En dan beweren dat jij de leukste persoon daar was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er zat niemand naast mij.. Hoe triest
Volgens mij was jij misselijk van je eerste pilsjequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bedankt, ondanks dat ik er niks van gegeten had omdat ik misselijk was van die klote Burgerking
Nee ik had binnen 5 minuten een BigkingXXXL menu naar binnen gepropt inclusief 1.5 liter colaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij was jij misselijk van je eerste pilsje
Bedankt voor het niet kotsen op de achterbank
Moest je gered worden van Erik?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
De eerste die ik zag toen ik binnenkwam was overigens Erik. En toen kwam HW mij redden.
Dan rest de vraag: Waarom 1.5 liter cola?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik had binnen 5 minuten een BigkingXXXL menu naar binnen gepropt inclusief 1.5 liter cola
big xxl dealquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan rest de vraag: Waarom 1.5 liter cola?
Nee! Dat geloof ik gelijk. Hij redde mij van de eerste ongemakkelijke minuten die ik altijd heb. Zoals altijd. Moet altijd even wennen enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moest je gered worden van Erik?Maar die is kei lievvvv.
Ja dat zat er bij, serieus een emmer met colaquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan rest de vraag: Waarom 1.5 liter cola?
Hahaha, dat heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Dat geloof ik gelijk. Hij redde mij van de eerste ongemakkelijke minuten die ik altijd heb. Zoals altijd. Moet altijd even wennen enzo.
Bwhehehhe, maakt niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:45 schreef liesje1979 het volgende:
En Myr sorry dat ik door de volle hal riep wie je vriendje was. Ik was gewoon benieuwd.
hietweef toe ze reskjoe!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Dat geloof ik gelijk. Hij redde mij van de eerste ongemakkelijke minuten die ik altijd heb. Zoals altijd. Moet altijd even wennen enzo.
die chick die met hem mee was had wel lekkere borsten zodat ze bijna een heetwief isquote:
Das dan ook al jaren de bijnaam van mijn nicknamequote:
Het IS gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die chick die met hem mee was had wel lekkere borsten zodat ze bijna een heetwief is
ja, gaat ze de volgende keer weer meequote:
van mij mag ze wegblijven van fok als ze de volgende keren wel gewoon langs komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Intronic het volgende:
haha vrouw met tieten op fok doe normaal
hahaahaha onmogelijk xDquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Intronic het volgende:
Redden van mij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
De eerste die ik zag toen ik binnenkwam was overigens Erik. En toen kwam HW mij redden.
Inderdaad zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:52 schreef Intronic het volgende:
geen idee, ik had dr eten beloofd en ze kreeg alleen snacksquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, gaat ze de volgende keer weer mee
Ik neem haar wel mee dan de volgende keer, ik doe dat soort dingen beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, ik had dr eten beloofd en ze kreeg alleen snacks.
Geilquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:54 schreef Patje1987 het volgende:
Mannen met tieten zijn er genoeg op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |