Hoe bedoel je? Ik sta op het moment met mijn rug naar de muur. Ik moet al het contract verbreken of het is uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
Hoe heb je dit precies met haar besproken?
Ze heeft op het moment last van tunnelvisie, I'd say. Denkt nergens anders aan dat ik en het contact met mijn ex.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef Darkestrah het volgende:
En je vriendin herkent deze situatie niet?
Oh dan lijkt het me heel simpel, wegwezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:39 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik sta op het moment met mijn rug naar de muur. Ik moet al het contract verbreken of het is uit.
Als ik je vriendin zou zijn en ik zou dit topic lezen, zou ik het hele verhaal echt wel herkennen, kloon of niet, zóveel details!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:35 schreef KloonJonguh het volgende:
Heb voor het komende verhaal even een kloontje aangemaakt. Waarom? Omdat mijn GF mijn FOK! username weet en het ook checked. Dus tja, als ze het dan leest ben ik fucked.
Ja, kan. Maar of dat nou goed gaat uitpakken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef Franknfurter het volgende:
Draai het dreigen om. Zeg gewoon: als jij mij blijft verbieden met mensen om te gaan dan dump ik je. Grote kans dat ze dan gaat huilen en boos wordt maar dan kun je d'r wel laten zien hoe het voelt om tussen twee kanten te staan.
Hoezo? Ik zit gewoon, net zoals met mijn vriendin, gewoon met mijn ex te MSNen. Onderwerpen zijn heel normaal. Met mijn vriendin? Ja, dan zijn het natuurlijk veel andere onderwerpen. Hoe moet ik het omschrijven..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:48 schreef SomePerson het volgende:
Nja, als je uren (lijkt me niet?) met haar op MSN zit, kan ik het wel begrijpen.
Echter het feit dat ze checkt wat je op FOK! post laat ook wel zien dat ze jaloers is...
Breken met me ex? Kan, ja. Maar dat lost het probleem niet op met mijn vriendin. Als ze mij na 2 jaar nog niet met anderen kan vertrouwen, is er dan niet wat mis?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
Ik denk niet dat het alleen blijft bij je ex. Als je straks op school of op werk met een meisje moet samenwerken en tussendoor contact heb zal het net zo lopen. Denk ik.
Het komt neer op vertrouwen. Jaloezie is tot een punt begrijpelijk, maar dit ligt geheel aan haar. Als je nu toegeeft krijg je in de toekomst alleen maar problemen. Het gaat niet eens echt om toegeven zelf, maar de manier waarop het van je geëisd wordt. Als jij je er niet prettig bijvoelt en het tegen je zin gaat doen, werkt het alleen maar averechts.
Kortetermijnoplossing: breken met je ex.
Langetermijnoplossing: je vriendin moet werken aan haar zelfvertrouwen en minder onzeker zijn.
Dat is precies wat hij zegt. Je kunt de problemen nu snel oplossen door het contact met je ex te breken, maar dan maak je het dus erger. Dan mag je in de toekomst helemaal niet met vrouwen omgaan; geen collega's op het werk, geen gewone vriendinnen, en liefst ga je ook maar naar de kassa waar een jongen achter zit, want je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Breken met me ex? Kan, ja. Maar dat lost het probleem niet op met mijn vriendin. Als ze mij na 2 jaar nog niet met anderen kan vertrouwen, is er dan niet wat mis?
Ligt er natuurlijk aan hoe jij met je ex praat bijvoorbeeld en op welke manieren jij haar aandacht geeft. Heb je iets gedaan in het verleden wat haar gedrag kan verklaren? Of heeft zij iets meegemaakt in het verleden waarom ze zich nu zo gedraagt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:52 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
Breken met me ex? Kan, ja. Maar dat lost het probleem niet op met mijn vriendin. Als ze mij na 2 jaar nog niet met anderen kan vertrouwen, is er dan niet wat mis?
Hoe ik met haar praat? Gewoon normaal, eigenlijk. Gewoon een beetje over de koetjes en kalfjes. Wat er op de agenda staat e.d.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe jij met je ex praat bijvoorbeeld en op welke manieren jij haar aandacht geeft. Heb je iets gedaan in het verleden wat haar gedrag kan verklaren? Of heeft zij iets meegemaakt in het verleden waarom ze zich nu zo gedraagt?
Vraag eens aan haar waarom ze je niet vertrouwt. Waar is ze bang voor? En vertel haar dat ze met haar (verstikkende) gedrag er juist voor zorgt dat je die kant op wordt geduwd.
En ik ben nog never vreemd gegaan. Dus er is in mijn ogen, wat zulks gedrag van haar kan verklaren. En zij heeft in haar verleden niets bijzonders mee gemaakt, niets wat ze mij heeft verteld dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe jij met je ex praat bijvoorbeeld en op welke manieren jij haar aandacht geeft. Heb je iets gedaan in het verleden wat haar gedrag kan verklaren? Of heeft zij iets meegemaakt in het verleden waarom ze zich nu zo gedraagt?
Vraag eens aan haar waarom ze je niet vertrouwt. Waar is ze bang voor? En vertel haar dat ze met haar (verstikkende) gedrag er juist voor zorgt dat je die kant op wordt geduwd.
Nou ja, in alle objectiviteit: Is wel één kant van het verhaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:28 schreef thabit het volgende:
Je vriendin is gestoord, en gestoorde mensen daar moet je zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven; op termijn brengen die alleen maar ellende met zich mee.
Het magische woord in deze zin.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:16 schreef KloonJonguh het volgende:
[..]
En ik ben nog never vreemd gegaan. Dus er is in mijn ogen, wat zulks gedrag van haar kan verklaren. En zij heeft in haar verleden niets bijzonders mee gemaakt, niets wat ze mij heeft verteld dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |