In navolging van mijn vorige verkooptopics, is er weer een nieuwe ronde aangebroken met kleding die ik niet meer gebruik of niet meer pas.
De spullen die ik verkoop zijn vaak nauwelijks gedragen en vaak amper van nieuw te onderscheiden. Ik verkoop dus geen afgedragen kleding aangezien daar toch (bijna) niemand wat aan heeft.
Maten zijn puur indicaties om een idee te krijgen van de pasvorm, tis geen exacte wetenschap.
Extra foto’s nodig of wil je een bepaalde maat weten? Vraag het gewoon!
Prijzen zijn exclusief verzendkosten, bij de items die door de brievenbus passen is het hooguit 3 euro. De jas verzenden via DHL for You kost 5 euro (goedkoopste optie).
JC Rags jas – ZGAN!Mooie zwarte overgangsjas van JC Rags met diverse details. Misschien 2x gedragen en niet van nieuw te onderscheiden. De maat is L, maar valt iets kleiner naar mijn idee.
Buitenzijde is van nylon, binnenzijde katoen, wasbaar op 30 graden, inclusief binnentassen, en in de rug zit een split verwerkt (zie foto’s).
Wijdte van okselnaad tot okselnaad: 53 cm
Lengte van bovenkant kraag tot onderkant shirt: 75 cm
Lengte van onderkant kraag tot onderkant shirt: 68 cm
Vraagprijs: 25 euro.
![rags1.jpg]()
![rags2.jpg]()
![rags3.jpg]()
![rags4.jpg]()
![rags5.jpg]()
![rags6.jpg]()
![rags7.jpg]()
Dolce & Gabanna ShirtMooi getailleerd overhemd van Dolce & Gabanna. Het shirt heeft een iets hogere kraag, slechts enkele keren gedragen en daarom in perfecte staat.
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 51cm
Lengte van onderkant kraag tot onderkant shirt: 76cm
Vraagprijs: 29 euro.
![Dolce1.jpg]()
![Dolce2.jpg]()
![Dolce3.jpg]()
Hilfiger Denim shirtHilfiger Denim shirt, gestreept wit-blauw, nauwelijks gedragen dus in perfecte staat. Maat L redelijk getailleerd (zoals alle kleding uit de Denim lijn).
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 55cm
Lengte van kraag tot onderkant shirt: 76cm
Vraagprijs: 25 euro.
![H1.jpg]()
![H2.jpg]()
![H3.jpg]()
Hilfiger Denim Tshirt – Nieuw!Wit Hilfiger Denim shirt met blauwe opdruk in maat XL. Volgens mij heb ik dit shirt wel 1x gewassen na aankoop, maar niet gedragen.
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 56 cm
Lengte gemeten over de achterkant van kraag tot onderkant shirt: 72 cm
Vraagprijs: 17 euro.
![THD1.jpg]()
![THD2.jpg]()
Hilfiger Denim Shirt – Nieuw!Hilfiger Denim shirt, maat L, type Glider, nieuw met labels.
Het betreft een shirt met lange mouwen van een dikke zachte katoen welke niet helemaal strak is, er is een beetje reliëf in aangebracht (zie foto’s).
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 54 cm
Lengte gemeten over de achterkant van onderkant kraag tot onderkant shirt: 72 cm
Vraagprijs: 45 euro.
![Glider1.jpg]()
![Glider2.jpg]()
![Glider3.jpg]()
Replay linnen broek – Nieuw!Wit/beige linnen replay broek, nieuw in de maat 32. Lengtemaat komt overeen met 32/33.
Binnenbeenlengte: 83 cm
Totale lengte: 107 cm
Taillemaat: 42 cm
Vraagprijs: 39 euro.
![Replay1.jpg]()
![Replay2.jpg]()
![Replay3.jpg]()
Paul Smith shirt Jeans – ZGAN!Prachtig paars geblokt Paul Smith shirt uit de jeans lijn, maat M. Slechts 1x gedragen maar te klein bevonden. Shirt heeft een mooie lage kraag en afwijkend knopenpatroon (foto3). Nieuwprijs over de 100 euro.
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 52cm
Lengte van onderkant kraag tot onderkant shirt: 75cm
Vraagprijs: 49 euro.
![Jeans1.jpg]()
![Jeans2.jpg]()
![Jeans3.jpg]()
Paul Smith shirt PS – Nieuw!Fraai overhemd van Paul Smith uit de exclusievere PS-lijn in maat M. Het shirt is nieuw met de originele labels er nog aan in een mooie taillerende slimfit.
Hoofdkleur is lichtblauw, gecombineerd met wit en bruin in een apart gestreept design.
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 53 cm
Lengte over de rug gemeten van begin kraag tot onderkant shirt: 77 cm
Originele nieuwprijs boven de 150 euro, vraagprijs: 65 euro.
![PS1.jpg]()
![PS2.jpg]()
![PS3.jpg]()
![PS4.jpg]()
Diesel Black Gold shirtDiesel shirt uit de Black & Gold lijn in maat XL. Amper gedragen en daarom in prima staat. Shirt is vervaardigd uit 50% katoen en 50% linnen wat het anders maakt dan een gemiddeld shirt.
Breedte van okselnaad tot okselnaad: 56cm
Lengte van onderkant kraag tot onderkant shirt: 75cm
Vraagprijs: 35 euro.
![BG1.jpg]()
![BG2.jpg]()
![BG3.jpg]()
![BG4.jpg]()
Sla je slag!