quote:
Hoe bedoel je dat?
Heb je er hele slechte ervaringen mee gehad?

(Dat kan ik me eerlijk gezegd heel goed voorstellen, al heb ik het nog nooit gedaan)
Het hangt er denk ik ook weer heel erg vanaf of het een goede psycholoog is

Eerlijk gezegd lijkt het me een heerlijk gevoel om egt zo vrij te zijn dat je egt zelfmoord DURFT te plegen wanneer jij dat wil, want pas dan ben je egt vrij

Je hebt het "leven", daartussen zitten Angst, Schaamte, Woede en alles wat je maar kan bedenken wat kut is, en daarboven zitten alle lekkere dingen wat je uiteindelijk weer terug trekt naar het kutte, daarbovenop zit het laatste ingrediënt.. de mensen die verdoemt zijn om van je te houden en wat volgens de meeste "jou dus een slecht mens maakt ALS je zelfmoord pleegt".. wat het allemaal nog wat misselijkmakender en depresiever maakt.
Oja, en dan heb je ook nog het feit dat mensen in zijn geheel allemaal als je diep in hun hart kijkt, eigenlijk gewoon arrogant, en gewoon uuh ja ik ken de woorden er niet voor omdat ik waarschijnlijk te dom ben. Nou ja daar gaat het niet om, kort gezegd is het allemaal een teleurstelling, allemaal heel zielig, ik ben ook een slecht mens, ik ben te negatief, alles wat ik wil is me gewoon goed voelen en anders gewoon niet bestaan. Ik ben het al LANG zat, waarom moet mij alles dwars zetten?
Waarom moet ik me straks weer wat kutter voelen omdat iemand hier op het forum iets neerzet wat niet leuk is, iets wat slechte bedoelingen heeft.. of goede bedoelingen maar iets wat niet nuttig voor me is?
Ik weet het er zijn veel ergere dingen blablabla, ja duh natuurlijk

Ik ben gewoon ook net zoals de meesten, teveel op mezelf gericht en zuur te veel. ik ben maar een mens en meer ben ik niet. Uiteindelijk sta je overal alleen voor hellaas pindakaas, ik ben niet iemand die overal scheit aan kan hebben jammer genoeg.
voor iedereen die ook maar iets zegt waardoor ik me bewust slechter door moet voelen; ik scheit in je beker met melk ok?
[ Bericht 9% gewijzigd door Anofackingniem op 07-03-2012 20:32:30 ]