Neequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Ja, als je ziet wat een duo hij gaat worden met vBommel
Bert heeft oog voor echte klasse, Clasie komt net kijken. Verloor de strijd in Eindhoven van Strootman.
Wat voor wedstrijd heb jij zitten kijken vorige week dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Ja, als je ziet wat een duo hij gaat worden met vBommel
Bert heeft oog voor echte klasse, Clasie komt net kijken. Verloor de strijd in Eindhoven van Strootman.
PSV - Feyenoord en jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd heb jij zitten kijken vorige week dan?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
Heeft werkelijk helemaal niets in het Ned. elftal te zoeken. Zwaar overschatte speler en in korte tijd enorm gehyped. Voor Clasie komt een selectie misschien iets te vroeg maar een Strootman of recentelijk een John, Narsing of Boerrigter werden ook snel geselecteerd en zo zijn er wel meer te noemen. In ieder geval is Clasie in mijn ogen nu al verder dan Strootman bovendien heeft ie enorm veel potentie en lijkt ie met de week te groeien.
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef S0nic het volgende:
Ik zou hem wel meenemen voor op de bank, mogen VDV/De Jong het uitvechten.
Ruud Vormer? Of toch Marcel Meeuwis?quote:
Ja uitvechten wie naar huis gaat. vdvquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef S0nic het volgende:
Ik zou hem wel meenemen voor op de bank, mogen VDV/De Jong het uitvechten.
Dit.quote:
Alleen presteert Clasie wel in de top van Nederland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef Stommie het volgende:
De Clasie hype is nu natuurlijk net zo kansloos aan het worden als destijds de hype van Strootman.
De Stroot!
Oh ik dacht dat ie voor Feyenoord speeldequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Alleen presteert Clasie wel in de top van Nederland.
Hihiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie voor Feyenoord speelde
Anita ? heb jij een chromosoompje teveel ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef gniffie het volgende:
Anita>Clasie>Stroot>Vormer
Wat er nu aan NL verdedigende middenvelders rondloopt in de Eredivisie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |