abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14445225
Net ff gemaakt, footage van 1 van de engste scenes uit de film, in gif formaat.

3 MB GIF
http://members.lycos.nl/michielb55/MuzzleFlash/copper_chopper.gif

8 MB GIF
http://members.lycos.nl/michielb55/MuzzleFlash/Norris_creature.gif

Kheb er nog 1, van 14 MB, maar die moet ik nog ff uploaden.

Alizée, Muziek, Half-Life Level Design, vb.NET
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:42:38 #52
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_14450806
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:06 schreef MuzzleFlash het volgende:
Net ff gemaakt, footage van 1 van de engste scenes uit de film, in gif formaat.

Kheb er nog 1, van 14 MB, maar die moet ik nog ff uploaden.

Bespaar je de moeite. Wat moeten we nu weer met filmpjes in GIF-formaat Je kunt er ook een AVI van maken (bijv. DIVX), zodat de bestanden veel kleiner worden EN er beter uitzien (GIF heeft maar maximaal 256 kleuren).
What's the speed of Dark?
  woensdag 19 november 2003 @ 00:26:06 #53
15432 raampie1
Kiss the future!
pi_14746168
Spaar je de moeite, maar ik vind deze wel super. Zelfs nu had ik kromme tenen van de spanning tijdens het kijken. Thanx!
Puk Puk says: fly like an butterfly but sting like a bee
  zaterdag 3 juli 2004 @ 12:20:03 #54
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_20381388
Vannacht komt het origineel op t.v.
Ik heb die nog nooit gezien en ben dus wel benieuwd welke film ik beter ga vinden.

The Thing From Another World
01:30 BBC2
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_20422429
Ah verdomme..heb die gemist. Iemand het wel gezien? Zo ja....hoe was die?
  maandag 5 juli 2004 @ 09:58:34 #56
82337 Crook
aka thecrook
pi_20422840
Ik heb het origineel jaren geleden een keer gezien, maar kan me herinneren dat ie me niet zo kon boeien als de versie van Carpenter, want dat is natuurlijk een waar horror-meesterwerk!

For just one day I wanna feel totally free,
no responsabilities, just everything is O.K.
No desires, just surviving is the key,
  dinsdag 6 juli 2004 @ 00:55:39 #57
46960 StefanP
polemicist
pi_20431008
Briljante film, een van de weinigen die ik een 10 heb gegeven op mijn imdb lijst. Een scifi horror, mijn favo genre. Een slecht einde! Wat wilm je nog meer!

De effects zijn trouwens fantastisch, die CGI rommel van tegenwoordig vind ik er alleen maar nep uitzien. Liters bloed en meters ingewanden, daar gaat het om. Niet om hoeveel pixels of welke rendering of wat dan ook.

The Thing is een ijzersterke film, heel beklemmend. Jammer dat pas nu wordt ingezien dat het toch wel een hele goede film is...

De muziek van het menu (R1 versie) is van Carpenter zelf, en die is toch ook wel heel eerie!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:24:40 #58
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20433463
Ik hoop dat de normale versie nog eens op tv komt hier.
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:28:43 #59
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_20486585
Ik heb net het origineel gezien:

Best aardige sci/fi film over een groep wetenschappers en militairen die bedreigd worden door een buitenaards wezen op een afgelegen lokatie in de Noordpool.
Er zitten een aantal spannende scene's in, met name de gedeeltes waar ze een geigerteller gebruiken om aan te geven hoe ver het buitenaards wezen nog van hun verwijderd is (dit is nog gekopieerd in de film Aliens, alleen dan door bewegingsensoren).
Het laatste zinnetje van deze film "Watch the skies", is de alternatieve titel voor Spielberg's Close Encounters of the Third Kind.

Maar als ik deze film ga vergelijken met de remake, gaat mijn voorkeur toch uit naar John Carpenter's The Thing.
Want waar het in deze film een "gewoon" buitenaards wezen is waar ze tegen vechten, kan het wezen in de remake van gedaante verwisselen. Waardoor er een sfeer van paranoia ontstaat tussen het aanwezige personeel, iedereen kan immers het wezen zijn.
Tevens is ook het element "horror" veel meer aanwezig in de remake, het hoofd op pootjes, de armen die door een bortskas worden opgegeten etc.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_32110962
BEDENK HET WEL DAT DEZE FILM BIJNA NIKS GEKOST HEEFT IN VERGELIJKING MET ANDERE FILMS!!!!

daarom vind ik hem beter dan andere films, omdat die veel gekost hebben, deze bijna niks!!
pi_32115223
wat vinden jullie de minpunt(en) aan deze film?

Ik vond de tunnel EN de vliegende schotel die Blair gemaakt had, veel te ongeloofwaardig
pi_32160713
geen reacties?

BOEHOE!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')