Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'
geintje pop, ik weet dat jij niets anders drinkt dan fanta, of in een heel gekke bui.....rivella!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
We waren niet halfdronken (en ook niet dronken) en hier in Zwolle zijn ze daar toch wel redelijk strikt mee.
Dan vermijd je de studenten welquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden![]()
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden
Ik ook, heb al een paar gebroken nachten gehad en was vanochtend voor mijn doen bezopen vroeg op. 1 verslag zou ik eventueel morgennacht nog kunnen typen, maar die andere moet voor morgen 17u online staan en in de ochtenden ben ik helemaal geen cent waardquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.
[..]
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vermijd je de studenten wel![]()
Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer![]()
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar![]()
En die club, waar komt die??
Ik heb zin in de zomerrrrr. M'n favoriete terrasquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Oh ja, De Keizer is ook nog een optie, veel fans van speciaalbiertjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve litersquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leukJoffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen
En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaanwelterusten of succes met doorhalen
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters![]()
![]()
Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?!
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niksquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord!![]()
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagdquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niksEn Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd![]()
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen
Ook leuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan![]()
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen![]()
Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uitquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook leuk, ja
En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het evenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit![]()
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren![]()
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het evenTypen, typen, typen! You can do it
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaarsquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet![]()
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu![]()
Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |