abonnement Unibet Coolblue
pi_328739
Een strakke actie organiseren zodat dat ONGELOOFLIJKE KUTWIJF VAN EEN MARISKA linea recta de bus uitgetieft wordt?? Ik erger me groen en geel aan dat klotewijf! AAAAAARGH!!!!
Zelden heb ik me zo geergerd aan iemand, en als ze dan toch gaat moet ze die Koen meenemen, die is al net zo walgelijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_328758
Lijkt me een strak plan.
Ik stel voor Koen en Mariska te verzuipen in de regenton, dekseltje d'r op en klaar!
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2000 @ 20:00:42 #3
862 Arcee
Look closer
pi_328760
Helemaal mee eens! Wat een vervelend mens zeg

Hoe ze tegen Sandra zat te praten. Dat ze geen makeup op hoefde te doen omdat je het dan toch ook nog wel zag En dat ze vroeger op school tot 16:30 op de plee bleef zitten omdat ze anders zo gepest werd.. ja, vind je het gek??? Ik vind het echt een raar mens...

  woensdag 6 september 2000 @ 20:10:10 #4
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_328770
Oops i did it again........ mariska is eigenlijk een dorpsprostituee en heeft haar peeskamertje in het animeerbedrijf van haar ouders. Eigenlijk is zij een zingende dorpsprostituee..........
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_328803
quote:
Op 06 september 2000 20:10 schreef Dolfijntje het volgende:
Oops i did it again........ mariska is eigenlijk een dorpsprostituee en heeft haar peeskamertje in het animeerbedrijf van haar ouders. Eigenlijk is zij een zingende dorpsprostituee..........
ik vind haar meer een krijzende stoephoer!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 6 september 2000 @ 20:35:58 #6
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_328824
Als ik ergens een hekel aan heb ik aan mensen die denken dat ze goed kunnen zingen maar dat absoluut NIET kunnen. Ze wil veel te graag en waarschijnlijk hoopt ze op een zangcarriere na de bus. Net zoals die Cyrille in BB die vaak zong, maar die kon het tenminste!!! Krijg echt met iedere minuut een grotere hekel aan Britney 'Mariska' Spears. Wat een muts!!!
Hallo...?
pi_328829
Het meest vreselijke vond ik nog dat ze midden in de nacht in de tuin ging zitten zingen. Ze wist natuurlijk dat alle andere passagiers lagen te slapen en niet erg boeiende beelden op leverden, dus dat ze dan vast haar wel zouden uitzenden op TV.
Wie gaat er nou middenin de nacht zitten zingen in de tuin?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2000 @ 20:38:39 #8
862 Arcee
Look closer
pi_328830
quote:
Op 06 september 2000 20:35 schreef the Flex het volgende:
Cyrille in BB die vaak zong, maar die kon het tenminste!!!
Inderdaad! Zoals ze dat nummer uit Pocahontas ("pokeherhotass", dacht Ruud nog ) zong, dat was echt mooi..
quote:
Krijg echt met iedere minuut een grotere hekel aan Britney 'Mariska' Spears. Wat een muts!!!
Wat is er toch steeds met Britney als 't om Mariska gaat? Ik zie het verband niet helemaal.
pi_328849
Ik vind dat Mariska voorlopig mag blijven. Juist omdat ze irritant is. Ik wil geen beelden meer zoals de laatste weken van de Bus 1, waarvan je bijna in slaap viel.Dus leve de irritante figuren!
De saaisten moeten ze eruit wieberen en de meest sympathieke mag van mij winnen, maar zover zijn we nog lang niet.

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 6 september 2000 @ 20:52:35 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_328855
Mariska kondigde zichzelf aan als Britney Spears

Ja dat verhaaltje over die school en die make-up. erg he? ze is ook gepest op school, tuurlijk!! ze weet precies wat ze moet zeggen, ze staat ook continu met haar bek vooraan. Is het jullie ook opgevallen dat ze opvallend luid praat? Zodat wij goed horen hoe intressant ze is

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2000 @ 20:58:12 #11
862 Arcee
Look closer
pi_328862
quote:
Op 06 september 2000 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Mariska kondigde zichzelf aan als Britney Spears
Ja?? Gatver!! Ja, Mariska dus hè!!
pi_328874
mariska kan zich beter aankondigen als de travestie uitvoering van jantje smit.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 6 september 2000 @ 21:16:16 #13
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_328889
Ik heb in het begin gezegd dat ik dacht dat Nederland zou gaan winnen, maar dat denk ik nu toch niet. Wat een eikels die Nederlanders. Mariska, Richard, Ruth en die andere ken ik nog niet uit mijn hoofd, maar ik vind die belgen in ieder geval een stuk leuker en sympathieker.

Alleen Zoë blijft leuk

Hallo...?
  woensdag 6 september 2000 @ 22:12:41 #14
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_329022
quote:
Op 06 september 2000 20:30 schreef laffer het volgende:
ik vind haar meer een krijzende stoephoer!!
laat we het wel netjes houden, trotoire prostitue dan.
  woensdag 6 september 2000 @ 22:16:34 #15
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_329029
quote:
Op 06 september 2000 22:12 schreef Tweek het volgende:
laat we het wel netjes houden, trotoire prostitue dan.
een krijzende, trotoire prostitue
Hallo...?
  woensdag 6 september 2000 @ 22:19:18 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_329035
Maargoed..allemaal TEGEN Mariska stemmen,dan zijn we 'dr met z'n allen snel weer vanaf.
pi_329050
Nee, laat Maris nog maar even blijven. Het kreng heeft hele nare trekjes. Heb je gezien hoe ze dat jong in de sauna (Koen geloof ik) zat op te geilen? Dit kan nog heel leuk worden!
  woensdag 6 september 2000 @ 22:35:09 #18
3878 Vork
Manisch creatief
pi_329062
dan heeft die koen geen smaak
pi_329066
Zeker niet! Lekker toch, om te zien hoe dat jong er met open ogen intuint, voor de ogen van het Nederlandse én Belgische volk? Daar kan ik nou echt van genieten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2000 @ 23:56:20 #20
862 Arcee
Look closer
pi_329228
Gatverdamme zeg, dat mens begint gewoon te zingen!! Had ik eerst nog niet gezien, omdat ik de 1e 10 minuten gemist had... bah, wat een trieste actie zeg!
pi_329241
Verdorie, de herhaling gemist! Ze zong inderdaad. Zo vals als een kraai weliswaar, maar wel degelijk bedoeld als sollicitatie naar een platencontract. Wat zal de redactie van de Bus smullen met een wijf als Mariska onder de gelederen...
pi_329443
Ik smul ook want ze zit zichzelf zo gigantisch voor lul. Gaat zo door Mariska!

Oh ja, volgens mij liggen ze ook nog naast elkaar te maffen...hmmm. Zal z'n vriendin ook wel leuk vinden dat Marisje zich zo opdringt.

Toedeloe, Ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 07-09-2000 10:14]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_329475
Dit is een andere Mariska hoor Puckzzz!! Hehe
Ik ben online
pi_329756
puckzz associeert alle mariska's met DE mariska
hehehe
ik weet wie ik ben,maar jullie weten dat niet
pi_330167
quote:
Op 07 september 2000 12:52 schreef madame_butterfly het volgende:
puckzz associeert alle mariska's met DE mariska
hehehe
Dat nou ook weer niet, maar ze is wel extra fel.
Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')