een maat van mij (m_tha_man) en ik zijn nogal beniewd wat jullie van deze taferelen vinden,
je vriend/ vriendin komt langs en ja hoor tis weer bal, je mot meteen weer neuken nix eerst effe gezellig wat drinken of eten neej meteen je broek naar benee en gaan met die banaan (woordgrap )
erug vermoeiend af en toe dus een relatie die alleen om sex draait.
quote:Ja....hehehe
Op dinsdag 23 juli 2002 01:07 schreef KumA het volgende:
Liever een nymfo dan eentje die er vies van is!
quote:U vergeet een A.
Op dinsdag 23 juli 2002 01:29 schreef bixister het volgende:
lekker, zo'n nymfoman!
quote:kniehoor! maar de manen mogen er ook wezen.
Op dinsdag 23 juli 2002 01:32 schreef fatima het volgende:[..]
U vergeet een A.
quote:Absolutement!
Op dinsdag 23 juli 2002 01:34 schreef bixister het volgende:[..]
kniehoor! maar de manen mogen er ook wezen.
Het beste is (in mijn ervaring) als je wat meer dominant bent op sexueel gebied. Dat hoeft niet direct extreme BDSM te worden, maar zorgt wel dat je een mate van controle hebt waardoor je momenten van sex zelf kunt bepalen, natuurlijk op de momenten dat jullie beiden zin hebben.
Als de verschillen te groot zijn in sex drive is dit geen oplossing, oneerlijk tegenover haar en rot voor jezelf, dus kun je beter uit elkaar gaan.
Het was alleen wel jammer dat ik het destijds allemaal te laat doorhad.
Overigens wel een leuke quote over nymfo's uit FHM April oid...
quote:
Als je een redelijk normale, gezonde Hollandse jongen bent, is een relatie met een nymfomane waarschijnlijk één van de dingen die op je sexuele verlanglijstje staan. Tussen een auto die kan vliegen en 's ochtends wakker worden en ontdekken dat je waterleiding op de plaatselijke brouwerij is aangesloten. Als dat zo is, kan het volgende artikel voor een shock zorgen.
Nymfo's zijn vreselijke mensen. Het houden van een nymfo is net zo fijn als puisten, een gat in je hoofd en een koortslip. Ik weet dit, omdat ik zelf een nymfo ben. Wij nymfo's houden van enorm veel sex, maar we tasten je eigendunk aan. We trappen op je zelfvertrouwen en zorgen ervoor dat je sex uiteindelijk een vervelend karweitje gaat vinden. Ook als je een relatie met ons hebt, pakken we iedereen om wie jij geeft achter je rug om. Bijvoorbeeld je beroertje, je oma of zelfs je baas. Als je in oonze armen vlucht, dromend van eindeloos mooie groupssex, dan zul je lelijk op je neus kijken.
...
FHM April 2002 - Lessen van Lesbos - Athena Douris
Nee hoor nymfo's rule en is helemaal niet erg... zou graag willen dat ik nog met haar had, maar helaas ze is niet meer....
Alle nymfo's die zin hebben let's get it on!!!!!!!
En ik hou wel van dominante vrouwen in bed daar is niks mis mee lekker machtsspelletje!!!!!!!!!
quote:Jupz
Op dinsdag 23 juli 2002 01:07 schreef KumA het volgende:
Liever een nymfo dan eentje die er vies van is!
Kreeg ik maar een nymfo als vriendin...
In mijn vorige relaties moest ik altijd het initiatief nemen. Da's ook niet alles. (heeft ze wel echt zin? vraag je je elke keer af)
Na een tijdje gaat het vervelen. En dan ga je een beetje op zoek naar een andere basis voor je relatie.
Dat lukt niet altijd. En dan maak je het uit omdat "de sex ging vervelen".
Wat is de wereld toch bijzonder.
Just to inform: Probeer maar eens gelijkmatig in een pan soep te blijven roeren terwijl je het merg uit je rug gezogen krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |