra toefje gelei in de kop duurt het allemaal net wat langer. Haal ze gewoon bij de drogist als de DA of Etos; ze verkopen het en of die juf nu gek kijkt of niet inetresseert me geen reet. Beter dat je ze haalt, dan niet...
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
pi_12010046
Condooms SUCK! Altijd geklooi met omdoen en het voelt gewoon KLOTE tijdens sex. Het is HEEL anders. Ik ben er dan ook TEGEN!

Enige voordeel : Ze kunnen levens redden en zwangerschappen voorkomen..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')