abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 september 2000 @ 19:47:21 #1
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_328736
Na twee dagen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Koen een intrigant in wording is. Hij voert gesprekken onder vier ogen op fluistertoon (de Nick-manier!) en is voortdurend bezig over de media en de indruk die hij in de media denkt te maken. Of wordt hij door SBS bewust zo in beeld gebracht? Volgens voert die Koen iets in zijn schild. Maar wat?

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-09-2000 19:48]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_328743
Koen is de meest walgelijke persoon die ik ooit gezien heb, samen met Mariskaaaaaaargh wat een ongelooflijke zaadpaal is dat zeg!

Ze zitten op dit moment trouwens samen in de sauna, zouden ze die deur niet 'per ongeluk' dicht kunnen metselen? BTW, intressante camerahoek, Koen ligt er met zijn hele klokkespel voor en je kijkt recht in de doos van Mariska, KAN HET NOG WALGELIJKER???

[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz op 06-09-2000 19:51]

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_328745
Koen is in ieder geval raar....en dom! Ik bedoel, wie laat zich zo in de kijker spelen?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_328806
Die Koen vindt zichzelf geloof ik best wel geweldig, en doet er echt alles aan om een beetje op te vallen, zodat hij er niet (wegens te saai) uitgestemd wordt. Je ziet gewoon dat hij perse het woord wil voeren, om er maar zeker van te zijn dat hij genoeg minuten op tv komt.

En ik moet ook nog steeds bijkomen van dat leuke camerashot in de sauna

pi_328863
quote:
En ik moet ook nog steeds bijkomen van dat leuke camerashot in de sauna
Ik ben maar aan het bier gegaan om dit nare beeld uit mijn netvlies te bannen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_328876
Ik vind Koen een slappe ouwehoer! Grappig om te zien hoe Marisje steeds als een wulpse muts achter hem aan huppelt.

See ya, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_328895
NOU! ze wordt zelfs verlegen van hem! yeah right! Oh en Koen ziet er volgens haar wel goed uit! "mja, maar ik begin wel'ne bietje mien haar te verliezsen"

OM MAAR NIET TE SPREKEN OVER DIE ROTKOP VAN JE!!!

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 6 september 2000 @ 21:23:52 #8
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_328903
* heeft zo het vermoeden dat dit niet het laatste Koen-topic is op Fok

Gezien de heftige reacties en zo...

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_328905
Mariska weer tegen Koen (zo ongeveer): Bij kale mannen komen hun ogen beter uit en ze zijn wat ontdeugender.

Ja meid, we hebben je wel door hoor. Je wil gewoon van bil met Koen. Of ben ik nu te voorbarig?
Was een beetje off-topic geloof ik.

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 6 september 2000 @ 21:35:29 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_328938
Hahaha, ja dat wil ze wel! Maar wat Koen ook zei tegen Paulus en Richard (geloof ik, Mr. Smiley in ieder geval)
"we hebben allemaal een vriendin en dan stoppen ze ons in een bus met Katty en Zoe"

whoehahahaha, hij heeft echt een heel verkeerd beeld van zichzelf.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_328995
quote:
Op 06 september 2000 19:47 schreef PingPong het volgende:
Na twee dagen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Koen een intrigant in wording is. Hij voert gesprekken onder vier ogen op fluistertoon (de Nick-manier!) en is voortdurend bezig over de media en de indruk die hij in de media denkt te maken. Of wordt hij door SBS bewust zo in beeld gebracht? Volgens voert die Koen iets in zijn schild. Maar wat?
Geloof dat ik het wel een klein beetje met je eens ben , ik vind het erop lijken dat die koen iedereen een beetje aan het testen is , met inhoeverre hij ze in de zeik kan nemen en om te kijken hoe goedgelovig ze (vooral die meiden) zijn.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 6 september 2000 @ 22:07:42 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_329017
Volgens de site van sbs6 zijn mariska en koen verliefd op elkaar, en dat na 2 dagen erg knap.

Ach ja soort zoekt soort.

pi_329148
Koen is een parodie van alle stereotypes,
Het zou mij niks verbazen als hij:
- Binnenkort met iedereen gaat knuffelen (ruud)
- Binnenkort thuis problemen krijgt (karin)
- Geen molton gebruikt (bart)
- In het verleden een meisje lastiggevallen heeft (jop)
- Met ruth een band kweekt, om hem vervolgens te naaien (bullent)
- binnenkort gaat janken (willeke)
- liedjes van de vlaamse rene froger; wil tura gaat zingen (eric)
- Zijn klokkenspel in zijn strakke zwembroek gaat organizen (anouk)
- de frans bauer look -alike beschuldigt van homofielie, terwijl die het zelf is (martin)
- zich gaat voordoen als kok (willem)
- hele leuke dingen kan maken van ijzerdraad (maurice)

Wie vult dit aan?

(Het gekke is dat je hem dat echt allemaal ziet doen.........

"Don't drink water, fish fuck in it"
  woensdag 6 september 2000 @ 23:13:22 #14
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_329153
LOL

En hij eindigt als Seki!

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_329157
Wedden dat hij volgend jaar Antonette's knipcafé overneemt en met een remix komt van Jij bent de zon?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2000 @ 00:12:10 #16
862 Arcee
Look closer
pi_329257
quote:
Op 06 september 2000 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
BTW, intressante camerahoek, Koen ligt er met zijn hele klokkespel voor en je kijkt recht in de doos van Mariska, KAN HET NOG WALGELIJKER???
Niet veel nee:

pi_329275
Mijn doos begon er bijna van te sissen!
  Redactie Frontpage donderdag 7 september 2000 @ 08:21:10 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_329380
quote:
Op 06 september 2000 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
KAN HET NOG WALGELIJKER???
Ik hoop het, want sauna en zwemkleding, dat kan natuurlijk niet, dat snappen jullie ook wel. Die Mariska zit die jongen gewoon het bed in te lullen. Ik hoop dat ie voor de bijl gaat.
pi_329396
quote:
Op 07 september 2000 08:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoop het, want sauna en zwemkleding, dat kan natuurlijk niet, dat snappen jullie ook wel. Die Mariska zit die jongen gewoon het bed in te lullen. Ik hoop dat ie voor de bijl gaat.
Ja al was het maar dat we dan weer een dag kunnen zeiken op die 2. Ze VERDIENEN elkaar gewoon. Echt ik snap niet wat die Koen zich allemaal meent. Wat een duffe eikel. O, ik zou die jongen zo graag heeeel even spreken, 1 minuutje lijkt me wel genoeg om dat EGO van 'm effe met beide beentjes weer in de Hollandsche klei te duwen.

sorry! luchtte effe op...nog maar 118 dagen ofzo, tegen die tijd heeft de helft van de Fokkers hoge bloeddruk

pi_329462
Ik hoop dat ze op Kreta ergens schotel hebben waar ik de Bus kan volgen want het wordt nu al gezellig.
Ze liggen trouwens ook naast elkaar te maffen!
Laat Mariska en Koen er voorlopig in please?! We willen meer sensatie-tv, hehehe .

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Redactie Frontpage donderdag 7 september 2000 @ 10:37:26 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_329477
quote:
Op 07 september 2000 08:56 schreef vita het volgende:
O, ik zou die jongen zo graag heeeel even spreken
in de sauna?
  donderdag 7 september 2000 @ 19:34:23 #22
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_330667
Echt ik van die koen, hij denkt echt dat iedereen op hem valt. Ik heb nog nooit iemand zo arrogant zien doen.
  donderdag 7 september 2000 @ 21:24:56 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_330850
Kunnen we de naam van dit topic niet wijzigen in

IS KOEN IRRITANT

  donderdag 7 september 2000 @ 21:27:32 #24
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_330853
Is Koen de irritante intrigant?

Hmm, could be...

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 7 september 2000 @ 21:58:36 #25
3878 Vork
Manisch creatief
pi_330893
Irritant issie zeker.. .sjonge... als dat teninste die belg is die zo over die douche zat te zieken vandaag... en Ruth aan't uitdagen was enzo...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')