abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 8 maart 2012 @ 00:37:17 #1
35723 crew  GGMM
pi_108849969
Er zijn in het afgelopen jaar geruchten geweest over Real, Barca, Milan, Manchester City, enzovoort. Moet Van Persie weg bij Arsenal? Als hij blijft wordt hij wellicht een 2e Bergkamp: een fantastische speler zonder prijzen, maar wel een held van Arsenal.
Moet hij blijven of niet? En als hij weg moet, waar zie je hem dan het liefste spelen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:46:37 #2
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_108850200
Zou jammer zijn voor hem als ie geen prijzen pakt met Arsenal, maar hij heeft het volgens mij wel naar zijn zin bij de club. Dat lijkt me ook heel erg belangrijk; speelplezier. Het is niet zo dat hij dat bij een andere club niet ook zou kunnen krijgen maar bij Arsenal heeft hij alles al opgebouwd. Ik vind dat hij moet blijven.
pi_108850294
Ja
heel het elftal is daar om hem heengebouwd.
Als jij weg gaat vrees ik een zelfde soort scenario als toen met Henry.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108850302
Als hij voor de prijzenkast willen, moet ie weg van Arsenal.
Anders blijf ie maar voor zijn plezier in Arsenal.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_108855032
Hij moet blijven :P Maar ik heb wel een gekleurde mening, haha. Het is zijn club geworden, dus moeten ze er alles aan doen om volgend seizoen een mooie prijs te pakken nu hij zo in vorm is.
all your heroes are whores
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')