Wat is er mis met een beetje contact, terwijl je al uit elkaar bent gegaan als reguliere vrienden (geen bitchfight)? Zoveel contact was er toen ook niet, datgene wat er al was was dan ook normaal (onschuldig) contact.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:31 schreef Impossibruuu het volgende:
Afgezien van het feit dat je vriendin een controlfreak is, vraag ik me af waarom jij zo nodig contact met een ex moet gaan zoeken als jij al een tijd in een relatie zit.
Na een tijdje, ik had toch geen relatie meer, is daar inderdaad het een en ander van gekomen. Wat er nooit van was gekomen als ik nog wél een relatie had.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Cue_ het volgende:
TS.. heb je ondertussen alweer iets me tje ex?
Je kloontje is ook niet meer van belang zie ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:35 schreef einschtein het volgende:
Na een tijdje, ik had toch geen relatie meer, is daar inderdaad het een en ander van gekomen. Wat er nooit van was gekomen als ik nog wél een relatie had.
Nee, klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kloontje is ook niet meer van belang zie ik
Tja dat weet ik niet. Blijkbaar waren er toch nog gevoelens voor je ex. En genoeg om daadwerkelijk een relatie aan te gaan.
Denk dat als je (nu ex dan) niet zo moeiliijk had gedaan, dat je uiteindelijke en topic had gemaakt met "ik weet niet tussen wie ik moet kiezen"
In dit geval zocht TS naar eigen zeggen opeens contact met zijn ex op terwijl hij inmiddels al een jaar met zijn huidige vriendin samen was. Da's toch raar? Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje contact, terwijl je al uit elkaar bent gegaan als reguliere vrienden (geen bitchfight)? Zoveel contact was er toen ook niet, datgene wat er al was was dan ook normaal (onschuldig) contact.
Sure, ik begrijp het wel, toendertijd ook wel van haar kant.Dat het niet in orde lijkt was ook niet het probleem om begrip voor te tonen, alleen het gedreig stond me niet aan. Ze was niet alleen zo met een ex, maar met allé meiden waar ik contact mee had. Vertrouwde ze allemaal niet.
Tevens voor iedereen: er was niets wat het vertrouwen in mij (vanuit ex' point of view) zou kunnen hebben geschonden. Heb geen pikante berichten gestuurd, geen rare dingen gezegd of gevraagd en al helemaal geen dingen gedaan die niet kunnen in een relatie.
Interesse in iemand tonen waar je een jaar van je leven mee gedeeld hebt en verder nooit ruzie oid mee hebt gehad, waarom is dat raar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:26 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
In dit geval zocht TS naar eigen zeggen opeens contact met zijn ex op terwijl hij inmiddels al een jaar met zijn huidige vriendin samen was. Da's toch raar? Waarom zou je dat doen?
Persoonlijk zou ik het überhaupt niet fijn vinden als mijn vriendin constant contact met exen heeft, maar goed.
Een ex is niet voor niets een ex...quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:29 schreef saaw het volgende:
[..]
Interesse in iemand tonen waar je een jaar van je leven mee gedeeld hebt en verder nooit ruzie oid mee hebt gehad, waarom is dat raar?
Dat er geen toekomst in een relatie zit en je uit elkaar gaat zegt imo absoluut niet dat je geen vrienden kan blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:31 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Een ex is niet voor niets een ex...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
Ik denk niet dat het alleen blijft bij je ex. Als je straks op school of op werk met een meisje moet samenwerken en tussendoor contact heb zal het net zo lopen. Denk ik.
Het komt neer op vertrouwen. Jaloezie is tot een punt begrijpelijk, maar het ligt geheel aan haar. Als je nu toegeeft krijg je in de toekomst alleen maar problemen. Het gaat niet eens echt om toegeven zelf, maar de manier waarop het van je geëisd wordt. Als jij je er niet prettig bij voelt en het tegen je zin gaat doen, werkt het alleen maar averechts.
Kortetermijnoplossing: breken met je ex. vriendin
Langetermijnoplossing: je vriendin moet werken aan haar zelfvertrouwen en minder onzeker zijn.
Zie datum..quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Catatafish het volgende:
Serieus man, je gaat je relatie toch niet op het spel zetten voor een meisje die jou eeuwen geleden heeft gedumped en waar je zelf van zegt geen gevoelens voor te hebben.
FYI, ik ben TS. Was een kloon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:26 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
In dit geval zocht TS naar eigen zeggen opeens contact met zijn ex op terwijl hij inmiddels al een jaar met zijn huidige vriendin samen was. Da's toch raar? Waarom zou je dat doen?
Persoonlijk zou ik het überhaupt niet fijn vinden als mijn vriendin constant contact met exen heeft, maar goed.
Gaat niet om wie het op het spel wordt gezet, ze deed alleen bij iedereen zo. Dus niet alleen bij een ex. Als ik veel contact met iemand had, was het direct bar en broos.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:59 schreef Catatafish het volgende:
Serieus man, je gaat je relatie toch niet op het spel zetten voor een meisje die jou eeuwen geleden heeft gedumped en waar je zelf van zegt geen gevoelens voor te hebben.
Bij het meisje waar het topic over ging? Hell naw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:17 schreef HSG het volgende:
En jij bent nog steeds bij je huidige vriendin?
TS, moet je nu niet enorm hard lachen om jezelf hoe je zelf eigenlijk met je liet spelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij het meisje waar het topic over ging? Hell naw.
Andere.
Ik denk meer van 'godverdomme, wat sneu'.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TS, moet je nu niet enorm hard lachen om jezelf hoe je zelf eigenlijk met je liet spelen?
daar ging zijn planquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik je vriendin zou zijn en ik zou dit topic lezen, zou ik het hele verhaal echt wel herkennen, kloon of niet, zóveel details!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |