quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi is gewoon de beste voetballer allertijden, geniet ervan!
Mooi dat wij het mee mogen maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb de rest niet meegemaakt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar wat een geweldenaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij faalde weer keihard afgelopen week bij Bayern.quote:
Zoveel haters nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi dat wij het mee mogen maken.
Het is wel boeiend, maar niet relevant voor dit topicquote:
Tuurlijk. Een beetje die gekke duitsers voor de gek houden en dalijk vol erop beukenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij faalde weer keihard afgelopen week bij Bayern.
Misschien doet hij het wel expres! Falen bij Bayern en dan keihard ownen in de poulefase tegen duitsland
Ach laat zequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel haters nu.. die zullen pas over vele jaren beseffen en de man het respect geven dat hij verdient.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel boeiend, maar niet relevant voor dit topic
Goede voetballers blijven komen en gaan...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel haters nu.. die zullen pas over vele jaren beseffen en de man het respect geven dat hij verdient.
Ronaldinho dan bij Barca?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb helemaal niks met messi en/of ronaldo
ja lach maar
Ik had ook niet anders verwacht, ze wonen in Spanjequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
ja lach maar
Je heb gelijk hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
ja lach maar
ik heb ook helemaal niks met barca en/of rmquote:
Jij bent meer van Miele en Pelgrim?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
ja lach maar
Ik noem het spel van Ajax liever dramatisch. Moet zeggen dat PSV wel leuker voetbal speelt na die aankopen, maar k heb nog steeds een hekel aan de club.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, en toch noemen ze het bij ajax dominant en bij PSV saai.
Wat hebben FC de Hackers gedaan van 't weekend?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb ook helemaal niks met barca en/of rm
Als je er zelf maar van genietquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |