SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pics van jou natuurlijk, niet van een stel photoshop bimbo'squote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
Ik herhaal:
http://www.victoriassecret.com/swimwear/push-up-top
Neeuhhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics van jou natuurlijk, niet van een stel photoshop bimbo's
Ja nee, dat is niet in je nek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
http://www.victoriassecret.com/swimwear/push-up-top
En dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zozo lekker pics aan het verzamelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zozo lekker pics aan het verzamelendie van Flippie al binnen ?
[..]
[..]
niks van aantrekkenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van aantrekken
ik bedoel alleen te zeggen dat ik liever een foto zie van een normaal, mooi meisje als iets met te weinig vet, 10 lagen make up en 8 uren photoshop
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahanah, die 8 uren photoshop heb ik meestal geen tijd voor.
nou, houden zo..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
Die tien lagen make up eigenlijk ook niet.
Zoveel make up heb ik niet eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
Die tien lagen make up eigenlijk ook niet.
Nah, ik heb wel redelijk wat, maar ik gebruik driekwart nooitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoveel make up heb ik niet eens
Kost ook geld
Haha awhh, heb ik ook heel vaakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
AJ? Ik wil ze allemaalMaar best duur. En veel verzendkosten. Ik kijk wel gewoon even in A'dam
Ja vast welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha awhh, heb ik ook heel vaak
Maarja, op nelly.com zijn ze goedkoper, en in Amsterdam vind je ook wel wat
Haha, oke, ik heb ook heel veel, maar ik doe bijna nooit wat op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel redelijk wat, maar ik gebruik driekwart nooit. En ik heb geloof ik 10 keer in mijn leven foundation opgehad
.
Ja das waarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja vast weldan kan ik ook makkelijker passen enzulks. Maar eerst even flink hardlopen nog
Ik heb echt een grafhekel aan lipglossquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, oke, ik heb ook heel veel, maar ik doe bijna nooit wat op.
Ik doe alleen een laagje lipgloss op elke ochtend, en als er iets speciaals is doe ik wel meer op, maarja, ga in de ochtend liever uitslapen dan vroeg opstaan en make up doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |