Dat is ons inderdaad laatst ook nog verzekerd door Microsoft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef Devv het volgende:
Microsoft gaat Silverlight echt niet helemaal afschrijven. En je kan een Silverlight applicatie altijd nog naar HTML5 porten.
Dat weet ik niet, want toen werkte ik er nog niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:27 schreef Scorpie het volgende:
Waarom is er voor silverlight gekozen? Just curious
Ah okequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want toen werkte ik er nog niet.
Maar ik denk dat we in SL zaken konden ontwikkelen die op andere wijze niet konden of meer tijd zouden kosten. En qua toegankelijkheid kunnen we het ons veroorloven.
quote:The em unit is relative to the font-size of the parent, which causes the compounding issue. The rem unit is relative to the root—or the html—element. That means that we can define a single font size on the html element and define all rem units to be a percentage of that.
Interessant, thx! Ben momenteel bezig met een systeem waarbij dit van pas kan komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:45 schreef n8n het volgende:
http://css-tricks.com/examples/IconFont/
Hier informatie over het gebruik van fonts voor iconen, vind het zelf interessant omdat veel browsers ondersteuning fonts kunnen includen. Heb het nog niet gebruikt–omdat ik dan het liefst zelf een font maak–maar ben dit wel van plan, met name omdat web design steeds meer resolutie-onafhankelijk wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |