abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108812923
Na een half seizoen voetballen zijn mijn huidige predators helaas alweer aan vervanging toe. Ik heb tot op heden altijd Adiddas gebruikt en ben ook erg te spreken over de meeste schoenen die ze uitbrengen. Predator/copa mundial etc, allemaal top schoenen. Adidas zit in het algemeen meestal het beste gezien mijn voetvorm.

Mijn huidige predators zijn prima schoenen alleen vind ik ze een beetje klunzig en zwaar, daardoor is mijn interesse gewekt voor de Adidas F-line.

Zijn er mensen die momenteel met de Adidas F50 spelen? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen met deze schoen? Wat raden jullie wel aan of niet? Of heb je toch een alternatief?

En liever niet met andere schoenen komen zoals Nike want die schoenen heb ik als eens gehad en zitten niet lekker aan mijn voeten...

Bedankt! :*
pi_108813574
Ja dat kan ik je wel.
Ik heb ook altijd nop Predators gespeeld en ben toen ook een keer overgegaan op de F50. Dat was een jaar of twee geleden toen de F50 nog niet de AdiZero was. De F50 had toen ongeveer dezelfde pasvorm als de Predator. Ik vond het een fijne schoen die makkelijk te onderhouden was.
Na de "normale F50" kwam Adidas met de AdiZero. Die heb ik toen ook gekocht maar dat vond ik helemaal niets. Ik vond het een stugge schoen waar ik blaren op mijn hakken van kreeg. Ik kreeg last van mijn wreef en heb daardoor een paar wedstrijden niet kunnen spelen door telkens opspelende pijn aan mijn wreef. Ik heb ze toen op marktplaats verkocht.

Het is mijn type schoen zeker niet. En dat ze lichter zijn heb ik nooit als een voordeel ondervonden. Ik heb op al deze versies gespeeld met het type van 180 euro.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108814764
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Guidetti het volgende:
Ja dat kan ik je wel.
Ik heb ook altijd nop Predators gespeeld en ben toen ook een keer overgegaan op de F50. Dat was een jaar of twee geleden toen de F50 nog niet de AdiZero was. De F50 had toen ongeveer dezelfde pasvorm als de Predator. Ik vond het een fijne schoen die makkelijk te onderhouden was.
Na de "normale F50" kwam Adidas met de AdiZero. Die heb ik toen ook gekocht maar dat vond ik helemaal niets. Ik vond het een stugge schoen waar ik blaren op mijn hakken van kreeg. Ik kreeg last van mijn wreef en heb daardoor een paar wedstrijden niet kunnen spelen door telkens opspelende pijn aan mijn wreef. Ik heb ze toen op marktplaats verkocht.

Het is mijn type schoen zeker niet. En dat ze lichter zijn heb ik nooit als een voordeel ondervonden. Ik heb op al deze versies gespeeld met het type van 180 euro.
Hi, bedankt voor je reactie. Kwamen die blaren door het materiaal dat in de nieuwe Adizero is gebruikt of echt meer door de pasvorm? Ik heb altijd ontzettende last gehad van blaren bij Nikes etc die syntetisch materiaal gebruiken. Bij Adidas nooit gehad.
pi_108814933
waarom blijf je niet gewoon op de Copa Mundial spelen? beste schoen ever
pi_108815040
Ik speel al jaren op copatjes. Ben niet zo gecharmeerd van die felle kleurtjes. Als m'n directe tegenstander er op loopt, vreet ik hem op :D

Ik zeg gewoon copatjes halen, gaan zo 3 seizoenen mee :)
langer dan die plastic zooi
pi_108815118
Ben het helemaal met jullie eens wat betreft de copa's, maar mijn voeten vallen daar nét niet lekker in in de breedte. Helaas kreeg ik daardoor last van enkel klachten, dat is dus voor mij de reden dat ik geen copas meer gebruik.

Kleurtjes boeien mij niet, ik kijk vooral naar gevoel en pasvorm!
pi_108815163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:54 schreef Quantic het volgende:
Kleurtjes boeien mij niet, ik kijk vooral naar gevoel en pasvorm!
Dan zeker geen AdiZero nemen
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108815169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef Blupp het volgende:
waarom blijf je niet gewoon op de Copa Mundial spelen? beste schoen ever
Niet al te best voor je voeten, maargoed. Sowieso altijd echt leer. Speelt zoveel lekkerder naar mijn mening. Nadeel is dat het relatief zwaar is.
pi_108815193
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat hij kijkt naar gevoel en pasvorm. Dan mogen ze bij wijze van spreken nog paars met groene stippen zijn.
pi_108815196
Dan moet je eens Puma king (geloof ik) proberen. Copa's maar dan net wat breder :)
pi_108815245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef woozi het volgende:
Dan moet je eens Puma king (geloof ik) proberen. Copa's maar dan net wat breder :)
Heb zelf de Nike Total 90 Legend en heb een hele hoge en brede voet (iig te breed voor copa mundial e.d.). Kost wat, heb je wat. Speel er al 1,5 seizoen op en beginnen nu pas kapot te gaan. Geweldig soepel leer. Al hebben ze in de nieuwe versies alweer nep leer gebruikt geloof ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 11:59:23 ]
pi_108815602
Die heb ik ook nog gepast, zijn hele brede schoenen idd.
Maar ik ben het wel met TS eens, ik heb ook ooit eens op nike gespeeld en daar ben ik gelijk op afgeknapt. Verder nooit wat anders dan adidas gehaald. met m'n vorige copa's heb ik 3.5 seizoen gespeeld, en dan nog wel op kunstgras! :P
pi_108815722
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat hij kijkt naar gevoel en pasvorm. Dan mogen ze bij wijze van spreken nog paars met groene stippen zijn.
pi_108817795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef woozi het volgende:
Dat gaat niet werken, copa's zijn juist al net een tikkie te breed ter hoogte van mijn enkel.
pi_108817807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies.... :)
pi_108817910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:03 schreef Quantic het volgende:

[..]

Precies.... :)
Dat heb ik nou al drie keer gezegd: dan zeker geen AdiZero nemen.

Pasvorm is kut
pi_108818251
Oh je wil juist smallere :P
Heb je al lotto's gepast?
pi_108818303
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat heb ik nou al drie keer gezegd: dan zeker geen AdiZero nemen.

Pasvorm is kut
Oké helder, had er overheengelezen, excuus!
pi_108818531
Ik zou niet eens weten wat voor merk schoenen ik speel, het maakt me ook eigenlijk geen fuck uit, zolang het maar geen schroefnoppen zijn :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_108818565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef raptorix het volgende:
Ik zou niet eens weten wat voor merk schoenen ik speel, het maakt me ook eigenlijk geen fuck uit, zolang het maar geen schroefnoppen zijn :+
Wat is er mis met schroefnoppen? Raak je ze kwijt?
pi_108818669
quote:
19s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wat is er mis met schroefnoppen? Raak je ze kwijt?
Ja, zelfs na heel goed vastdraaien.
pi_108818879
Hoe kan je nou niet weten op wat voor merk je speelt :')
pi_108819394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef woozi het volgende:
Hoe kan je nou niet weten op wat voor merk je speelt :')
Het boeit me gewoon niet, als ze maar zwart zijn.
pi_108834428
Verder niemand? :)
pi_108855168
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Quantic het volgende:
Verder niemand? :)
Laatste bump :)
pi_108855628
Ik heb de Adidas predators altijd het fijnste gevonden, gewoon de standaard zwart/rood/witte uitvoering. Komt volgens mij ieder jaar weer een nieuw model van uit. Erg soepele schoen.

Die F50 zien er nogal plastic uit en lijken me zo op het eerste oog niet gemaakt voor het comfort/langdurig meegaan maar meer voor de uitstraling.
pi_108944043
Heb de F50 gelaten voor wat het is en ben voor de Adipure 11Pro gegaan, lekker schoentje!
pi_108944272
Zijn dit F50?

Dan moet je die hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')