abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108799865
Hallo,

Uuh ik vind het zelf best wel onprettig om op een forum hier over vragen te stellen of er over te praten op deze manier, maar ok ik ben het nu al aan het doen :P

Maar goed, dit is dus mijn situatie:

Ik heb altijd een EXTREEM, en dan bedoel ik ook een EXXXTREEEEEM gevoel van euforie meteen na mastruberen, als ik het doe in mijn bed, en ja ik doe het wel op een hygiënische manier maar goed daar gaat het niet om :P

Echt gewoon niet te beschrijven, is dit gevoel wat mensen voelen als ze super high zijn?
Dan kan ik me echt HEEL goed voorstellen dat sommige mensen supersnel verslaafd zouden kunnen raken aan bepaalde drugs.

Ik weet niet hoe ik het goed kan omschrijven, het voelt alsof alles, alle stress, spanning, rot gevoelens, enzovoort, en dan bedoel ik ook echt ALLES, even weg gaat! Ineens voel ik me heel gezellig, warm, en meer dan super gezond. Ik heb altijd de zelfde gedachte in deze momenten; het is Zondag, ik ga naar beneden, en neem de dag door met mijn ouders en broers (met een perfect gevoel) en dan is er ook nog het gevoel wat gewoon onmogelijk is om te beschrijven.

Ik snap dit niet, waarom voel ik me dan ZO goed, ik geloof echt dat dit zo ongelofelijk overdreven is dat het gewoon "niet klopt" of zo.. echt.. raar, ik weet het echt niet meer. Het liefst zou ik het de hele tijd willen doen na elke 3 minuten :P

Ja, sorry zoals het hele verhaal getiept is klinkt het allemaal hartstikke kinderachtig, maar ik ben gewoon een jongen van 19 met een beperking voor uitleg, spelling etc.. eigenlijk ben ik gewoon slecht in het hele "communicatie gebeuren".. en ik ben lui.. dus negeer het gewoon maar :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:51:02 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_108799946
"mastruberen" :')
wat is dit
pi_108800053
xtc heb ik ook goede verhalen over gehoord
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:54:02 #4
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_108800103
Heb ik ook hoor :')
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:54:09 #5
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_108800114
Inderdaad xtc innemen half uur voor het rampestampen.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:55:50 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_108800202
Je zou eens moeten proberen te neuken.
Yankee go home!
pi_108800246
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef remlof het volgende:
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:58:34 #8
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108800334
je eerste orgasme or wud?
pi_108800596
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef Life2.0 het volgende:
je eerste orgasme or wud?
Nee, gewoon de ouderwetse techniek hellaas :P
Man ik ben veel te schijterig om een vriendin te krijgen op het moment, dat heb je met een sociale fobie heh hellaas pindakaas ;)

Daarom ben ik ook te bang om gewoon me echte gegevens te gebruiken voor dit forum, en om echt een "leven" te zoeken.
Toch jammer dat er geen magische anti angst pilletjes bestaan zonder dat je er depri van word en dood van gaat :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Anofackingniem op 06-03-2012 22:08:13 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:19:18 #10
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_108801455
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:55 schreef remlof het volgende:
:D
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:31:52 #11
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_108802084
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef Anofackingniem het volgende:

[..]

Nee, gewoon de ouderwetse techniek hellaas :P
Man ik ben veel te schijterig om een vriendin te krijgen op het moment, dat heb je met een sociale fobie heh hellaas pindakaas ;)

Daarom ben ik ook te bang om gewoon me echte gegevens te gebruiken voor dit forum, en om echt een "leven" te zoeken.
Toch jammer dat er geen magische anti angst pilletjes bestaan zonder dat je er depri van word en dood van gaat :P
Autisme of wat?
pi_108802505
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Autisme of wat?
Dat zegt iedereen, dat kan maar ik heb nooit een psychose gehad tot nu toe, of.. niet dat ik weet in iedergeval. Maar ja, dan krijg je een diagnose voor SchizomanischFackingGeschift syndroom en krijg je een doos met pillen mee en een "therapie" die "werkt" hihi :P
pi_108802649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef Anofackingniem het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen, dat kan maar ik heb nooit een psychose gehad tot nu toe, of.. niet dat ik weet in iedergeval. Maar ja, dan krijg je een diagnose voor SchizomanischFackingGeschift syndroom en krijg je een doos met pillen mee en een "therapie" die "werkt" hihi :P
Volgens mij horen psychoses ook niet bij autisme, of bedoel je dat niet? :?
pi_108802924
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Lovefoxxy het volgende:

[..]

Volgens mij horen psychoses ook niet bij autisme, of bedoel je dat niet? :?
Nah ok ik overdrijf wat :P
Je hoeft inderdaad niet meteen een psychose te hebben gehad, maar als ik echt autistisch ben, dat betekent toch dat ik daar niet beter van kan worden maar alleen ondersteund kan worden om er mee om te gaan?

Kijk, van mij mogen ze mij wel medicijnen geven en doen wat ze willen, maar dat doe ik niet, omdat ik mijn ouders dan teleur gesteld moet zien :(
En dan laat ik zien dat ik het heb "opgegeven" en worden ze nog verdrietiger van :P
pi_108802970
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Autisme of wat?
Wel heel simpel om alles gelijk autisme te noemen :')
pi_108803134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef fcktopper het volgende:

[..]

Wel heel simpel om alles gelijk autisme te noemen :')
Ja inderdaad, stikker er op en wuallah, hier zijn je medicijnen.. "om de dag door te komen", dat zou mooi zijn voor misschien 2 of 3 jaar :P
pi_108803210
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:53 schreef Anofackingniem het volgende:

[..]

Ja inderdaad, stikker er op en wuallah, hier zijn je medicijnen.. "om de dag door te komen", dat zou mooi zijn voor misschien 2 of 3 jaar :P
Medicijnen zijn vaak geen goede oplossing. Maar als je echt, zoals je zelf zegt, een sociale fobie hebt is therapie misschien wel een optie?
pi_108803362
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:55 schreef Lovefoxxy het volgende:

[..]

Medicijnen zijn vaak geen goede oplossing. Maar als je echt, zoals je zelf zegt, een sociale fobie hebt is therapie misschien wel een optie?
We zijn al een Cognitieve gedrags therapie groep aan het zoeken deze paar weken, maar ik ook hiervan moet ik geen wonderen verwachten. En over medicijnen gesproken, mijn moeder is HEEL erg tegen drugs enzo, dat kan ik me natuurlijk wel wat voorstellen :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 17:21:34 #19
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_108828430
Its Anofackingniem world.

Nobody can get there and nobody understands it.
pi_108828840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:55 schreef Lovefoxxy het volgende:

[..]

Groepstherapie + sociale fobie = zelfmoord
pi_108835576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef fcktopper het volgende:

[..]

Groepstherapie + sociale fobie = zelfmoord
Hoe bedoel je dat?
Heb je er hele slechte ervaringen mee gehad? :P (Dat kan ik me eerlijk gezegd heel goed voorstellen, al heb ik het nog nooit gedaan)

Het hangt er denk ik ook weer heel erg vanaf of het een goede psycholoog is :P
Eerlijk gezegd lijkt het me een heerlijk gevoel om egt zo vrij te zijn dat je egt zelfmoord DURFT te plegen wanneer jij dat wil, want pas dan ben je egt vrij :O

Je hebt het "leven", daartussen zitten Angst, Schaamte, Woede en alles wat je maar kan bedenken wat kut is, en daarboven zitten alle lekkere dingen wat je uiteindelijk weer terug trekt naar het kutte, daarbovenop zit het laatste ingrediënt.. de mensen die verdoemt zijn om van je te houden en wat volgens de meeste "jou dus een slecht mens maakt ALS je zelfmoord pleegt".. wat het allemaal nog wat misselijkmakender en depresiever maakt.

Oja, en dan heb je ook nog het feit dat mensen in zijn geheel allemaal als je diep in hun hart kijkt, eigenlijk gewoon arrogant, en gewoon uuh ja ik ken de woorden er niet voor omdat ik waarschijnlijk te dom ben. Nou ja daar gaat het niet om, kort gezegd is het allemaal een teleurstelling, allemaal heel zielig, ik ben ook een slecht mens, ik ben te negatief, alles wat ik wil is me gewoon goed voelen en anders gewoon niet bestaan. Ik ben het al LANG zat, waarom moet mij alles dwars zetten?

Waarom moet ik me straks weer wat kutter voelen omdat iemand hier op het forum iets neerzet wat niet leuk is, iets wat slechte bedoelingen heeft.. of goede bedoelingen maar iets wat niet nuttig voor me is?

Ik weet het er zijn veel ergere dingen blablabla, ja duh natuurlijk :P
Ik ben gewoon ook net zoals de meesten, teveel op mezelf gericht en zuur te veel. ik ben maar een mens en meer ben ik niet. Uiteindelijk sta je overal alleen voor hellaas pindakaas, ik ben niet iemand die overal scheit aan kan hebben jammer genoeg.

voor iedereen die ook maar iets zegt waardoor ik me bewust slechter door moet voelen; ik scheit in je beker met melk ok? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Anofackingniem op 07-03-2012 20:32:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')