abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108848537
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...

• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
• Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
• Is FOK! traag, down of anderszins de weg kwijt? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
Statistieken van deze topicreeks.
Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
Chat, fok, twitter, kijk en cam met 3FM tijdens de Vrijdag Freaknacht of andere Programma's.

Video livestream
WMV 1000kbps
iPhone/iPad

Audio livestreams
WMA 160kbps
MP3 192kbps
AAC+ 64kbps

Themakanalen
• 3FM Live WMA 160kbps MP3 128kbps
• 3FM Alternative WMA 160kbps MP3 128kbps
• 3FM Serious Talent WMA 160kbps MP3 192kbps
• 3FM Mega Top 50 WMA 160kbps MP3 128kbps
• KX Radio MP3 128kbps

3FM-ers op FOK! zijn:

DJ's
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Giel Beelen (Giel.Beelen)
Gerard Ekdom (Ekdom)
Sander Guis (Guis)
Timur Perlin (Timur)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Annemieke Schollaardt (annemic)

Producers
Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)

Overige 3FM-medewerkers
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)

Opmerkingen:

• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm of bewegend PSB-alarm
• Tijdens een Queen plaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm

Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
I reject reality and substitute my own
pi_108848609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:

[..]

Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd' :+
Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden ^O^
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:54:52 #3
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108848661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:

[..]

We waren niet halfdronken (en ook niet dronken) en hier in Zwolle zijn ze daar toch wel redelijk strikt mee.
geintje pop, ik weet dat jij niets anders drinkt dan fanta, of in een heel gekke bui.....rivella! ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_108848708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik ga gewoon aan mijn collega's "hangen", zo bekend ben ik niet in Zwolle. Zal ws De Singel of de pub worden ^O^
En deursluitingstijd wil ik niet mee gaan maken, moet vrijdag ook nog werken, ik strompel op mijn oogleden :')
Dan vermijd je de studenten wel ;)

Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe :+
pi_108848723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.

[..]

Ik ook, heb al een paar gebroken nachten gehad en was vanochtend voor mijn doen bezopen vroeg op. 1 verslag zou ik eventueel morgennacht nog kunnen typen, maar die andere moet voor morgen 17u online staan en in de ochtenden ben ik helemaal geen cent waard :')
Tante minthy!! O+
pi_108848794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef CindieY het volgende:

[..]

Dan vermijd je de studenten wel ;)

Tof, ik zie dat er net een nieuwe club in Zwolle is. Een keertje echt clubben in Zwolle in plaats van dat feestkroeggedoe :+
Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer _O-
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar ^O^
En die club, waar komt die??
Tante minthy!! O+
pi_108848849
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_108848887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Feestkroegen sla ik sowieso over, heb ooit een avond doorgebracht in Bloopers, werd er compleet gek... Werd er een leuk nummer gedraaid, stopte het na een halve minuut en ging het over naar een ander nummer _O-
Doe mij maar gewoon een kroegje, lekker ouwehoeren aan de bar ^O^
En die club, waar komt die??
Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leuk :P Joffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen :')

En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
pi_108848903
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Ben jaren terug met m'n voetbalkornuiten een weekend wezen stappen in Zwolle. Kan me er niet veel meer van herinneren, alleen nog da'k met een paar man de hele zaterdagmiddag in de Belgische Keizer heb gezeten. Goede tent was dat.
Ik heb zin in de zomerrrrr. M'n favoriete terras O+
pi_108848932
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Oh ja, De Keizer is ook nog een optie, veel fans van speciaalbiertjes :P
En zeker een toffe tent, ben ik een tijdje terug ook nog geweest ^O^
Tante minthy!! O+
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:03:11 #11
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108848989
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaan :)

:W welterusten of succes met doorhalen :W
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_108849028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:

[..]

Daar was ik dus donderdag en ik heb de ervaring dat ze alles gewoon uitdraaien, maar 't gaat wel van jolige hollandse feesthit naar geil kontschudnummer naar keihard stampen op hardcore, maar dat maakt 't juist zo leuk :P Joffer (studentenkroeg) heeft er juist een handje van om elk nummer na een halve minuut af te kappen of vreselijk slecht aan een ander nummer te mixen :')

En bij 't stadion, mooi dicht bij huis dus! (Maar dat is de binnenstad ook.)
Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters :@ :')

Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?! :D
Tante minthy!! O+
pi_108849057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
ah, het gaat over uitgaan. heb ik geen verstand van. tijd om naar bed te gaan :)

:W welterusten of succes met doorhalen :W
Slaap lekker :W
Tante minthy!! O+
pi_108849058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, kan ook zijn dat ik het een en ander aan kroegen door elkaar haal hoor, ik geloof dat ik mezelf die avond flink heb getrakteerd op halve liters :@ :')

Ah, ben benieuwd hoe dat gaat draaien, ik sta er al jaren verbaasd van te kijken dat er in Zwolle niet meer zoiets is... Cliënten van mij gaan zelfs regelmatig hier naar Takens, hoe idioot?! :D
Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
pi_108849148
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:

[..]

Er is nog een club kwam ik achter, Club 038 oid. 't Zijn wel echt clubs en niet echt een discotheek (maarja, wie gaat er nog naar een discotheek?).
Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord! :D
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes :')
Tante minthy!! O+
pi_108849206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Xray was volgens mij een discotheek, maar die is al heel lang weg volgens mij... En de Bierton was ook zoiets.
Die club heb ik nooit van gehoord! :D
Er zat bij de Mediamarkt wel zo'n exclusief, minimalistisch en ongezellig ding, met die cocktails. Mizu ofzo? Dat kwam ook aardig in de buurt. Dure toko; was ¤50 kwijt voor een paar drankjes en (letterlijk) een paar hapjes :')
Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niks :P En Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
pi_108849345
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

Toen ik in Zwolle kwam wonen, waren er volgens mij al geen discotheken meer, dus die namen zeggen me niks :P En Mizu ja. Lijkt me echt zo'n hipstertent.
Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd :')
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger ^O^
Tante minthy!! O+
pi_108849494
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik vond het ook niks, het enige toffe was het dakterras... Totdat er een dj heel hard begon te draaien, toen hebben we maar snel om de rekening gevraagd :')
Ik voelde me ook veel te gewoontjes voor die tent, doe mij maar een leuke bruine kroeg, veel gezelliger ^O^
Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen ^O^
pi_108849546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:

[..]

Gewoon lekker naar de Belg, frisje/biertje/wijntje en een portie bitterballen ^O^
Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan :D
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen *O*

Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap :X
Tante minthy!! O+
pi_108849564
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik moet het afwachten helaas, ik heb morgen geen enkele stem in waar we heen gaan :D
Ook niet erg hoor, ik geef de controle maar eens lekker uit handen *O*

Ik hoop dat de muziek wat enerverender gaat worden, ik sukkel zo in slaap :X
Ook leuk, ja :Y

En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
pi_108849632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ook leuk, ja :Y

En met je eens! Speciaal voor jou en je portfolio moeten we wakkerhoudmuziek hebben!
Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit *O*
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren :@ :')
Tante minthy!! O+
pi_108849653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, portfolio hoeft pas na de volgende periode af te zijn, die schuif ik nog even heerlijk voor me uit *O*
Supervisie it is... Ik krijg een schijthekel aan reflecteren :@ :')
Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het even :+ Typen, typen, typen! You can do it *O*
pi_108849716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:

[..]

Portfolio, dossier, verslag, tis me allemaal om het even :+ Typen, typen, typen! You can do it *O*
Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet _O-
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu *O*

Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Tante minthy!! O+
pi_108849725
Roos leest mee! *O*
Tante minthy!! O+
pi_108849743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja maar ik moet naar mezelf luisteren!! Ik ben van het type "gewoon doorraussen", ik luister niet _O-
Bijna klaar, zit officieel in het derde jaar nu *O*

Mag jij nu ook weer vaker naar school of moet je veel zelf doen nu?
Ik hoef alleen nog maar naar SLB, de rest moet ik zelf inhalen. Half jaartje studievertraging mik ik op, ik ben officieel vierdejaars :P

WOOOOOHOOOOOOOOOO! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')