SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
Waar zou piracy toch vandaan komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar gaming langzaam naartoe gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jammer, keek er naar uit maar zo hoeft 't niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar gaming langzaam naartoe gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of je even je excuses wilt aanbieden aan de hele treincoupe hier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef SoldMayor het volgende:
Deze man komt ook toch best wel hard.
Hey, hoi, hallo...
En nog een keer,ze zitten me hier echt achterlijk aan te kijken. Overigens zit naast mij een absurd dik wijf de hele tijd te lachen in de headset van haar telefoon. Ze is al een half uur aan het hinniken in die telefoon tegen een of andere kerel blijkbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
Oke sorry jongens, een leuk liedje dan om het goed te maken.
quote:
Ben ik echt de enige die hier moordneigingen van krijgt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |