Ja vind het niet zo tof, marktplaats tuig!!!quote:
je bent weze kijken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:04 schreef lipper het volgende:
Slotje aub.
Eigenaar heeft de boot verkocht aan iemand die meer bood en hem meteen kwijt kon.
Ik weet het nog niet, misschien koop ik wel een nieuwe computer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Onverwachte wending in dit topic![]()
Maar ik neem aan dat je vrolijk verderzoekt
Tsja, voor de volgende keer maar weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef T42 het volgende:
[..]
je bent weze kijken?
volgende keer soort contraktje maken dat je een overeenkomst hebt. doen ze wel eens bij mij als ze een auto kopen
Ik ga misschien een computer bouwen, je ziet vanzelf wel een topic verschijnen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:24 schreef jdel het volgende:
Balen zeg.
Had deze wending niet verwacht.
Maar als je het echt zo leuk lijkt dan gewoon verder zoeken hoor.
Het was of of en nu kan ik een leuke computer gaan maken. Ik was van plan om mijn avonden wat beter te gaan besteden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:02 schreef the85mc het volgende:
Tsja varen, computeren. Het is bijna allemaal hetzelfde. Als je je best doet kun je met beide surfen... Geen andere boot/opknapper?
Ik zit altijd een beetje te kijken naar opknap sloepen. Maar ik heb de tijd (en geld) niet om er serieus werk van te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop