spaanse kraag is iets waar je niet bang voor hoeft te zijn...tenzij dat ''draadje'' niet meer aan je eikel zitquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:48 schreef bilstrong5 het volgende:
ok , mijn probleem is dus een testrakke voorhuid, die van mij is ook zo klein int begin maar groeit dan tot 15cm .
maarja , ik heb echt GEEN zin om me te laten besnijden echt niet , ik ken slap moeiteloos mijn voorhuid achteruit trekken , maar in hoge stand gaat het ook , maar zit het moeilijk en de voorhuid blijft dan hangen achter de eikel ..
Ben al eens naar dokter geweest , zij zei dat er geen reden was tot besnijdenis , en dat ik veel moest spelen en vaak die voorhuid losmaken.
in het begin kreeg in men voorhuid er niet over in stijve stand , nu gaat ie erover maar met moeite terug.. , ik heb ook schrik voor die spaanse kraag of wa da ook is ..
en ook die K*T overgevoeligheid is zo stoem eh -_-
die zalf , kan ik deze gewoon bij de apotheker halen , of moet ik die echt met voorschrift halen?
Dat heet een toompje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:03 schreef aequus het volgende:
[..]
spaanse kraag is iets waar je niet bang voor hoeft te zijn...tenzij dat ''draadje'' niet meer aan je eikel zit
De verdoving is het vervelendste van allesquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Laat je gewoon besnijden joh, niet zo'n mietje wezen. Dan is het niet meer zo gevoelig, hygiënischer en geen last meer van te strakke voorhuid. 3 vliegen in 1 klap, wat wil je nog meer?
Dan kun je je niet goed meer aftrekken, vrouwquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Laat je gewoon besnijden joh, niet zo'n mietje wezen. Dan is het niet meer zo gevoelig, hygiënischer en geen last meer van te strakke voorhuid. 3 vliegen in 1 klap, wat wil je nog meer?
Man ik ben ook besneden vanaf kinds af aan, en kan gewoon goed aftrekken hoor. Het zal even wennen zijn voor je ja, maar na een tijdje leer en voel je zelf wel wat ovor jou het beste werkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef MT-SJEEZER het volgende:
[..]
Dan kun je je niet goed meer aftrekken, vrouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |