Mensen die denken dat hun elfde vinger een garnaaltje isquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Mensen die denken dat hun garnaaltje een vinger is
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, dan ging ik wel naar het vrouwentoilet.
TS is trannyquote:
TS is een bolletjes-slikkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:28 schreef HunterSThompson het volgende:
Als je drie keer in de week naar LA vliegt kan je daar toch beter aaneengesloten blijven? Beter plannen mien jong.
maar dan een mannelijke, en dat zijn zonder uitzondering altijd hommo's. Nohommo.quote:
qftjequote:Op woensdag 7 maart 2012 09:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar dan een mannelijke, en dat zijn zonder uitzondering altijd hommo's. Nohommo.
Nou die pot is wel zo ongeveer helemaal afgedekt en daarmee ontoegankelijk geworden als ik erop zit, dus hoe zie je dit voor je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Zouden ze het ook doen als ze zitten te schijten?![]()
Geen uitzondering mogelijk idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar dan een mannelijke, en dat zijn zonder uitzondering altijd hommo's. Nohommo.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef Samsonneke het volgende:
Gewoon je hoofd naar de urinoir buigen en de spuug heerlijk opslurpen. Daarna nog even gorgelen en slikken maar.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:09 schreef CaptainCookie het volgende:
TS heeft een elfde vinger ipv een derde been
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:16 schreef luckass het volgende:
TS heeft praatjes maar speelt gewoon de hele dag Flight Simulator.
Nee, ik ben gewoon drukbezetquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:16 schreef luckass het volgende:
LA is 11 uur vliegen. Ik snap wel dat de gemiddelde student niet weet wat werken is en liever lui is dan moe, maar hardwerkende mensen bestaan nog hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
Dus jij vliegt 6 dagen per week, waarvan er 3 naar LA zijn. Dan vind ik het knap dat je zoveel op fok post. Ik neem aan dat je ook nog moet slapen, moet eten, werken en soms zelfs sociaal doen. Hoe kom jij aan die extra uurtjes per week?
Doe jij eens voor de TS opkomen.quote:
Als er geen pispot meer over is waar moet je het dan kwijtquote:Doe jij eens voor de TS opkomen.Spugen in het toilet is net zoiets als urineren in de wasbak
Je herkent jezelf dus hierin en bent ook zo'n ordinaire spugerquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een ontzettende trieste kutklacht dit
wijfboi.
Duh wie nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je herkent jezelf dus hierin en bent ook zo'n ordinaire spuger
Dan komt die slijm weer in mijn keel, zo kan ik bezig blijven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Niet, gewoon zoals alle vrouwen doorslikken
Daar is het ook voor gemaakt, om te smerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan komt die slijm weer in mijn keel, zo kan ik bezig blijven.
Elke man doet dat, overigens niet alleen bij urinoirs.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je herkent jezelf dus hierin en bent ook zo'n ordinaire spuger
Wat smeren, mijn keel is toch geen broodje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Daar is het ook voor gemaakt, om te smeren
Idd, gewoon doorslikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Daar is het ook voor gemaakt, om te smeren
Geen sapstengel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Jouw benaming "elfde vinger" verraadt wel direct de grootte van je penis. Die van mij noem ik altijd derde been.
Mijn post van echt nog niet eens 3 min geleden herformulerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
Jouw benaming "elfde vinger" verraadt wel direct de grootte van je penis. Die van mij noem ik altijd derde been.
TS denkt dat wanneer je in het toilet spuugt dat de urinespetters in het rond vliegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:52 schreef themole het volgende:
Liever op de toilet dan op straat, verder is spuug niet viezer dan urine.
Dat is enkel bij helicopteren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
TS denkt dat wanneer je in het toilet spuugt dat de urinespetters in het rond vliegen.
Topics doorlezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mijn post van echt nog niet eens 3 min geleden herformuleren
Ja en dan maak ik er een foto van en dan zeg je dat ie van mn rijke oom is zeker. Vind het wel goed met jequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:59 schreef PierreTT het volgende:
Pics van je Platinumcard als bewijs trouwens
Nee hoor, heb er zelf ook een namelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja en dan maak ik er een foto van en dan zeg je dat ie van mn rijke oom is zeker. Vind het wel goed met je
Jij drinkt je pis op?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:02 schreef AhmedJaret het volgende:
sowieso bij een urinoir pissen, focking smerig, valt me tegen s1nn3rz
Ik heb soms geen keuze mattie. Ook mensen van adel, zoals ik, ontkomen niet aan het gebruik van faciliteiten gemaakt voor de paupers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:02 schreef AhmedJaret het volgende:
sowieso bij een urinoir pissen, focking smerig, valt me tegen s1nn3rz
Dat maakt jou een pauper in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb soms geen keuze mattie. Ook mensen van adel, zoals ik, ontkomen niet aan het gebruik van faciliteiten gemaakt voor de paupers.
gr gr
Omdat ik zoveel vlieg heb ik geen tijd om te werken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom vlieg je dan zoveel? Familie? School? Vrouwen? Drugs?
nee ik pis zittend of hou het op, ben toch geen beest die pist in een bak aan de muur zonder te vegen EN OVERAL SPETTERTquote:
Ik heb geen vragen meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel vlieg heb ik geen tijd om te werken.
Je bent gewoon altijd high van de crack zeker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel vlieg heb ik geen tijd om te werken.
Ja die van mij is gewoon een miniding. Ik heb niet de behoefte om over mijn 11e vinger op te scheppen, dit in tegenstelling tot alle andere mannen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef loveyourlife het volgende:
11e vinger? Dan is ie wel heeeeel klein zeg.
Crack is voor mensen zonder doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon altijd high van de crack zeker.
Je kleine jodokus gaan projecteren op anderenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja die van mij is gewoon een miniding. Ik heb niet de behoefte om over mijn 11e vinger op te scheppen, dit in tegenstelling tot alle andere mannen.
Jij spuugt ook drie keer tussen de lakens terwijl je paardengeluiden maakt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef BzP het volgende:
Als je spugen in een gore urinoir al vies vind, wtf voor een saai figuur moet je dan tussen de lakens zijn?
Aahw, gelukkig ben je eerlijk ipv op te scheppen over je ding. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom jongens daarover opscheppen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja die van mij is gewoon een miniding. Ik heb niet de behoefte om over mijn 11e vinger op te scheppen, dit in tegenstelling tot alle andere mannen.
Die mensen hebben juist doorzettingsvermogenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Crack is voor mensen zonder doorzettingsvermogen.
Jij maakt paardengeluiden tussen de lakens?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij spuugt ook drie keer tussen de lakens terwijl je paardengeluiden maakt?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij maakt paardengeluiden tussen de lakens?
Jij bent vast een dekhengst.
Doen we niet. Waarom scheppen vrouwen altijd op over de hoeveelheid pikken dat ze hebben geabsorbeerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Aahw, gelukkig ben je eerlijk ipv op te scheppen over je ding. Ik heb trouwens nooit begrepen waarom jongens daarover opscheppen.
Woon je in een kamp ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doen we niet. Waarom scheppen vrouwen altijd op over de hoeveelheid pikken dat ze hebben geabsorbeerd?
Friendzoned.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Woon je in een kamp ofzo![]()
De dames die ik ken zijn eckte prinsesjes en gedragen zich ook zo. Die gaan echt niet voor de meeste mannen in bed. Die willen een goed gesprek, knuffelen en iemand die hun tassen draagt tijdens het shoppen.
Ik kom wel aan mn trekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij spuugt ook drie keer tussen de lakens terwijl je paardengeluiden maakt?
Weer die standaard term van iemand die niet weet hoe hij een vrouw het hof dient te makenquote:
Diende als voorbeeld om aan te tonen dat haar vraag net zo onzinnig was als het mijne,quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De dames die ik ken zijn eckte prinsesjes en gedragen zich ook zo. Die gaan echt niet voor de meeste mannen in bed. Die willen een goed gesprek, knuffelen en iemand die hun tassen draagt tijdens het shoppen.
sinds wanneer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
LA is 11 uur vliegen. Ik snap wel dat de gemiddelde student niet weet wat werken is en liever lui is dan moe, maar hardwerkende mensen bestaan nog hoor
Sinds je de wind mee of tegen hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sinds wanneer?
Toen ik er heen ging was het 9uur
hmm dan heb ik elke keer wind mee gehad denk ikquote:
Nadat ik op jou gespuugd heb wel ja.quote:
De pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:46 schreef Zero17 het volgende:
Een pot die is bedoeld om te schijten en pissen en dan gaat TS zeiken over iemand die er in roggelt.
Alleen op Fok.![]()
Gelukkig kun jij het bijzonder goed verbloemen dat jij interessant aan het doen bentquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik vlieg gemiddeld 3x in de week naar LA, 2 x in de wee naar London en 1x naar Instanbul en op elk vliegveld kom ik ze altijd tegen. Het is dus kennelijk een wwereldwijd fenomeen.![]()
Mannen die nog nooit in de wasbak gezeken hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Doe jij eens voor de TS opkomen.Spugen in het toilet is net zoiets als urineren in de wasbak
Naast Kankeraquote:
De ietwat oudere mensen kennen het waarschijnlijk nog als Constantinopel.quote:
Nee, dat is Istanbul. Geen Instanbul.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De ietwat oudere mensen kennen het waarschijnlijk nog als Constantinopel.
Soms is dat noodzakelijk als je eens een keertje iets anders mag proberen en je hebt geen glijmiddel bij de hand...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TS heeft het wel is geprobeerd maar spuugt steeds op zijn eigen piemel.
Verklaar je eens nader.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De dames die ik ken zijn eckte prinsesjes en gedragen zich ook zo. Die gaan echt niet voor de meeste mannen in bed. Die willen een man met heel veel geld.
Want je wil voornoemde penis daar niet mee confronteren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:07 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik kom het ook wel regelmatig tegen bij feesten. Dan wil ik mijn lekkere stevige penis eruit halen en kijk ik in dat plas plasje en dan zie je er allemaal kwijl in drijven
Kwijl er dan in VOORDAT je doorspoelt
Kom 1 op 1 danquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want je wil voornoemde penis daar niet mee confronteren?.
Ik tref nogal wat gayness aan in dit topic hoor.
Spuit 11.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef The-National-Hero het volgende:
Verkapt 'kijk mij veel reizen, im so fabulous' topic
quote:
Mensen die reizen met het vliegtuig bijzonder vinden zitten er denk ik gewoon te weinig in. Het is net zoals met de bus gaan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef The-National-Hero het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, snap daarom ook nooit waarom het beroep van piloot/stewardess zo wordt opgehemeld. Laat staan waarom er op toeristenvluchten wordt geklapt voor de piloot.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die reizen met het vliegtuig bijzonder vinden zitten er denk ik gewoon te weinig in. Het is net zoals met de bus gaan hoor
Reizen is ook zo bijzonderquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef The-National-Hero het volgende:
Niet. Spugen is een teken van te weinig opvoeding.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:08 schreef Swiffer het volgende:
Waar moeten ze dan spugen? In je gezicht?
Een rochel laat zich niet altijd goed richten.Of je spuugt per ongeluk op je pik óf je laat een glimmende eierdooier achter op rand van de pot.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:52 schreef Swiffer het volgende:
Ik vind het juist getuigen van opvoeding om dit op de wc te doen, en bijvoorbeeld niet buiten.
Nee, ts heeft liever dat kots her en der verspreidt ligt over de vloer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Je mag wel in een toilet schijten maar er niet op spugen?
Net zoals misplaatste hoogmoed. Oh wacht, kijk eens aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Niet. Spugen is een teken van te weinig opvoeding.
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Weer die standaard term van iemand die niet weet hoe hij een vrouw het hof dient te maken______!
En overigens, wat is dit nou weer voor vergelijking.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Spugen in het toilet is net zoiets als urineren in de wasbak
Raar dan dat je op scholen het rookgedeelte stampvol ziet liggen met rochels. De wc zal wel te ver zijn of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:00 schreef bouwfraude het volgende:
Het zijn vooral rokers die in de pot rochelen.
Het teer, roet en andere onverbrande delen moeten toch ergens blijven.
Je staat er zelf in te zeiken, wat bazel je nou?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Waar ik kom om mijn elfde vinger uit te laten, overal zijn van die viespeuken die naast je staan en even in het urinoir moeten spugen![]()
Dan hoor je echt een extra plop naast het pisgeluidDit moeten toch echt mensen zijn zonder manieren?
Zouden ze het ook doen als ze zitten te schijten?
![]()
Ik vlieg gemiddeld 3x in de week naar LA, 2 x in de wee naar London en 1x naar Instanbul en op elk vliegveld kom ik ze altijd tegen. Het is dus kennelijk een wwereldwijd fenomeen.![]()
Mannen die geen manieren kennen en in de pot spugen
deze man snaptquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:47 schreef Zero17 het volgende:
Sowieso altijd een rochel droppen als je ladderzat boven een urinoir hangt in de club.
teken van slechte opvoeding dusquote:
Tis gewoon een aandachtshoer, dat is gewoon een term en heeft niets met opvoeding te maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:09 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
teken van slechte opvoeding dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |