Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Ik haat niet. Je bent alleen niet het stereotype alpha malequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet haten, ik kan wel klein zijn maar dat zegt niets
jullie kennen elkaar dus irl?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haat niet. Je bent alleen niet het stereotype alpha male.
Je heb me nog nooit in het echt gezien mienjongquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als ze door gaan naar de volgende ronde dan deel ik 30k uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Foutieve TT. Arsenal gaat namelijk winnen.
Nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon broertjes van elkaar....
Nee nee, ik bedoel meer dat van Rijst, die woonde in hetzelfde dorp als mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
GJE die het over zijn jeugdherinneringen heeft
Dit jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:
GJE die het over zijn jeugdherinneringen heeft
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan gaat Lindgren. heel snel dood met zijn 1,90 en 45kgquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
''I'm from the city where the skinny niggas die'' qoute The Game
45kg?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan gaat Lindgren. heel snel dood met zijn 1,90 en 45kg
48 dan ofzoquote:
Dan heb ik geen tijd meer, dat wordt een andere keer dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan even kijken of het na Arsenal kan. Duurt tot half 11 toch?
Toefjes en GekkeGerritquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb ik geen tijd meer, dat wordt een andere keer dan.Bij wie zitten we nog meer in de pool?
Is gewoon om 20.45quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht pas dat de wedstrijd over een half uur begint.
Hopelijk krijgt Park een kans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Thorb het volgende:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Gervinho, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Djourou, Miquel, Jenkinson, Ozyakup, Chamakh, Park.
Dat is toch rock?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Belangrijker nieuws.
Tenacious D komt naar Nederland
Bestaan ze nog? xDquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
Belangrijker nieuws.
Tenacious D komt naar Nederland
Dat is gewoon uberbaas. Niets minderquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is toch rock?
Volgens mij zit die in Guitar Hero 3
Hahah moet je nagaan dat het al zeker 4 jaar oud isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
Normaal hou ik niet van gangsterrap maar die track vind ik echt vet.
Die Beats vielen mij ook op, dacht dat die pas een paar maanden oud warenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahah moet je nagaan dat het al zeker 4 jaar oud isGoeie beat dat geeft een liedje sws al het nodige boost en lyrics zijn niet al te mis
BTW ik merkte net op dat hij gewoon Beats by Dre al meer dan 4 jaar geleden had...
Amerika loopt zo erg voor op mode en shit dat het om te janken isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Beats vielen mij ook op, dacht dat die pas een paar maanden oud waren
Net zoals dorpen op steden, wat 10 jaar geleden in was in de stad is nu helemaal de shit in een dorpquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Amerika loopt zo erg voor op mode en shit dat het om te janken is
Sport 1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef DannyDeko het volgende:
Wordt t nog ergens uitgezonden of wordt het streampje zoeken?
Streamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef DannyDeko het volgende:
Wordt t nog ergens uitgezonden of wordt het streampje zoeken?
Kies gewoon 1 of 2 bazen uit en bouw je team daarom heen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog steeds geen inspiratie voor een nieuw team
Kijk op Futhead bij de squads.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog steeds geen inspiratie voor een nieuw team
Ja zal ik nog maar eens kijken, de verleiding om een high-pace team te nemen is zo hoogquote:
Ligt aan je speelstijl. Ik speel altijd bagger met high-pace teams.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zal ik nog maar eens kijken, de verleiding om een high-pace team te nemen is zo hoog
Je mag best een high pace team hebben, maar volledige pace teams zijn echt niet leuk om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zal ik nog maar eens kijken, de verleiding om een high-pace team te nemen is zo hoog
Ja, ik speel nu met BPL team oke?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:37 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld gekkegerrit! Uit wedstrijd ook doen?
Ja, zat ik al aan te denken, maar hij is 32k average, kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je mag best een high pace team hebben, maar volledige pace teams zijn echt niet leuk om tegen te spelen.
Daarnaast heb ik toch gene last van je pace team. Dan lig ik er al uit
Ik zou gewoon een speler kiezen die je tof vindt in het echt (binnen het budget) en bouw daar een team bij. In jouw geval bijvoorbeeld Torres.
Prima hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, ik speel nu met BPL team oke?
Je hebt toch 60k?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, zat ik al aan te denken, maar hij is 32k average, kan ik niet betalen
Iets minder geloof ik, ik zat te denken aan deze squad: http://futhead.com/12/squad/137856quote:
http://futhead.com/12/squad/141997quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iets minder geloof ik, ik zat te denken aan deze squad: http://futhead.com/12/squad/137856
Alleen valt het schot van de linkerspits tegen
Dat is even een ziek mooi teamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/141997
Zoiets? Die prijs klopt denk ik niet, zal wel iets lager uitvallen als je goed inkoopt.
Het middenveld is wel wat meer verdedigend, al vind ik Ramires op het veld meer aanvallend, dan dat zijn stats weergeven. Verder is Mata niet de UP, maar deze is ook wel netjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is even een ziek mooi team!
Die ga ik maken als ik m'n huidige team verkocht heb. Zwaaar bedankt
Wie is die paceneger achterin bij jou die mijn spelers maar bleef inhalen als ze er doorheen waren?quote:
Kan altijd nog uitbouwen naar UP Mata.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het middenveld is wel wat meer verdedigend, al vind ik Ramires op het veld meer aanvallend, dan dat zijn stats weergeven. Verder is Mata niet de UP, maar deze is ook wel netjes.
Geen idee of je 4-3-3 lekker vind spelen, maar dat vind ik wel een formatie waar Torres in rendeert. Hij is snel en hij kan wel redelijk koppen.
Je had wel een ziek afstandsschot met Young trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed gespeeld reemi.![]()
Meer dan terecht!
Staat eropquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:57 schreef paul1501 het volgende:
Iemand met een stream die niet hapert als een gek? Trouwens, GJE, ik was te laat met het kopen van dat kaartje (denk ik?). Kan je er een nieuwe opzetten?\
edit: Heb er 1, bedankt
Jammer dat die niet zat inderdaad! En trouwens:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je had wel een ziek afstandsschot met Young trouwens.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie is die paceneger achterin bij jou die mijn spelers maar bleef inhalen als ze er doorheen waren?
Mangala of Ogbonnaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jammer dat die niet zat inderdaad! En trouwens:
[..]
Tjaa goed. Ik zit er niet zo mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja maar hij geeft echt veullss te snel gele kaarten
Die avatar heb ik ook op het Fifa FUT forumquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef zerokil het volgende:
Waarom is deze weds nou niet op TV, hij is juist spannend/leuk..
http://video.sport1.nl/main/video/3249quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef diedjuh het volgende:
welke stream gebruiken jullie, ik deze:http://www.lshunter.tv/streams/1/lshro2.html, maar is niet geweldige kwaliteit.
13th streamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:07 schreef diedjuh het volgende:
welke stream gebruiken jullie, ik deze:http://www.lshunter.tv/streams/1/lshro2.html, maar is niet geweldige kwaliteit.
Zeker gestolen !!!111quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die avatar heb ik ook op het Fifa FUT forum
Dag 30kquote:
Hij zei op de helft, als 2-0 de helft is is 4-0 helemaal en verlengingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee joh, voor rust nog beslissen die handel.
Gewoon 6-2 zeggenquote:
Viel mij ook al op. Zit er niet lekker in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:16 schreef Thorb het volgende:
Song oogt niet helemaal fit, zou wel een aderlating zijn.
Kan ook, had niet gekekenquote:
Normaal beest hij het hele veld over terwijl hij nu in de middencirkel blijft hangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Zit er niet lekker in.
Ja, club is FC Bacardiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef paul1501 het volgende:
GJE, wat heb je nou op de trade gezet voor 2k? Moraal +20?
Maakt niet uit hoe vaak hij het zegt. Elke keer dezelfde reactie.quote:
Silver Serie A spelerquote:
Veel slechter dan Abate is hij vast nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Algerijn die van Lecce is gekomen, maar hij is niet echt goed zoals je kunt zien.
Wat een aansteller.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Veel slechter dan Abate is hij vast niet
FC Bacardi is niet domquote:
Taiwo was beter, alsof qpr beter is dan Milanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Algerijn die van Lecce is gekomen, maar hij is niet echt goed zoals je kunt zien.
Blij dat je je 30k kwijt bent?quote:
IDD TERING WAT EEN SPANNINGquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:29 schreef laucas het volgende:
Mijn handen begonnen te sweaten bij de penalty
Idd, de wereld is weer een paar miljonairs rijkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef StijnDa het volgende:
Wat kon je hier voor krijgen bij de wed kantoren voor de wedstrijd?Als je zou zeggen Arsenal door.
bij Toto geloof ik 2,02 euro voor elke euro die je inzette op Robin en zn maatjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef StijnDa het volgende:
Wat kon je hier voor krijgen bij de wed kantoren voor de wedstrijd?Als je zou zeggen Arsenal door.
26 euro en Milan 1.01quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
bij Toto geloof ik 2,02 euro voor elke euro die je inzette op Robin en zn maatjes
Ik denk dat die 2e kloptquote:
http://www.firstrowsports(...)nal-vs-ac-milan.htmlquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand een link voor de livestream? SNEL!!!!
nee hoor, hij is slechts 74 dus hij is eigenlijk gewoon een slechte speler, alleen door het FUT systeem met bronze/silver/gold is hij goed in silver teams.quote:
Het is rust. 13th stream is een goede.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is rustquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
NOS zijn kankermongolen, vooral de persoon die de wedstrijd kiest en daar gaat belastinggeld naar toe?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Haha de NOS zal zich ook nog wel even achter de oren krabben....
Nee, dat is em niet. Dan zullen we de finale ook niet zienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef diedjuh het volgende:
Deze wedstrijd was waarschijnlijk duurder en sport1 heeft meer geld.
Zijn allemaal Cruijff en ajax neukers daar. Ten eerste studio voetbal, ten tweede de subjectieve troep op teletekst altijd en ten derde Barcelona wordt altijd uitgezonden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NOS zijn kankermongolen, vooral de persoon die de wedstrijd kiest en daar gaat belastinggeld naar toe?
En dan nog die commentatoren. Maar je kan niet zeggen dat Arno Vermeulen pro-Cruyf is, die is de andere kant op doorgeslagen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn allemaal Cruijff en ajax neukers daar. Ten eerste studio voetbal, ten tweede de subjectieve troep op teletekst altijd en ten derde Barcelona wordt altijd uitgezonden.
Alsof dat zo gek is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn allemaal Cruijff en ajax neukers daar. Ten eerste studio voetbal, ten tweede de subjectieve troep op teletekst altijd en ten derde Barcelona wordt altijd uitgezonden.
Gewoon SV schrappen, VI heeft gewonnen, klaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
Als er meer belastinggeld heen zou gaan, zouden ze juist meer uitzendenMaar toch kut commentaar, liever skysports.
Leerkussen - barca is al gespeeld en was een van de slechtste en saaiste westrijden ooit. Vieze hoeren daar bij nosquote:
Was een leuke wedstrijd als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leerkussen - barca is al gespeeld en was een van de slechtste en saaiste westrijden ooit. Vieze hoeren daar bij nos
Neequote:
1op1 10 meter naast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed El Shaarawy dan waardoor er ineens 10 topics over hem worden geopend? Alleen omdat hij 1 slechte actie heeft is hij niet meteen een slechte speler
Mijn broer wordt gek, hij is Arsenal-fan en ik ben neutraal
2e helft wel ja, eerste helft was bagger.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Was een leuke wedstrijd als ik me goed herinner.
Thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports(...)nal-vs-ac-milan.html
Overdreven he, de keeper zat erop en hij was 1 misschien 2 meter naast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
1op1 10 meter naast.
@GekkeGerrit hij zeikt meteen ff Bommel af (Y)
Ja ik wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Rijst het volgende:
Kijken jullie allemaal via de stream? Ik durf namelijk niet in dit topic te kijken
Haten op de man met meer voetbalverstand dan al die bananen die die voetbalprogramma's doen bijelkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
2e helft wel ja, eerste helft was bagger.
Wat een gezever trouwens van Van Hanegem.
Weet ik, maar hij kan zo zeuren...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haten op de man met meer voetbalverstand dan al die bananen die die voetbalprogramma's doen bijelkaar
Van Hanegem
13th stream, valt niet uit en goede kwaliteit. Even je HDMI kabel in je laptop en dag NOSquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Rijst het volgende:
Kijken jullie allemaal via de stream? Ik durf namelijk niet in dit topic te kijken
Ja, vooral Waterreus. Fucking Ajax neukerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo houden ze het domme volk voor de gek, anders denken die ook, ajax programma en trekken ze helemaal geen kijkers meer behalve die '4 miljoen' supporters.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, vooral Waterreus. Fucking Ajax neuker
Arno Vermeulen trouwens ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo houden ze het domme volk voor de gek, anders denken die ook, ajax programma en trekken ze helemaal geen kijkers meer behalve die '4 miljoen' supporters.
Pingels leuk? Trauma's zul je bedoelenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef Reemi het volgende:
Ik heb wel zin in een verlenging (+ pingels). Altijd leuk
Als neutrale supporter érg leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Pingels leuk? Trauma's zul je bedoelen
En die van mijquote:
Ik heb je 2k binnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef paul1501 het volgende:
Wat deed Song nou precies verkeerd? Miste het een beetje.
Ja, had 'm gevondenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb je 2k binnen.
Iedereen heeft ingelegd voor het toernooi
Hoezo kijk je zelf niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niks teletekstsupporter, dit is mijn teletekst
Terecht. Ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef diedjuh het volgende:
Haha, engelse commentaargevers worden gek.
Lig in m'n bed op m'n iPhone, geen streamsquote:
Tsja, iPhone hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig in m'n bed op m'n iPhone, geen streams
bij mij ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef StijnDa het volgende:
Hee als iedereen nou even Rijst zijn sopcas link gaat kijken. Want die van Gerrit loopt een minuut voor, dan hebben we allemaal beter beeld zonder dat iemand het verpest met eerdere informatie
edit; hij hangt bij mij![]()
Alsof jij wel streams kan kijken met Androidquote:
Nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:05 GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alsof jij wel streams kan kijken met Android
jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Flash heb ik ook, maar een stream kijken ermee is 0,2 FPSquote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Symbian!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Windows Phone 7 vind ik nog het allerstrakste
Misschien was hij liever als paard geboren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
die mexes is echt een hommo met zn staart
Weinig kansquote:
Hij scoorde anders wel!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:13 schreef paul1501 het volgende:
Wtf doet die rosicky bij Arsenal, laat hem in de eredivisie spelen of zo
Ik pak de lapo niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |