quote:Waar is die Etos??? Hier in de omgeving hangen ze altijd achter de kassa, zodat altijd het 'hoge' woord eruit moet!
Op zondag 6 juli 2003 22:37 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Ik kocht ze bij de etos, lekker makkelijk, je kan ze zelf pakken en kan dus ook even op je gemak kijken welke je moet hebben. Ik gedroeg me niet anders als anders, alleen keek die muts achter de kassa me zo raar aan...Schaam je je niet omdat je ze koopt, zorgt zij wel weer dat je je wel schaamt :s
Kopen is in het begin een zenuwenklus. Gewoon groot inslaan (familiepakken van de Makro), dan hoef je niet zo vaak
Greet from Zell
Magoed, thuisgekomen, ik ff 1 proberen, blijkt dat ik dat condoom er maar tot halverwege om krijg? Dat lijkt me niet normaal, terwijl ik m toch 'volgens het boekje' heb aangebracht. Op de Durex site staat dat t toch zou moeten passen? Ik kan me niet voorstellen dat t zo hoort, en volgens mij heb ik ook niet zo'n extreme penis? (hij's ruim 17 cm lang en een 5 cm dik ofzo.)
Iemand tips of een oplossing?
Niet dat ik problemen heb met het kopen van die dingen bij de D.A., maar meestal hebben ze alleen dure merken en laten bezorgen is altijd nog makkelijker. (voor de rest koop ik nooit wat bij de drogist
quote:Probleem is dat het glijmiddel (natuurlijk of niet) wegspoeld door het water waardoor het niet zo lekker meer glijdt.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:59 schreef Nachezbaernon het volgende:
Ik heb een vraagje over condooms, misschien een domme vraag, maar ben toch benieuwd. Is het mogelijk om met een condoom te vrijen onder de douche of in bad? (maw kan het kwaad als zo'n ding nat wordt van water?)Ik denk zelf dat het geen kwaad kan, maar wil even duidelijkheid hebben (kon het zo gauw nergens vinden)
quote:Moet wel passen hoor... gewoon nog een keertje een andere proberen. ... en de goede kant boven, anders rolt het lastig en lijkt hij wellicht te klein.
Op zaterdag 12 juli 2003 18:33 schreef Res-q het volgende:
Ik heb woensdag ook voor het eerst condooms gehaald, ik ben gewoon naar de balie bij de kruidvat gelopen: 1 pakje durex topsafe graag, doosje van 12, klaar. Degene die mij hielp ken ik wel, heb ik bij op school gezeten, boeit mij echt nix, vond t niet spannend of wat ook.Magoed, thuisgekomen, ik ff 1 proberen, blijkt dat ik dat condoom er maar tot halverwege om krijg? Dat lijkt me niet normaal, terwijl ik m toch 'volgens het boekje' heb aangebracht. Op de Durex site staat dat t toch zou moeten passen? Ik kan me niet voorstellen dat t zo hoort, en volgens mij heb ik ook niet zo'n extreme penis? (hij's ruim 17 cm lang en een 5 cm dik ofzo.)
Iemand tips of een oplossing?
quote:Wij hebben de schlecker dingen niet, maar wel veel andere. Wellicht dat je daar wat tussen vindt
Op dinsdag 15 juli 2003 23:04 schreef athlonkmf het volgende:
waar kan je die schlecker condooms dan bestellen?
En hebben mensen meer met het bestellen via internet? Welke zijn goedkoop en betrouwbaar e.d.?Niet dat ik problemen heb met het kopen van die dingen bij de D.A., maar meestal hebben ze alleen dure merken en laten bezorgen is altijd nog makkelijker. (voor de rest koop ik nooit wat bij de drogist
Ik heb nu ook Durex fiesta gekocht. (ging naar Salou). Maar die heb ik nog niet gebruikt. Snap zelf niet eens waarom ik ze gekocht heb. Condoom met smaak is voor het pijpen.....maar pijpen met condoom...dat lijkt me dus helemaal niks.....Iemand ervaring mee?
De sensation!
"Goede sex hoeft niet altijd even gladjes te verlopen. Dat bewijst de sensation, het condoom van Durex dat met zijn honderden nopjes zorgt voor een zinderende stimulatie. De sensation is een condoom dat je de rillingen bezorgt... maar wel op een lekkere manier.
Nou mij lijkt het kut, met zo'n draadje erlangs...
Ik heb gelukkig een vaste relatie dus hoef die dingen niet meer te gebruiken..!!
Enige voordeel
: Ze kunnen levens redden en zwangerschappen voorkomen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |