Heb je ook wel eens een steekje los? whehwhehhwhehwhehwhehhwwhhhhwwweeehhhhwquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan beide () maar het is voor mij alles behalve rustgevend... Frustrerend, ik laat steken vallen enzo
Jazeker, maar dat moet ik ook wel, anders kan ik mijn werk niet goed doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens een steekje los? whehwhehhwhehwhehwhehhwwhhhhwwweeehhhhw
Dan kom maar door met die plek in `t bejaardenhuisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee joh. Dan schelen we 3 dagenik de 25e. Jij bent ouder
![]()
![]()
Oeh!! Komen jullie bij mij op de gang wonen? Gaan we gezellig Fok!en op het balkon in de zonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kom maar door met die plek in `t bejaardenhuis
Met lauwe theequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh!! Komen jullie bij mij op de gang wonen? Gaan we gezellig Fok!en op het balkon in de zon
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
8 februari 82 meldt zich. dus Timo en Wolf moeten meneer tegen me zeggen
naar bed jij! kleine jochies moeten er al lang in liggen. moet ik je nog een verhaaltje voorlezen ofzo?quote:
Doet me er aan denken dat iemand op 't station mevrouw tegen me zei, alhoewel ie volgens mijn schatting toch tegen de 30 liep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
8 februari 82 meldt zich. dus Timo en Wolf moeten meneer tegen me zeggen
ach, mij wordt nog gevraagd bij de slager of ik een plakje worst lust..... (geintjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat iemand op 't station mevrouw tegen me zei, alhoewel ie volgens mijn schatting toch tegen de 30 liep.
Ik ga het horen, want dagdienstquote:
Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
zere ogen..ik ga pitten. moet beetje uitgerust zijn voor doodsaaie kalibratie morgen. tis weer de eerste woensdag van de maandmaar die van april kan ik skippen want dan bereid ik me voor op een weekendje Praag
![]()
![]()
hartelijk woensdag iedereen! en voorstraks slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
zere ogen..ik ga pitten. moet beetje uitgerust zijn voor doodsaaie kalibratie morgen. tis weer de eerste woensdag van de maandmaar die van april kan ik skippen want dan bereid ik me voor op een weekendje Praag
![]()
![]()
hartelijk woensdag iedereen! en voorstraks slaap lekker
Slaap lekker en een goede reis alvast!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten. Vanavond zit ik in het pittoresque Isles sur la Sorgue (boven Marseille)
Volgens mij is het weer daar héél lekker nu. Veel plezierquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten. Vanavond zit ik in het pittoresque Isles sur la Sorgue (boven Marseille)
Valt beetje tegen.. Vorige week wel 20 graden en volgende week ook. Nu graad of 12 en stormquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het weer daar héél lekker nu. Veel plezier
Thnx!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en een goede reis alvast!!
Oh, storm. Maar ik zie 10+, da's nog altijd beter dan hier. Tijd voor lentequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt beetje tegen.. Vorige week wel 20 graden en volgende week ook. Nu graad of 12 en storm
Ik ga ook, m'n wekker gaat iets later maar alsnog vroeg. Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Ik ga nog even bankhangen en dan naar bed, wekker gaat rond een uur of 6...
Trusten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |