abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108819699
De Baby's

02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 201: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
Tralalalaaa
pi_108819767
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas slaapt al vanaf onze verhuizing, 5 maanden oud, in zijn eigen kamer. Ik wordt wakker van elk geluidje wat hij maakt :') Zelfs wanneer hij daar zelf niet wakker van wordt.
pi_108819772
Waar we het over kruipen, fietsstoeltjes en evt doorslapen hadden!

Laatste paar posts:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef PureEvil het volgende:
Over fietsstoeltjes..Ik heb Bobike stoeltjes, vind ze echt super. Moet alleen nog een windscherm erbij kopen, want dat had ik niet meer. (deze fiets aangeschaft toen Jordy 1 jaar was ofzo, dus dat was toen niet nodig...) Ik heb trouwens een batavus fiets, maar ik vind hem niet zo fijn fietsen. Ik ben echt gewend aan mn gazelle fiets :@

Kleine heeft trouwens lekker geslapen vannacht, gisteravond fles gehad om 23.00, toen allemaal aan het huilen geweest, dus weer een fles rond 00.15. En toen heeft ze geslapen tot 05.30! en daarna weer tot 10 uur. Dus t gaat tot nu toe lekker. Helaas heb ik net wel een speen moeten geven aan dr, want ze was de hele tijd aan het huilen :{
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef Sannne het volgende:
Ow, thanks! Maar je kan een kleine moeilijk dwingen toch? Benieuwd hoe Eetje zich gaat ontwikkelen..
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik heb een beetje het idee dat de meeste kindjes die nu al doorslapen op hun eigen kamertje liggen. Misschien ook omdat je als je er naast ligt, veel sneller reageert op andere signalen dan huilen.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas slaapt al vanaf onze verhuizing, 5 maanden oud, in zijn eigen kamer. Ik wordt wakker van elk geluidje wat hij maakt :') Zelfs wanneer hij daar zelf niet wakker van wordt.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva slaapt ook al bijna heel haar leven (bijna 6 maanden :P ) op haar eigen kamer. Alleen de eerste 2 weken heeft ze bij ons op de slaapkamer geslapen.
En ze slaapt dus mooi niet door :')
Tralalalaaa
pi_108820350
Ja maar dat haalt nog steeds mijn bewering niet onderuit. Alleen dat het andersom dus niet werkt :P

Cynthiaa, is zijn kamertje dan naast jullie kamer? Of is het zo gehorig? Ik hoor echt niet elk geluidje, wel het gehuil maar niet het gesabbel op zijn vingertjes of de kreuntjes of zo.

Midas heeft vandaag zijn eerste fotoshoot gehad. Bij zo'n portrait foto toestand. Fotografe deed het hartstikke leuk dus Midas heeft flink gelachen. Ben benieuwd. Hopelijk zijn ze niet te leuk want anders wil ik toch weer een -veel te dure- foto kopen (1 krijg je gratis).
pi_108820994
Kyara, als ik terugkijk naar die eerste weken, dan pakte ik Daan toch wel vaker een uur voordat hij echt honger had. Omdat hij dan al even wat wakker was en pruttelde. Een uur later was hij dan echt hongerig wakker. Voedde ik hem die 1e keer was hij binnen 2 uur terug, omdat hij niet veel at. Wachtte ik tot hij echt honger had, dan konden we toe met 1 nachtvoeding. Maar lag ik wel een uur wakker te wachten. Vandaar dat we gekozen hebben om hem naar zijn eigen bedje te doen.
pi_108821141
Hier dus precies hetzelfde DF!

Wanneer zijn de andere kindjes naar hun eigen kamertje gegaan?

Ik denk dat Midas nog een klein maandje in zijn wieg past maar daarna past het echt niet meer. Ledikant op onze kamer past niet dus dan moet hij wel naar zijn eigen kamer. Enerzijds vind ik dat wel prettig, inderdaad om wat DF zegt en nu maakt dat wat minder uit maar straks moet ik natuurlijk ook weer aan het werk en dan kan ik mijn slaap eigenlijk niet missen. Maar vind het ook wel weer een stap (het loslaten begint al vroeg zeg maar).
pi_108821212
Evan is volgens mij na 8 weken naar z'n eigen kamer gegaan.
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat de openingspost iets aangepast dient te worden...
pi_108821813
Dat kan je aangeven in het feedback topic, Cleany. Er staat dat we dat zelf niet mogen doen :)

Dan doen de modjes Cleany, dat kan je navragen in het feedback topic :)

quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 14:08 schreef Kyara het volgende:
Ja maar dat haalt nog steeds mijn bewering niet onderuit. Alleen dat het andersom dus niet werkt :P

Cynthiaa, is zijn kamertje dan naast jullie kamer? Of is het zo gehorig? Ik hoor echt niet elk geluidje, wel het gehuil maar niet het gesabbel op zijn vingertjes of de kreuntjes of zo.

Midas heeft vandaag zijn eerste fotoshoot gehad. Bij zo'n portrait foto toestand. Fotografe deed het hartstikke leuk dus Midas heeft flink gelachen. Ben benieuwd. Hopelijk zijn ze niet te leuk want anders wil ik toch weer een -veel te dure- foto kopen (1 krijg je gratis).
Zijn kamer is naast die van ons.. Best gehorig inderdaad, oud huis O+ O+ O+
pi_108821972
ja, hier zit er nog een gang tussen en geisoleerde nieuwbouw. Als hij over gaat dan laten we de deuren wel open. Moeten we alleen de katten opsluiten (gaan ze niet leuk vinden),

Misschien vanaf volgende week overdag laten wennen aan zijn ledikantje en dan 's nachts nog wel even in zijn wieg bij ons. Ben ook bang als ik te lang wacht, het dan echt niet meer past en dan moet ie al aan zoveel dingen wennen omdat ik dan ook weer aan het werk ben.
pi_108822159
Kijk eens wat een verschil! :o
Zit niet eens een hele maand tussen... *slik* mijn vent wordt grooooot! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108822437
Hij is leuk Cyntiaa O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108822491
Dankje :@ (Dat vinden ze op het kdv ook, hij is het favoriete speelkameraad van de andere kindjes)

Wat heeft Puck trouwens een bos haar! :o Ik hoop dat Cas ook zulk mooi lang haar krijgt *;
pi_108822719
Dat gaat snel Cynthiaa

Ean is ook bij veel kinderen favoriet. Bij de gastouder zit een kindje en als Ean binnenkomt is het 1e wat hij roept ean en dan heel blij. Als ik ean kom halen en hij ziet mij is het mama ean en loopt hij naar ean om te vertellen dat ik er ben. Bij de andere kinderen doet hij dat niet. En ean's nicht is ook helemaal in d'r sas met d'r. die wilde laatst niet met d'r moeder mee. Nee zei ze ik blij bij ean op de bank zitten. En ze bleef ook echt zitten terwijl d'r moeder met d'r zusje naar de auto liep.
pi_108822779
Cas is lief O+

Mijn baby slaapt vanaf haar geboorte in onze kamer. Eerste 6 weken met ons in bed en daarna in haar ledikant naast mijn kant. Ik vind het zeer prettig zo.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108822793
Hij heeft ook een innemende vrolijke blik en je ziet heel duidelijk dat hij de lengte in gaat nu O+

Puck gaat morgen voor het eerst naar de kapper zelfs! Het hangt in zijn ogen en ik wil ook geen matje ;) Maar heb je papa foto's gezien Cyntiaa? Die heeft voor een man ook een behoorlijke bos.
The way you rock'n'roll
pi_108822935
Cas O+
pi_108822953
Ik weet niet of ik die gezien heb! Die staan vast wel op fb hé?! :)
Voor het eerst naar de kapper! Leuk zeg.. Gaat hij vast heel interessant vinden!

Edit! Fb gecheckt en inderdaad! Wat een kop met haar hebben jouw mannen zeg! Ennuh, knappe vent ook die van jou! (8>
pi_108823200
Dank je. Ik vind hem zelf ook wel te pruimen :7

Ik ben bang dat het haar scheef eindigt bij de kapper. Stil zitten is niet zijn sterkste kant :')

Hier slaapt Puck trouwens bij ons en niet door :+
The way you rock'n'roll
pi_108823329
Ook hier geen doorslaper, wel een gezellige slaper, tegen mama aangeplakt :)

Ik ben toch altijd een beetje jaloers op baby's met bos haar! Zo leuk dat E dr haar nu eindelijk wat groeit. Maar het zijn piekjes hoor..

Cyntiaa leuk dat je op mn fb staat :)
pi_108823427
FB is minstens net zo leuk als Fok! :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:22:30 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108823470
Wat een verschil Cynthiaa!

Wat leuk FR!

Bij jullie past er dus wel een ledikant in de slaapkamer bitterend? Dat scheelt al. Past hier echt niet :N
pi_108823478
Jah, daar kunnen we helemaal onbeperkt onze kinders spammen haha!
pi_108823603
Kyara ja tegen mijn bed geplakt...ik kan er amper in of uit mijn bed :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108823633
Ean heeft echt amper haar. Ik had zelf ook amper haar en wat ik had was heel erg blond.
Ik had zo gehoopt dat ean het haar van mijn vader zou erven maar helaas.
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:26:59 #25
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108823647
ja, zo staat hier ook al de wieg tegen het bed. Kan er via het voeteneind uit. Maar ledikant is te breed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')